Ik ga dit ws zeer ten overvloedde zeggen want je weet het denk al wel, maar dat kan een symptoom zijn van PE...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:51 schreef Estrys het volgende:
Go Sara
sinds het eten zojuist heb ik een drukkend gevoel net onder mijn borsten. Bij het diep inademen heb ik het gevoel alsof het gekneusd is of zo. Nog nooit gehad dit.
De verloskundige denkt dat het iets met mijn ribben verkeerd is geschoten. Maar mag zo even bij de praktijk langs voor controle.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga dit ws zeer ten overvloedde zeggen want je weet het denk al wel, maar dat kan een symptoom zijn van PE...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dank je! Kunnen we nog even samen postenoh en ik wil jou of wup als vk maar dat wordt zeker lastig met medische indicatie
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dank je! Kunnen we nog even samen postenoh en ik wil jou of wup als vk maar dat wordt zeker lastig met medische indicatie
Ooh ja dat weet ik nog! En Chanty zo prachtig zwanger en Fernando die er maar niet uitkwam. Memorieeeeesquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:54 schreef mignonne het volgende:
[..]vorige keer waren we ook best een prima combi toch? wup strippen en ik s nachts eruit
![]()
Dunno manquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:54 schreef Svane het volgende:
Lot al 20 weken![]()
![]()
hoe heb je dat zo snel gedaan!
Die was wel supereffectief ja! Ik ga er wel over nadenken of ik misschien in Utrecht ga bevallen. Heb gelukkig nog evenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:44 schreef WupWup het volgende:
[..]Stripdate plannen?
![]()
Gefeliciteerd Cassandra!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:54 schreef mignonne het volgende:
[..]vorige keer waren we ook best een prima combi toch? wup strippen en ik s nachts eruit
![]()
Hou op, schei uit! Eerst er niet in willen en dan er niet uit willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ooh ja dat weet ik nog! En Chanty zo prachtig zwanger en Fernando die er maar niet uitkwam. Memorieeeees.
Ja toch even snel een tasje in de auto. Moest manlief ook nog ophalen thuisquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Succes Estrys! Nog een snel koffertje geregeld of dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |