Zijn er uberhaupt kandidaten bij die je leuk vindt? Moet je niet gewoon even wennen aan een nieuwe samenstelling?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
Er doet zoooooooo'n teringwijf mee aan K3 zoekt K3. En ze maakt nog echt een goede kans ook..
Maar het wordt me ineens helemaal duidelijk hoe dat komt...
https://twitter.com/BNDeStem/status/653729426228690948
Mwjoah, er zijn erbij die wel gaan. Dit is een ADDERGEBROED.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:09 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er kandidaten bij die je wel leuk vindt?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
krisdel ging echt zo flipe tege haar zo van uit me ogeeeeee je heb nog niet eens ene concerd gezien en jij wil ka3 worden OPROTEEEEEEEEEEEE!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mwjoah, er zijn erbij die wel gaan. Dit is een ADDERGEBROED.
Ik denk dat zij het meeste "binding heeft met het product", so to speak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kristel is wel het meest kritische. Vindt haar de enige met wat "backbone".
Silke ligt er uit. Ik kijk niet meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
Er doet zoooooooo'n teringwijf mee aan K3 zoekt K3. En ze maakt nog echt een goede kans ook..
Maar het wordt me ineens helemaal duidelijk hoe dat komt (dat ze stom is dus, niet dat ze een kans maakt)...
Heeeeeeeeell to the no.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het meeste "binding heeft met het product", so to speak.
Maar we kunnen het de evil helldragon from Mordor ook niet kwalijk nemen blijkt nu dus, want...
[ afbeelding ]
Vond je dat (afgaand op wat je gezien hebt in de show) onterecht?quote:
Nou, écht.quote:
Hahahaha.... En alle heteropapa's uit Etten-Leur rukken zich dan suf op dat kind, maar dat is dan geen probleem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het meeste "binding heeft met het product", so to speak.
Maar we kunnen het de evil helldragon from Mordor ook niet kwalijk nemen blijkt nu dus, want...
[ afbeelding ]
Waar staat K3 voor dan?quote:
Waarom zou je hem offline vragen ipv een berichtje sturen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:57 schreef Rezania het volgende:
Hoi, hoe vraag je een gozer offline mee uit? Dus niet Grindr, Tinder, FOK!, WA of wat dan ook, gewoon op een borrel. Nooit eerder gedaan en ik ben nerveus.Weet wel dat hij homo en single is.
Omdat ik hem niet heel goed ken? Heb zn nummer niet eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Waarom zou je hem offline vragen ipv een berichtje sturen?
Stuur em een postduif. Offliner kan het niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:57 schreef Rezania het volgende:
Hoi, hoe vraag je een gozer offline mee uit? Dus niet Grindr, Tinder, FOK!, WA of wat dan ook, gewoon op een borrel. Nooit eerder gedaan en ik ben nerveus.Weet wel dat hij homo en single is.
Hier klinkt het alsof ze niet zelf stoppen maar er besloten is dat ze moeten stoppen?quote:
Rooksignalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stuur em een postduif. Offliner kan het niet!
Als je als wildvreemde op hem af stapt en hem uitvraagt, dan overval je hem. Hij moet dan in een paar seconde beslissen. Als je hem via Grindr (ofzo) benadert, dan zet je hem niet zo voor blok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet heel goed ken? Heb zn nummer niet eens.
Nee, het idee was dan ook niet van 'Hoi, date?'quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Als je als wildvreemde op hem af stapt en hem uitvraagt, dan overval je hem. Hij moet dan in een paar seconde beslissen. Als je hem via Grindr (ofzo) benadert, dan zet je hem niet zo voor blok.
Regel een avondje waar jullie toevallig met een gezamenlijke vriend/kennis mee gaan en die vriend halverwege ineens weg moet..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het idee was dan ook niet van 'Hoi, date?'Ik ken hem wel, maar niet heel goed. Zelfde vereniging, zelfde vrienden, ooit gesproken op een feest, dus niet compleet wildvreemd. Maar plotseling appen vind ik ook weer zoiets, wat moet hij dan wel niet denken?
Kan me voorstellen dat ze het even niet meer ziet zitten. Waar ben je als kandidaat dan mee bezig, zeg? Allemachtig.quote:
Oh ja, dat valt vast niet op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Regel een avondje waar jullie toevallig met een gezamenlijke vriend/kennis mee gaan en die vriend halverwege ineens weg moet..
Zoek gewoon oogcontact op. Laat merken voor je op hem af gaat dat hij "interessant" genoeg is dat je regelmatig oogcontact hebt, dan wanneer hij eventjes alleen/rustig is, is je kans om binnen te swoopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:19 schreef Rezania het volgende:
Hmm, ja. Ik begin wel gewoon een gesprek tijdens de borrel of zo, zie wel. Carpe diem en zulks.In ieder geval bedankt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zoek gewoon oogcontact op. Laat merken voor je op hem af gaat dat hij "interessant" genoeg is dat je regelmatig oogcontact hebt, dan wanneer hij eventjes alleen/rustig is, is je kans om binnen te swoopen.
quote:
Ik heb alleen de eerste auditie gezien en toen zong ze niet zoals ik weet dat ze kan zingen. Tweede keer heb ik niet gezien, scheen niet zo goed te zijn qua teksten en zo. Maar weet wel wat er achter de schermen gebeurde en wat daarbij meespeelde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vond je dat (afgaand op wat je gezien hebt in de show) onterecht?
Waar ze aan refereert is dat hun concerten/shows meer zijn dan alleen maar liedjes ("Mjaaaaa, jullie heten de kinderen natuurlijk ook welkoooooom.") Vaak zit er tussen de liedjes in een simpel verhaaltje verweven. Ehhhhh, bijvoorbeeld een videoprojectie van een engel waar ze een wens van mogen doen en zo komen ze dan in het volgende stuk van de show ("Ik wil naar het circus/Hollywood/onder water" etc). Of de wondermachine staat op het podium en daar mogen ze van een of andere professor eigenlijk niet aankomen (maar ze doen het tochquote:
Vroeger moest ik elke dag 10 minuten met de trein naar mijn middelbare school en heel vaak zat daar een man in die ik echt woest aantrekkelijk vond. Internet was toen nog niet half wat het nu is (1997) en ik heb op een dag de stoute schoenen aangetrokken en hem een briefje gegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:57 schreef Rezania het volgende:
True. Ik denk dat de productie al lang weet wie het moeten gaan worden, of hooguit dat er misschien 6 of 9 favorieten waren en dat trainingen nu moeten uitwijzen wie de beste 3 zijn. Maar het is van A tot Z fake, dat ben ik 100% met je eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Dat klinkt vast heel zuur, omdat het een bekende van me is, maar die hele show klopt echt van geen meterMaar goed, dat soort dingen weet je van te voren. Dat is bij iedere talentenjacht zo. Volgens mij staat t al LANG vast wie t wordt.
Ohja... dan kan ik me wel voorstellen dat je een beetje flipt als een kandidaat dat niet eens weetquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waar ze aan refereert is dat hun concerten/shows meer zijn dan alleen maar liedjes ("Mjaaaaa, jullie heten de kinderen natuurlijk ook welkoooooom.") Vaak zit er tussen de liedjes in een simpel verhaaltje verweven. Ehhhhh, bijvoorbeeld een videoprojectie van een engel waar ze een wens van mogen doen en zo komen ze dan in het volgende stuk van de show ("Ik wil naar het circus/Hollywood/onder water" etc). Of de wondermachine staat op het podium en daar mogen ze van een of andere professor eigenlijk niet aankomen (maar ze doen het toch.) en dan hebben ze ineens weer een ander pakje aan als ze eruit komen. Het is dus geen normaal concert, maar er komt ook wat acteerwerk bij kijken. En daar was die dictie workshop voor.
Als je niet eens weet dat dat onderdeel van je werk gaat uitmaken... Ik vind het vergelijkbaar met een sollicitatiebrief sturen waar iets in staat als: "Ik weet eigenlijk niet wat jullie doen, maar het lijkt me onwijs leuk". Niemand wordt daarmee op gesprek uitgenodigd hoor..
Ja, maar dat is volgens mij bij vele talentenjachten zo. Alsof dat bij een idols vroegah niet zo was. wellicht niety 100% vast, maar ik denk dat veel gestuurd wordt. Sowieso in de montage kun je iemand maken of kraken. Maar tijdens zo'n jacht achter de schermen dus ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
True. Ik denk dat de productie al lang weet wie het moeten gaan worden, of hooguit dat er misschien 6 of 9 favorieten waren en dat trainingen nu moeten uitwijzen wie de beste 3 zijn. Maar het is van A tot Z fake, dat ben ik 100% met je eens.
Ik denk dat een hoop meisjes de roem gewoon leuk vinden. En zich er dan dus weinig in verdiept hebben, of onderschat hebben, wat ze er voor moeten kunnen/doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waar ze aan refereert is dat hun concerten/shows meer zijn dan alleen maar liedjes ("Mjaaaaa, jullie heten de kinderen natuurlijk ook welkoooooom.") Vaak zit er tussen de liedjes in een simpel verhaaltje verweven. Ehhhhh, bijvoorbeeld een videoprojectie van een engel waar ze een wens van mogen doen en zo komen ze dan in het volgende stuk van de show ("Ik wil naar het circus/Hollywood/onder water" etc). Of de wondermachine staat op het podium en daar mogen ze van een of andere professor eigenlijk niet aankomen (maar ze doen het toch.) en dan hebben ze ineens weer een ander pakje aan als ze eruit komen. Het is dus geen normaal concert, maar er komt ook wat acteerwerk bij kijken. En daar was die dictie workshop voor.
Als je niet eens weet dat dat onderdeel van je werk gaat uitmaken... Ik vind het vergelijkbaar met een sollicitatiebrief sturen waar iets in staat als: "Ik weet eigenlijk niet wat jullie doen, maar het lijkt me onwijs leuk". Niemand wordt daarmee op gesprek uitgenodigd hoor..
Dat merk ik niet alleen bij de kandidaten, maar ook bij televisie twitterend Nederland, de laatste weken: "De huidige bezetting kan eigenlijk best wel wat."quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:50 schreef Ang3l het volgende:
En zich er dan dus weinig in verdiept hebben, of onderschat hebben, wat ze er voor moeten kunnen/doen.
Oh ik ben niet de enige dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
Maar het wordt me ineens helemaal duidelijk hoe dat komt (dat ze stom is dus, niet dat ze een kans maakt)...
Hahaha, briljant.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef wonderer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
Crisco IS een bakproductquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha, briljant.
Crisco kun je ook gewoon bij de bakproducten kopen. Het staat straks gewoon vol glijmiddel daar..
Dat komt nog verrassend vaak voor, maar dan eerder op het gesprek zelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:55 schreef Gellarboy het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef wonderer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
Ik vind de vraag 'Wat is je motivatie voor dit werk?' altijd zo stom. 'Ik heb een passie voor frozen yoghurt! Nee man, heb geld nodig.'quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat komt nog verrassend vaak voor, maar dan eerder op het gesprek zelf.
"Vertel eens, wat houdt het werk volgens jou in, in je eigen woorden?"
Eeeeeeeuh....
"Waarom wil je hier eigenlijk werken?"
Eeeeuhh....
Stom of niet, het zegt vaak wel iets over de persoon op welke wijze die vraag beantwoord wordt. Zo'n Frozen-yoghurt antwoord zou ik dan juist heel gevat vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind de vraag 'Wat is je motivatie voor dit werk?' altijd zo stom. 'Ik heb een passie voor frozen yoghurt! Nee man, heb geld nodig.'
Gemiste kans dan, werk kan toch erg leuk en nuttig zijn. Als je geen intrinsieke motivatie hebt zal je langzaam wegkwijnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind de vraag 'Wat is je motivatie voor dit werk?' altijd zo stom. 'Ik heb een passie voor frozen yoghurt! Nee man, heb geld nodig.'
Wie heeft er nou motivatie behalve geld voor vakkenvullen of achter de kassa zitten?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gemiste kans dan, werk kan toch erg leuk en nuttig zijn. Als je geen intrinsieke motivatie hebt zal je langzaam wegkwijnen.
Oh, dat is wel waar. Ik had niet door dat het om een supermarktbijbaantje oid ging.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie heeft er nou motivatie behalve geld voor vakkenvullen of achter de kassa zitten?
Ik zeg niet dat motivatie niet belangrijk is hoor, maar voor lang niet ieder baantje hoef je oassie te hebben om goed te kunnen functioneren.
Ik had het gewoon over het algemeen over van die baantjes waar je eigenlijk geen diploma voor nodig hebt. Dus frozen yoghurt verkopen, achter de kassa zitten, vakkenvullen, etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is wel waar. Ik had niet door dat het om een supermarktbijbaantje oid ging.
Als homo kan je in elk geval zeggen dat je al veel ervaring hebt met vakken vullen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over het algemeen over van die baantjes waar je eigenlijk geen diploma voor nodig hebt. Dus frozen yoghurt verkopen, achter de kassa zitten, vakkenvullen, etc.
Kijk, als het nou om bijvoorbeeld een baantje zoals processingenieur, of accountant, of zo gaat dan is het een andere verhaal.
Ook veel ervaring met roeren en stampen, handig voor in de keuken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als homo kan je in elk geval zeggen dat je al veel ervaring hebt met vakken vullen.
Tevens geschikt voor de wegenwacht, want goed in aanduwen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook veel ervaring met roeren en stampen, handig voor in de keuken.
Nee hoor, Dragon Age spelen en vooral niet leren voor tentamens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat doet een zieke homo? Juist ja. America's Next Top Model kijken...
Is dat leuk?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, Dragon Age spelen en vooral niet leren voor tentamens.
Ja, ik vind van wel. Net ook lekker dik aangepapt met Dorian Pavus.quote:
Omg. Lees de review op tweakers. 10/10, dat gebeurd zelden. Speel je het singleplayer of Coop?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Net ook lekker dik aangepapt met Dorian Pavus.
Singleplayer, jij als held en dan 3 van de 12 companions mee. Is best tof.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg. Lees de review op tweakers. 10/10, dat gebeurd zelden. Speel je het singleplayer of Coop?
Ben hem nu aan het downloadenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Singleplayer, jij als held en dan 3 van de 12 companions mee. Is best tof.
Wel de goede hopelijk?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het downloadenThanks voor de tip.
Dragon Age, ben vorige week begonnen en helemaal verslaafdquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, Dragon Age spelen en vooral niet leren voor tentamens.
Ik speel hem nu voor de vierde keer, maar eerste keer met alle DLC. En dan wel enkel tot 10 november, want dan Fallout 4 en RIP sociaal leven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dragon Age, ben vorige week begonnen en helemaal verslaafd
Dragon Age Inquisition Deluxe?quote:
Yes. Niet in de Hinterlands blijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dragon Age Inquisition Deluxe?
Oke oke. Ik ga eerst even wat YouTube shizzle kijken :3quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes. Niet in de Hinterlands blijven.
hahaha. Ik ook alquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Net ook lekker dik aangepapt met Dorian Pavus.
Ja, het is dat of Iron Bull, en hij trekt me niet.quote:
Ik wilde ze allebeiquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het is dat of Iron Bull, en hij trekt me niet.
Ik heb alleen 3 gespeeld. En ja, Kaidenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:05 schreef Rezania het volgende:
In Mass Effect ging ik trouwens altijd voor Kaiden, zelfs toen hij nog niet 'romanceble' was zoals in 1 en 2. Fuck die chick, ik red Kaiden wel.
Dat laatste wist ik niet, awesome.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde ze allebei
Iron Bull is very into SM, wist je dat? Hij begitn zelfs te grappen over een safe word
En als je geen van beide pakt, dan krijgen ze samen een relatie
[ afbeelding ]
Maar dan moet je ze dus wel vaak samen in je party zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet, awesome.
Ik zit nog in het begin, dus heb nu net Sera ontdekt, vooralsnog zit ik vooral met saaie Varric en Solas opgescheept.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze dus wel vaak samen in je party zetten.
Ik heb meestal THE Iron Bull, Dorian en Cole.
Want die 3 kibbelen zo schattig samen
Varric die dump ik altijd meteen. Vond ik in DA2 al niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nog in het begin, dus heb nu net Sera ontdekt, vooralsnog zit ik vooral met saaie Varric en Solas opgescheept.
En Cullen wil alleen vrienden zijn
Hmmm ik weet niet of ik die al had geaccepteerd, volgens mij heb ik die in de wachtkamer gezetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Varric die dump ik altijd meteen. Vond ik in DA2 al niks.
En Sera is een wazig potje
Maar als je Sera hebt, dan heb je ook Viviene, the iron lady al kunnen hebben.
Alleen die is optioneel, dus kan zijn dat je die gewoon gemist hebt. Zelgde locatie als waar je Sera ontmoet.
[ afbeelding ]
Is ook een kreng.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmmm ik weet niet of ik die al had geaccepteerd, volgens mij heb ik die in de wachtkamer gezet
Ik als rogue, Dorian, Cassandra and Blackwall. Lekker hakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze dus wel vaak samen in je party zetten.
Ik heb meestal THE Iron Bull, Dorian en Cole.
Want die 3 kibbelen zo schattig samen
Ik als Warrior, Cole als Rogue, Dorian als Mage en Iron Bull ook als Warrior (Reaver).quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik als rogue, Dorian, Cassandra and Blackwall. Lekker hakken.
Nee man, is awesome. Ze kan mensen keihard afsnauwen, en ze is een knight enchanter.quote:
Ikw eet niet wat dat laatste isquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, is awesome. Ze kan mensen keihard afsnauwen, en ze is een knight enchanter.
Warrior was ik in mijn vorige playthrough, toen had ik dezelfde specialisatie als Blackwall. Kon daardoor samen met hem een draak neerhalen, gewoon door constant guard te genereren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik als Warrior, Cole als Rogue, Dorian als Mage en Iron Bull ook als Warrior (Reaver).
Heb nog geen specialisatie voor mezelf gekozen.
Ik ren nog lekker weg voor drakenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Warrior was ik in mijn vorige playthrough, toen had ik dezelfde specialisatie als Blackwall. Kon daardoor samen met hem een draak neerhalen, gewoon door constant guard te genereren.Nu trouwens ook guard on hit armor, ik ben haast niet te stoppen.
Oh, zooo. Ja, dan wel ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikw eet niet wat dat laatste is
Edit: O wacht, specialisatie. Ik gebruik tr niet zo vaak. Dus heb als Mage Dorian en die is Necromancer.
Maar ze IS dus een krengJe bevestigd het zelf
Je moet ook wel een hoog level daarvoor hebben natuurlijk, level 25 of zo, en costum made armor met alles erop en eraan.quote:
Ik zit ergens rond de 16 of zo geloof ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook wel een hoog level daarvoor hebben natuurlijk, level 25 of zo, en costum made armor met alles erop en eraan.
Dat probeer jij niet enkel, zo is het spel ontworpen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik probeer al die characters wel een uniek profiel met abilities mee te geven, ik heb Sera vooral als gifspecialist, Varric als sneakende rogue, Cassandra als een warrior met blade en schild, ikzelf als warrior met een tweehandig wapen om lomp mee te zwiepen.
Ja maar je kunt ze natuurlijk ook allemaal als warrior dezelfde abilities geven of alle rogues hetzelfde laten doen... je kunt die characters helemaal restylen. Ik heb die Varric gelijk zijn crossbow afgenomen. Een rogue hoort in mijn ogen namelijk te sneaken en met blades te vechten, en niet met zo'n stomme crossbowquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat probeer jij niet enkel, zo is het spel ontworpen.Iedereen heeft een unieke specialisatie.
Je hebt Bianca afgepakt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar je kunt ze natuurlijk ook allemaal als warrior dezelfde abilities geven of alle rogues hetzelfde laten doen... je kunt die characters helemaal restylen. Ik heb die Varric gelijk zijn crossbow afgenomen. Een rogue hoort in mijn ogen namelijk te sneaken en met blades te vechten, en niet met zo'n stomme crossbow
Ja hij is veel sterker zonder Biancaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt Bianca afgepakt?![]()
En tuurlijk, je zou ze allemaal dezelfde basisvaardigheden kunnen geven, maar die specialisaties zijn sowieso beter.
Niet als je Bianca upgraded (denk ik).quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hij is veel sterker zonder Bianca
Zo kan je alles wel ergens in een hokje stoppen. Het gaat nog over homo's, wees blij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 06:11 schreef Twoflower het volgende:
Zeg, volgens mij hoort deze discussie ergens in GAM thuis of zo...
Doe dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:31 schreef Kaas- het volgende:
Natuurlijk ook net een van de weinige topgames die ik niet gespeeld heb.
Ik heb hem heel lang in de kast laten liggen omdat ik in eerste instantie het begin maar mwah vond, maar nu ik eenmaal echt bezig ben is het echt een heerlijk spelquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:31 schreef Kaas- het volgende:
Natuurlijk ook net een van de weinige topgames die ik niet gespeeld heb.
Schopje VBLquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Laten we het nu maar over voetbal hebben
Hoeft niet. We kunnen het gewoon over C. Ronaldo hebben, mijn gaydar gaat altijd al af bij die gozer maar die 'manbro'-fotoshoot met Badr Hari waarbij hij in zijn handen ligt was echtquote:
Wut? Pics?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeft niet. We kunnen het gewoon over C. Ronaldo hebben, mijn gaydar gaat altijd al af bij die gozer maar die 'manbro'-fotoshoot met Badr Hari waarbij hij in zijn handen ligt was echt
Voetbalquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Laten we het nu maar over voetbal hebben
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)el-cristiano-ronaldo
Yup, mijn mond viel ook openquote:
Of dat filmpje van toen hij nog bij ManU speelde en overduidelijk dat stijfje van een ploeggenoot checkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeft niet. We kunnen het gewoon over C. Ronaldo hebben, mijn gaydar gaat altijd al af bij die gozer maar die 'manbro'-fotoshoot met Badr Hari waarbij hij in zijn handen ligt was echt
Poosje terug zag ik foto's waarop hij wel heel dicht tegen een andere vent aanstond met een duidelijke tent in zijn zwembroekquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Albert V.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:09 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Stelletje shady roddelnichten
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:46 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Albert the Vulture. That makes sense.
t Lijkt mij een duidelijk Ricky Martin verhaal. Maar goed. Latino's. Showbizz. Imago. Bla bla.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:13 schreef TheVulture het volgende:
En dat hele verhaal over hoe hij dat kind heeft verwekt en afgekocht van de moeder is ook best een bizar verhaal, je zou bijna denken dat het kwakje gewoon via kunstmatige inseminatie is ingebracht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:46 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Albert the Vulture. That makes sense.
ik ben nu in de fade.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem heel lang in de kast laten liggen omdat ik in eerste instantie het begin maar mwah vond, maar nu ik eenmaal echt bezig ben is het echt een heerlijk spel
Het enige nog kutter dan die shards zijn die mosaic pieces. Shards leveren tenminste nog wat op en er zijn quests voor. Ik heb nog nooit een mosaic compleet gekregen in vier playthroughs.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ben nu in de fade.
Ik frot altijd best wel wat tijd in die mini quests. Alleen al die shards vind ik vervelend. Want daar moet je soms voor platformen met behendigheid en zo. Als ik dat wilde dan speelde ik geen RPG
Maar je zou hem wel doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:09 schreef Renesite het volgende:
Christiano ronaldo. Wauw. Wat een gay.
O hell no.quote:
heb gekeken inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Please Like Me is weer begonnen.
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Please Like Me is weer begonnen.
[ afbeelding ]
Ja, eens. Ik heb het wel gehad met die Arnold.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
heb gekeken inderdaad.
Maar vind de neuroot een beetje too much. We hadden al genoeg aan de hoofdrol speler.
Bedankt voor deze zeer uitgebreide informatie!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Een Australische tv-serie.
Ik ook. Jezus crisis, snap out of it!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik heb het wel gehad met die Arnold.
Googlen kun je zelf ook welquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer uitgebreide informatie!
Wauw.... dat is wel een rake observatie.quote:Prestige draait om instant erkenning krijgen van anderen. Prestige zorgt ervoor dat je niet werkt aan wat je leuk vindt, maar aan wat je eigenlijk leuk zou moeten vinden:
• Daarom koop je een Audi, want dan straal je succes uit.
• Daarom ga je voor een saaiere maar hogere functie, want dan geniet je meer aanzien op je werk en op de feestjes waar iedereen aan je vraagt 'wat je zoal doet in het leven.'
• Daarom kies je niet de studie die je écht interessant lijkt, maar ga je voor Rechten.
• Daarom ben je op je werk meer bezig met je positie binnen het bedrijf, dan dat je daadwerkelijk iets gedaan krijgt.
Raak, soms. Maar niet accuraat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Wauw.... dat is wel een rake observatie.
En er zijn ook mensen die vanuit passie kiezen voor rechten, maar dat stuk tekst ging nou juist over de uitwerking van prestige als drijfveer. D'r staat niet dat prestige voor iedereen de enige drijfveer is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Raak, soms. Maar niet accuraat.
De tweede bijvoorbeeld. Voor een hogere functie gaan vanwege meer aanzien? Kan ook puur meer salaris zijn hoor
Dan vind ik t geen rake, maar een enorm eenzijdige observatiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En er zijn ook mensen die vanuit passie kiezen voor rechten, maar dat stuk tekst ging nou juist over de uitwerking van prestige als drijfveer. D'r staat niet dat prestige voor iedereen de enige drijfveer is.
Goede film is dat!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Warrior was ik in mijn vorige playthrough, toen had ik dezelfde specialisatie als Blackwall. Kon daardoor samen met hem een draak neerhalen, gewoon door constant guard te genereren.Nu trouwens ook guard on hit armor, ik ben haast niet te stoppen.
Ik denk dat dat de hele clue van de grap en foto is jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hou je je vingers nou met opzet daar?
Zijn niet mijn vingers, foto is niet van mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hou je je vingers nou met opzet daar?
Komt dit door Tofik Dibi?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik politiek wil vluchten
Word een beetje moe van Nederland.
Nee, die filmpjes uit dat kutdorp waar een asielzoekerscentrum komt.quote:
Oh, Steenbergen? Niet naar kijken man, zijn altijd tokkies die het hardste schreeuwen, vooral nu ze nog rondreizen ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die filmpjes uit dat kutdorp waar een asielzoekerscentrum komt.
Dat soort volk ja. Zo vermoeiend. En zo vermenigvuldigend. En zo luid. En zo dom.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, Steenbergen? Niet naar kijken man, zijn altijd tokkies die het hardste schreeuwen, vooral nu ze nog rondreizen ook.
Ik ben het al heel lang. Maar ik ben ook bang dat dit overal zo'n beetje speelt. En gaat het niet over AZC's, dan wel over andere zaken. De mens wordt steeds individualistischer en onverdraagzamer. Komt mede door de hoeveelheid mensen die op een relatief kleine plek verblijven, maar ook door tv, internet, etc.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik politiek wil vluchten
Word een beetje moe van Nederland.
Ik heb t idee dat mensen gewoon steeds dommer wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben het al heel lang. Maar ik ben ook bang dat dit overal zo'n beetje speelt. En gaat het niet over AZC's, dan wel over andere zaken. De mens wordt steeds individualistischer en onverdraagzamer. Komt mede door de hoeveelheid mensen die op een relatief kleine plek verblijven, maar ook door tv, internet, etc.
Imperator klinkt veel te ingewikkeld voor die domme lui. Die komen dan direct in opstand.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Imperator Sebastiaan, dat klinkt toch veel beter dan premier Wilders.
Dan leren ze meteen wat het woord Imperator in de praktijk betekent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Imperator klinkt veel te ingewikkeld voor die domme lui. Die komen dan direct in opstand.
Conquistador Sebastian El Stringentéquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dan leren ze meteen wat het woord Imperator in de praktijk betekent.![]()
![]()
Amenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort volk ja. Zo vermoeiend. En zo vermenigvuldigend. En zo luid. En zo dom.
Ik denk soms wel eens: hadden we maar een minimale IQ-grens om te mogen stemmen om of je voort te mogen plantenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Imperator Sebastiaan, dat klinkt toch veel beter dan premier Wilders.
Voortplanten hou je niet tegen, maar IQ-grens voor stemrecht us vrij makkelijk te realiseren, als je een IQ-test combineert met het uitbrengen van een stem. Alleen de stemmen van mensen die de IQ-test goed doorlopen tellen dan mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk soms wel eens: hadden we maar een minimale IQ-grens om te mogen stemmen om of je voort te mogen planten
Secundum quid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
Een hoger IQ is niet per definitie een garantie voor een slimme keuze.
Het is meer om de kijk op de wereld die bepaalt hoe iemand stemt.
Een viertal hoge SS officieren had een IQ van rond de 140. Maakten zij daardoor een slimme keuze als ze konden stemmen?
Prima plan. Planeet aarde zou er gezelliger door worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:08 schreef Rezania het volgende:
We moeten een kolonie op de maan beginnen met enkel wetenschappers. En dan wel echte wetenschapper, geen sociologen of zo.
Planeet aarde zal ondergaan aan de gevolgen van overconsumptie, op de maan daarentegen high-tech chillings.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima plan. Planeet aarde zou er gezelliger door worden.
Ik snap je punt wel hoor. Hoge intelligentie is geen garantie voor het nemen van de juiste beslissingen. Maar het helpt wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
Een hoger IQ is niet per definitie een garantie voor een slimme keuze.
Het is meer om de kijk op de wereld die bepaalt hoe iemand stemt.
Een viertal hoge SS officieren had een IQ van rond de 140. Maakten zij daardoor een slimme keuze als ze konden stemmen?
Ik kom dan ook gewoon naar de maan. Anders is het er ook niet gezellig natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Planeet aarde zal ondergaan aan de gevolgen van overconsumptie, op de maan daarentegen high-tech chillings.
Ha, probeer dat maar eens zonder vast komen te zitten in Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom dan ook gewoon naar de maan. Anders is het er ook niet gezellig natuurlijk.
Niet echt een goede generale voor een tripje naar de maan inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, probeer dat maar eens zonder vast komen te zitten in Amsterdam.
In ieder geval eens iets beter overwogen keuze dan een door emotie en roddel en media ingegeven keuze.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:11 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor. Hoge intelligentie is geen garantie voor het nemen van de juiste beslissingen. Maar het helpt wel.
Heel fok. Danny zijn keuzes, helaas.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:56 schreef Rezania het volgende:
Wel een beetje een dooie SC zeg. De trend van ONZ zet zich overal door zo te zien.
Wat is die keuze dan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:15 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Heel fok. Danny zijn keuzes, helaas.
Moet snel verandering in worden gebracht. Minder tieten, meer konten.quote:
Piem0lsquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet snel verandering in worden gebracht. Minder tieten, meer konten.
Jezus. Jij hebt wel smaakquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Meer: https://www.reddit.com/user/turquoiseflow?sort=top
Hij heeft wel ook echt een mooie lul.
Niet heel moeilijk bij deze dude. En ben zelf ook geen fan van besneden, maar Amerikanen hè.quote:
Uhu klopt!quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet heel moeilijk bij deze dude. En ben zelf ook geen fan van besneden, maar Amerikanen hè.
Dat was toch sowieso al niet toegestaan? Alleen in KPD.quote:
Tieten mogen wel weer tegenwoordig. Over mannen weet ik het eigenlijk niet, maar sowieso veel te weinig, geef toe.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was toch sowieso al niet toegestaan? Alleen in KPD.
Besnedenquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet heel moeilijk bij deze dude. En ben zelf ook geen fan van besneden, maar Amerikanen hè.
Ik vind t, qua NSFW, wel fijn dat t niet magquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tieten mogen wel weer tegenwoordig. Over mannen weet ik het eigenlijk niet, maar sowieso veel te weinig, geef toe.
Tsk, FOK!ken hoor je sowieso niet op je werk te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t, qua NSFW, wel fijn dat t niet mag
Mja. Dan kan fok dus stoppen hequote:Op maandag 26 oktober 2015 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, FOK!ken hoor je sowieso niet op je werk te doen.
Niks mis met die kont.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dan kan fok dus stoppen he
Ik vind dat je een beetje rekening mag houden daarmee. Persoonlijk.
Hopelijk is deze pagina dus ook snel vol, want die kont springt steeds in beeld.
Wel midden op mijn grote flatscreen op t werkquote:
Zo even een pener posten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel midden op mijn grote flatscreen op t werk
Kan je het goed aan je collega's laten zien.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel midden op mijn grote flatscreen op t werk
Studentenleven 4 LIFEquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt merken dat jullie geen werk hebben
quote:
Fixed quote.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, FOK!ken hoor je sowieso niet tijdens het studeren te doen.
Uni doet helaas niet aan herfstvakantie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Fixed quote.
O wacht. Herfstvakantie
Waarom niet?quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idk, is gewoon zo. Hou toch ook niet van vrouwen, kan ik ook geen logische verklaring voor geven.quote:
quote:
Ik wel. Ik vind t gedoe. T "glijdt" niet fatsoenlijk. Steeds spuug of hulpmiddelen moeten gebruiken haalt voor mij een hoop van de fun er af. Ik vind het "onhandig". Het is niet dat het een no-go is, maar heb liever onbesneden, als ik mag kiezenquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idk, is gewoon zo. Hou toch ook niet van vrouwen, kan ik ook geen logische verklaring voor geven.
Jouw vriendje die je net kent zit in Azië en een goede vriendin toevallig ook, en die spreekt daar ff af met jouw vriendje die ze nog niet kent - begrijp ik het zo goed? Klinkt beetje als een vaag verhaal.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:57 schreef Ang3l het volgende:
AaaaaahEen goede vriendin van me zit nu, aan het einde van haar Azie reis, in Singapore. En ze gaat daar donderdag mijn vriendje ontmoeten ( #jaloers ). Spannend
Niemand heeft m nog ooit gezien. Ik zei al: Dit is de pre-keuring voor Sinterklaas. Je snapt toch wel dat niet ZOMAAR iemand hier Sinterklaas mag komen vieren met mijn vrienden?
Dit is voor de vaste volgers van Ang3l nog redelijk normaal en behapbaar hoorquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw vriendje die je net kent zit in Azië en een goede vriendin toevallig ook, en die spreekt daar ff af met jouw vriendje die ze nog niet kent - begrijp ik het zo goed? Klinkt beetje als een vaag verhaal.
Moet nog even wennen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is voor de vaste volgers van Ang3l nog redelijk normaal en behapbaar hoor
wat is er vaag aan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw vriendje die je net kent zit in Azië en een goede vriendin toevallig ook, en die spreekt daar ff af met jouw vriendje die ze nog niet kent - begrijp ik het zo goed? Klinkt beetje als een vaag verhaal.
tja. Je moet iets als de rest zo saai isquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is voor de vaste volgers van Ang3l nog redelijk normaal en behapbaar hoor
Nou ja, hij woont aan de andere kant van de wereld terwijl je hem zo kort kent dat nog niemand hem ontmoet heeft. Vond ik... Opvallend ofzo.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wat is er vaag aan?
Natuurlijk zit iemand niet toevallig in Azië. ze is er ip vakantie. Hij woont er. Ze hebben met elkaar afgesproken. Ze gaat dus de eerste zijn die hem ziet van m'n vriendengroep.
En dit. Is het zo'n loempiavouwer ofzo?quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:00 schreef Rezania het volgende:
Waarom woont je vriend trouwens helemaal in Azië?
Sambal bij?!quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dit. Is het zo'n loempiavouwer ofzo?
hij komt ook met Sinterklaas. Maar Sinterklaas is in december. En nu is t november. En november komt eerder dan december.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:00 schreef Rezania het volgende:
Ik snap het, maar ik vind het geen logische zet. Importeer hem dan gewoon voor Sinterklaas of zo als suprise.
Waarom woont je vriend trouwens helemaal in Azië?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar, nu is de lol eraf. Veel leuker als je zo doet van 'Suprise motherfuckers!'quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hij komt ook met Sinterklaas. Maar Sinterklaas is in december. En nu is t november. En november komt eerder dan december.en zij zit er nu. En niet in december.
nee. Naan kneder.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
alsof niet al mijn vrienden al lang weten dat ie langskomt. Er moeten toch goddomme lootjes getrokken worden!!quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar, nu is de lol eraf. Veel leuker als je zo doet van 'Suprise motherfuckers!'
En ja, ik heb al door dat het geen Nederlander is. Maar hoe heb je hem dan leren kennen? Vakantie of zo?
Tsk, boring!quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
alsof niet al mijn vrienden al lang weten dat ie langskomt. Er moeten toch goddomme lootjes getrokken worden!!
Leuk hoor. Half jaartje op uitwisseling in het Verre Oosten geweest en toen kreeg ik wel de yellow fever.quote:
ik ben voor m'n werk al 3x daar geweest. 1x voor een maand en 2 kortere keren. En op 1 van die trips heb ik m leren kennen. In juni.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar, nu is de lol eraf. Veel leuker als je zo doet van 'Suprise motherfuckers!'
En ja, ik heb al door dat het geen Nederlander is. Maar hoe heb je hem dan leren kennen? Vakantie of zo?
azie is meer dan yellowquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leuk hoor. Half jaartje op uitwisseling in het Verre Oosten geweest en toen kreeg ik wel de yellow fever.
je kersverse uit het buitenland overkomende scharrel/vriend in de gehele vriendengroep storten met Sinterklaas is idd super boring ja. Voor mij. En vooral voor hem.quote:
Ik zou het lekker geheim houden, als een bom laten vallen. Maar ik ben dan ook een stuk jonger.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je kersverse uit het buitenland overkomende scharrel/vriend in de gehele vriendengroep storten met Sinterklaas is idd super boring ja. Voor mij. En vooral voor hem.
Ook leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
azie is meer dan yellow
Hij woont in singapore en is Indian-Singaporean.bruin dus. Niet geel.
Maar dat is toch helemaal niet relevant bij een plaatje?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik wel. Ik vind t gedoe. T "glijdt" niet fatsoenlijk. Steeds spuug of hulpmiddelen moeten gebruiken haalt voor mij een hoop van de fun er af. Ik vind het "onhandig". Het is niet dat het een no-go is, maar heb liever onbesneden, als ik mag kiezen
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet relevant bij een plaatje?
Correct, zie Rob Verlinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Praktisch handig en esthetisch mooi hoeft idd niet hetzelfde te zijn
Die is noch praktisch, noch esthetisch.quote:
Oh, ik dacht tuinman 'dus' handig. En niet esthetisch, dus leek me wel een goed voorbeeld. Verder weet ik er ook niets van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is noch praktisch, noch esthetisch.
Bestaat die nog?
Keek ik vroeger heel vaak. terwijl ik nu denk "Waarom zou ik in godsnaam een klus en tuinier programma kijken? Ik haat klussen en kan t niet. Ik haat tuinieren en akn t niet!" Was t dan toch vanwege Irene?
Doe je dat nou digitaal? Of stuur je eerst alle lootjes op naar Azie, hij haalt er een uit, en stuurt ze terug?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:31 schreef Ang3l het volgende:
WHOOOHAHHHH! Game on!
De lootjes voor Sinterklaas zijn getrokken
Dat laatstequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Doe je dat nou digitaal? Of stuur je eerst alle lootjes op naar Azie, hij haalt er een uit, en stuurt ze terug?
Ook puur voor de vorm.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:21 schreef Bartjebart het volgende:
Homo mag naar bloedbank
Ach kijk...
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:21 schreef Bartjebart het volgende:
Homo mag naar bloedbank
Ach kijk...
Dus seks hebben is wel een criteria, maar een SOA-test niet? Wat voor nut heeft dit?quote:Een jaar nadat ze voor het laatst seks hebben gehad met een man
Bloed wordt sowieso getest toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dus seks hebben is wel een criteria, maar een SOA-test niet? Wat voor nut heeft dit?
Sowieso ja. Welke homo heeft er nou een jaar geen seks?!quote:
Oh, zo. Ja, dat wist ik allemaal niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bloed wordt sowieso getest toch?
Alleen zijn wij een risicogroep en moeten ze statistisch gezien het bloed vaker wegflikkeren.
Bij organen vinden ze dat dan minder van belang, want die zijn schaarser. Maar bloed hadden ze op zich genoeg, dus konden ze deze uitlsuiting veroorloven. Misschien nu dus niet meer.
Uh, maagden?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso ja. Welke homo heeft er nou een jaar geen seks?!
Schandalig! #Barricadequote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:21 schreef Bartjebart het volgende:
Homo mag naar bloedbank
Ach kijk...
Anno 2015?quote:
Jezus gristus te paard.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:21 schreef Bartjebart het volgende:
Homo mag naar bloedbank
Ach kijk...
En een heteroman die tot een jaar geleden seks heeft met heroïne hoertjes, of alle vrouwen in de straat afwerkt? Geen probleem, geef maar bloed. Een homo die twintig jaar een monogame relatie heeft? Nee, mag niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:32 schreef Renesite het volgende:
Dus een homofiele bloedaftapper moet wel heel veel pandapunten hebben.
Bad Luck Brian of die pengiun.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jup.
Hier is vast een meme van te maken!
Die "betaalde seks" is volgens mij ook 1 van de criteria hoor dat je niet mag.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En een heteroman die tot een jaar geleden seks heeft met heroïne hoertjes, of alle vrouwen in de straat afwerkt? Geen probleem, geef maar bloed. Een homo die twintig jaar een monogame relatie heeft? Nee, mag niet.
Volgens mij heeft dit meer te maken met de Christelijke achtergrond van de bestuurders van Sanguin, dan met de veiligheid van donorbloed.
Ik ken Anno1976quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken enkel Anno 1404 en Anno 2070.
Betaalde seks mag, mits langer dan 1 jaar geleden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die "betaalde seks" is volgens mij ook 1 van de criteria hoor dat je niet mag.
Is ook 1 van de standaard vragen bij een SOA test overigens, en een redden om tot de "doelgroep" te behoren voor gratis testen.
Geen probleem. Ik heb verreweg het grootste deel van m'n leven zonder gedaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of ik wel/niet bloed mag geven kan me echt niet boeien, maar wat ik altijd schokkend aan dit nieuws vind is dat dat bloed blijkbaar niet echt gecontroleerd wordt waardoor het altijd veilig zou zijn.quote:
Is het zo slecht met je uiterlijk gesteld?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb verreweg het grootste deel van m'n leven zonder gedaan.
Als het op mijn leeftijd niet waar zou zijn dat ik het grootste deel van m'n leven zonder seks heb overleefd, zou ik er een tamelijk perverse basisschool-periode op na hebben gehouden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het zo slecht met je uiterlijk gesteld?
Probleem is denk ik meer dat lang niet alle SOA's gelijk zijn te detecteren in bloed als je ze net hebt. Combineer daarvij dat homo's een risicogroep zijn en het is wel logisch (ergens).quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of ik wel/niet bloed mag geven kan me echt niet boeien, maar wat ik altijd schokkend aan dit nieuws vind is dat dat bloed blijkbaar niet echt gecontroleerd wordt waardoor het altijd veilig zou zijn.
Oh, zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als het op mijn leeftijd niet waar zou zijn dat ik het grootste deel van m'n leven zonder seks heb overleefd, zou ik er een tamelijk perverse basisschool-periode op na hebben gehouden.
Oh, je bent jonge kaas? Ik heb liever oude kaas. Of op z'n minst belegen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als het op mijn leeftijd niet waar zou zijn dat ik het grootste deel van m'n leven zonder seks heb overleefd, zou ik er een tamelijk perverse basisschool-periode op na hebben gehouden.
Flauw he. Voor m'n gesprek om op uitwisseling te gaan vroegen ze of ik wel zes maand zonder m'n vriend zou kunnen. 'Ach, is me al eens achttien jaar gelukt mevrouw.'quote:
Oh ja? Dan zit er wel wat in.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probleem is denk ik meer dat lang niet alle SOA's gelijk zijn te detecteren in bloed als je ze net hebt. Combineer daarvij dat homo's een risicogroep zijn en het is wel logisch (ergens).
Once you go Kaas, voel je je een echte baas.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:27 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Oh, je bent jonge kaas? Ik heb liever oude kaas. Of op z'n minst belegen.
En de lelijkheid?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Once you go Kaas, voel je je een echte baas.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je eerst maar gewoon een paar biertjes achterover slaan.
Ja. Hetzelfde dus. Seks met mannen mag, mits langer dan een jaar geleden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Betaalde seks mag, mits langer dan 1 jaar geleden.
Waarom zou je de boel willen bedriegen bij bloed geven?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja? Dan zit er wel wat in.
Al is het sowieso maar symbolisch gedoe, want je kan ook gewoon gemakkelijk de boel bedriegen.
Nep-Nederlanderquote:
Dat lijkt me lastig in Nederland...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nep-Nederlander
Een vriend van me heeft echt een kaasfobie. Niet eten, ruiken, zelfs niet willen aanraken zo panisch
Daarom besneden pikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |