Zijn er uberhaupt kandidaten bij die je leuk vindt? Moet je niet gewoon even wennen aan een nieuwe samenstelling?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
Er doet zoooooooo'n teringwijf mee aan K3 zoekt K3. En ze maakt nog echt een goede kans ook..
Maar het wordt me ineens helemaal duidelijk hoe dat komt...
https://twitter.com/BNDeStem/status/653729426228690948
Mwjoah, er zijn erbij die wel gaan. Dit is een ADDERGEBROED.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:09 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er kandidaten bij die je wel leuk vindt?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
krisdel ging echt zo flipe tege haar zo van uit me ogeeeeee je heb nog niet eens ene concerd gezien en jij wil ka3 worden OPROTEEEEEEEEEEEE!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mwjoah, er zijn erbij die wel gaan. Dit is een ADDERGEBROED.
Ik denk dat zij het meeste "binding heeft met het product", so to speak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kristel is wel het meest kritische. Vindt haar de enige met wat "backbone".
Silke ligt er uit. Ik kijk niet meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
Er doet zoooooooo'n teringwijf mee aan K3 zoekt K3. En ze maakt nog echt een goede kans ook..
Maar het wordt me ineens helemaal duidelijk hoe dat komt (dat ze stom is dus, niet dat ze een kans maakt)...
Heeeeeeeeell to the no.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het meeste "binding heeft met het product", so to speak.
Maar we kunnen het de evil helldragon from Mordor ook niet kwalijk nemen blijkt nu dus, want...
[ afbeelding ]
Vond je dat (afgaand op wat je gezien hebt in de show) onterecht?quote:
Nou, écht.quote:
Hahahaha.... En alle heteropapa's uit Etten-Leur rukken zich dan suf op dat kind, maar dat is dan geen probleem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het meeste "binding heeft met het product", so to speak.
Maar we kunnen het de evil helldragon from Mordor ook niet kwalijk nemen blijkt nu dus, want...
[ afbeelding ]
Waar staat K3 voor dan?quote:
Waarom zou je hem offline vragen ipv een berichtje sturen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:57 schreef Rezania het volgende:
Hoi, hoe vraag je een gozer offline mee uit? Dus niet Grindr, Tinder, FOK!, WA of wat dan ook, gewoon op een borrel. Nooit eerder gedaan en ik ben nerveus.Weet wel dat hij homo en single is.
Omdat ik hem niet heel goed ken? Heb zn nummer niet eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Waarom zou je hem offline vragen ipv een berichtje sturen?
Stuur em een postduif. Offliner kan het niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:57 schreef Rezania het volgende:
Hoi, hoe vraag je een gozer offline mee uit? Dus niet Grindr, Tinder, FOK!, WA of wat dan ook, gewoon op een borrel. Nooit eerder gedaan en ik ben nerveus.Weet wel dat hij homo en single is.
Hier klinkt het alsof ze niet zelf stoppen maar er besloten is dat ze moeten stoppen?quote:
Rooksignalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stuur em een postduif. Offliner kan het niet!
Als je als wildvreemde op hem af stapt en hem uitvraagt, dan overval je hem. Hij moet dan in een paar seconde beslissen. Als je hem via Grindr (ofzo) benadert, dan zet je hem niet zo voor blok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet heel goed ken? Heb zn nummer niet eens.
Nee, het idee was dan ook niet van 'Hoi, date?'quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Als je als wildvreemde op hem af stapt en hem uitvraagt, dan overval je hem. Hij moet dan in een paar seconde beslissen. Als je hem via Grindr (ofzo) benadert, dan zet je hem niet zo voor blok.
Regel een avondje waar jullie toevallig met een gezamenlijke vriend/kennis mee gaan en die vriend halverwege ineens weg moet..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het idee was dan ook niet van 'Hoi, date?'Ik ken hem wel, maar niet heel goed. Zelfde vereniging, zelfde vrienden, ooit gesproken op een feest, dus niet compleet wildvreemd. Maar plotseling appen vind ik ook weer zoiets, wat moet hij dan wel niet denken?
Kan me voorstellen dat ze het even niet meer ziet zitten. Waar ben je als kandidaat dan mee bezig, zeg? Allemachtig.quote:
Oh ja, dat valt vast niet op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Regel een avondje waar jullie toevallig met een gezamenlijke vriend/kennis mee gaan en die vriend halverwege ineens weg moet..
Zoek gewoon oogcontact op. Laat merken voor je op hem af gaat dat hij "interessant" genoeg is dat je regelmatig oogcontact hebt, dan wanneer hij eventjes alleen/rustig is, is je kans om binnen te swoopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:19 schreef Rezania het volgende:
Hmm, ja. Ik begin wel gewoon een gesprek tijdens de borrel of zo, zie wel. Carpe diem en zulks.In ieder geval bedankt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zoek gewoon oogcontact op. Laat merken voor je op hem af gaat dat hij "interessant" genoeg is dat je regelmatig oogcontact hebt, dan wanneer hij eventjes alleen/rustig is, is je kans om binnen te swoopen.
quote:
Ik heb alleen de eerste auditie gezien en toen zong ze niet zoals ik weet dat ze kan zingen. Tweede keer heb ik niet gezien, scheen niet zo goed te zijn qua teksten en zo. Maar weet wel wat er achter de schermen gebeurde en wat daarbij meespeelde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vond je dat (afgaand op wat je gezien hebt in de show) onterecht?
Waar ze aan refereert is dat hun concerten/shows meer zijn dan alleen maar liedjes ("Mjaaaaa, jullie heten de kinderen natuurlijk ook welkoooooom.") Vaak zit er tussen de liedjes in een simpel verhaaltje verweven. Ehhhhh, bijvoorbeeld een videoprojectie van een engel waar ze een wens van mogen doen en zo komen ze dan in het volgende stuk van de show ("Ik wil naar het circus/Hollywood/onder water" etc). Of de wondermachine staat op het podium en daar mogen ze van een of andere professor eigenlijk niet aankomen (maar ze doen het tochquote:
Vroeger moest ik elke dag 10 minuten met de trein naar mijn middelbare school en heel vaak zat daar een man in die ik echt woest aantrekkelijk vond. Internet was toen nog niet half wat het nu is (1997) en ik heb op een dag de stoute schoenen aangetrokken en hem een briefje gegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:57 schreef Rezania het volgende:
True. Ik denk dat de productie al lang weet wie het moeten gaan worden, of hooguit dat er misschien 6 of 9 favorieten waren en dat trainingen nu moeten uitwijzen wie de beste 3 zijn. Maar het is van A tot Z fake, dat ben ik 100% met je eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Dat klinkt vast heel zuur, omdat het een bekende van me is, maar die hele show klopt echt van geen meterMaar goed, dat soort dingen weet je van te voren. Dat is bij iedere talentenjacht zo. Volgens mij staat t al LANG vast wie t wordt.
Ohja... dan kan ik me wel voorstellen dat je een beetje flipt als een kandidaat dat niet eens weetquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waar ze aan refereert is dat hun concerten/shows meer zijn dan alleen maar liedjes ("Mjaaaaa, jullie heten de kinderen natuurlijk ook welkoooooom.") Vaak zit er tussen de liedjes in een simpel verhaaltje verweven. Ehhhhh, bijvoorbeeld een videoprojectie van een engel waar ze een wens van mogen doen en zo komen ze dan in het volgende stuk van de show ("Ik wil naar het circus/Hollywood/onder water" etc). Of de wondermachine staat op het podium en daar mogen ze van een of andere professor eigenlijk niet aankomen (maar ze doen het toch.) en dan hebben ze ineens weer een ander pakje aan als ze eruit komen. Het is dus geen normaal concert, maar er komt ook wat acteerwerk bij kijken. En daar was die dictie workshop voor.
Als je niet eens weet dat dat onderdeel van je werk gaat uitmaken... Ik vind het vergelijkbaar met een sollicitatiebrief sturen waar iets in staat als: "Ik weet eigenlijk niet wat jullie doen, maar het lijkt me onwijs leuk". Niemand wordt daarmee op gesprek uitgenodigd hoor..
Ja, maar dat is volgens mij bij vele talentenjachten zo. Alsof dat bij een idols vroegah niet zo was. wellicht niety 100% vast, maar ik denk dat veel gestuurd wordt. Sowieso in de montage kun je iemand maken of kraken. Maar tijdens zo'n jacht achter de schermen dus ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
True. Ik denk dat de productie al lang weet wie het moeten gaan worden, of hooguit dat er misschien 6 of 9 favorieten waren en dat trainingen nu moeten uitwijzen wie de beste 3 zijn. Maar het is van A tot Z fake, dat ben ik 100% met je eens.
Ik denk dat een hoop meisjes de roem gewoon leuk vinden. En zich er dan dus weinig in verdiept hebben, of onderschat hebben, wat ze er voor moeten kunnen/doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waar ze aan refereert is dat hun concerten/shows meer zijn dan alleen maar liedjes ("Mjaaaaa, jullie heten de kinderen natuurlijk ook welkoooooom.") Vaak zit er tussen de liedjes in een simpel verhaaltje verweven. Ehhhhh, bijvoorbeeld een videoprojectie van een engel waar ze een wens van mogen doen en zo komen ze dan in het volgende stuk van de show ("Ik wil naar het circus/Hollywood/onder water" etc). Of de wondermachine staat op het podium en daar mogen ze van een of andere professor eigenlijk niet aankomen (maar ze doen het toch.) en dan hebben ze ineens weer een ander pakje aan als ze eruit komen. Het is dus geen normaal concert, maar er komt ook wat acteerwerk bij kijken. En daar was die dictie workshop voor.
Als je niet eens weet dat dat onderdeel van je werk gaat uitmaken... Ik vind het vergelijkbaar met een sollicitatiebrief sturen waar iets in staat als: "Ik weet eigenlijk niet wat jullie doen, maar het lijkt me onwijs leuk". Niemand wordt daarmee op gesprek uitgenodigd hoor..
Dat merk ik niet alleen bij de kandidaten, maar ook bij televisie twitterend Nederland, de laatste weken: "De huidige bezetting kan eigenlijk best wel wat."quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:50 schreef Ang3l het volgende:
En zich er dan dus weinig in verdiept hebben, of onderschat hebben, wat ze er voor moeten kunnen/doen.
Oh ik ben niet de enige dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
Maar het wordt me ineens helemaal duidelijk hoe dat komt (dat ze stom is dus, niet dat ze een kans maakt)...
Hahaha, briljant.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef wonderer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
Crisco IS een bakproductquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha, briljant.
Crisco kun je ook gewoon bij de bakproducten kopen. Het staat straks gewoon vol glijmiddel daar..
Dat komt nog verrassend vaak voor, maar dan eerder op het gesprek zelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:55 schreef Gellarboy het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef wonderer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
Ik vind de vraag 'Wat is je motivatie voor dit werk?' altijd zo stom. 'Ik heb een passie voor frozen yoghurt! Nee man, heb geld nodig.'quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat komt nog verrassend vaak voor, maar dan eerder op het gesprek zelf.
"Vertel eens, wat houdt het werk volgens jou in, in je eigen woorden?"
Eeeeeeeuh....
"Waarom wil je hier eigenlijk werken?"
Eeeeuhh....
Stom of niet, het zegt vaak wel iets over de persoon op welke wijze die vraag beantwoord wordt. Zo'n Frozen-yoghurt antwoord zou ik dan juist heel gevat vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind de vraag 'Wat is je motivatie voor dit werk?' altijd zo stom. 'Ik heb een passie voor frozen yoghurt! Nee man, heb geld nodig.'
Gemiste kans dan, werk kan toch erg leuk en nuttig zijn. Als je geen intrinsieke motivatie hebt zal je langzaam wegkwijnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind de vraag 'Wat is je motivatie voor dit werk?' altijd zo stom. 'Ik heb een passie voor frozen yoghurt! Nee man, heb geld nodig.'
Wie heeft er nou motivatie behalve geld voor vakkenvullen of achter de kassa zitten?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gemiste kans dan, werk kan toch erg leuk en nuttig zijn. Als je geen intrinsieke motivatie hebt zal je langzaam wegkwijnen.
Oh, dat is wel waar. Ik had niet door dat het om een supermarktbijbaantje oid ging.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie heeft er nou motivatie behalve geld voor vakkenvullen of achter de kassa zitten?
Ik zeg niet dat motivatie niet belangrijk is hoor, maar voor lang niet ieder baantje hoef je oassie te hebben om goed te kunnen functioneren.
Ik had het gewoon over het algemeen over van die baantjes waar je eigenlijk geen diploma voor nodig hebt. Dus frozen yoghurt verkopen, achter de kassa zitten, vakkenvullen, etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is wel waar. Ik had niet door dat het om een supermarktbijbaantje oid ging.
Als homo kan je in elk geval zeggen dat je al veel ervaring hebt met vakken vullen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over het algemeen over van die baantjes waar je eigenlijk geen diploma voor nodig hebt. Dus frozen yoghurt verkopen, achter de kassa zitten, vakkenvullen, etc.
Kijk, als het nou om bijvoorbeeld een baantje zoals processingenieur, of accountant, of zo gaat dan is het een andere verhaal.
Ook veel ervaring met roeren en stampen, handig voor in de keuken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als homo kan je in elk geval zeggen dat je al veel ervaring hebt met vakken vullen.
Tevens geschikt voor de wegenwacht, want goed in aanduwen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook veel ervaring met roeren en stampen, handig voor in de keuken.
Nee hoor, Dragon Age spelen en vooral niet leren voor tentamens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat doet een zieke homo? Juist ja. America's Next Top Model kijken...
Is dat leuk?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, Dragon Age spelen en vooral niet leren voor tentamens.
Ja, ik vind van wel. Net ook lekker dik aangepapt met Dorian Pavus.quote:
Omg. Lees de review op tweakers. 10/10, dat gebeurd zelden. Speel je het singleplayer of Coop?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Net ook lekker dik aangepapt met Dorian Pavus.
Singleplayer, jij als held en dan 3 van de 12 companions mee. Is best tof.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg. Lees de review op tweakers. 10/10, dat gebeurd zelden. Speel je het singleplayer of Coop?
Ben hem nu aan het downloadenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Singleplayer, jij als held en dan 3 van de 12 companions mee. Is best tof.
Wel de goede hopelijk?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het downloadenThanks voor de tip.
Dragon Age, ben vorige week begonnen en helemaal verslaafdquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, Dragon Age spelen en vooral niet leren voor tentamens.
Ik speel hem nu voor de vierde keer, maar eerste keer met alle DLC. En dan wel enkel tot 10 november, want dan Fallout 4 en RIP sociaal leven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dragon Age, ben vorige week begonnen en helemaal verslaafd
Dragon Age Inquisition Deluxe?quote:
Yes. Niet in de Hinterlands blijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dragon Age Inquisition Deluxe?
Oke oke. Ik ga eerst even wat YouTube shizzle kijken :3quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes. Niet in de Hinterlands blijven.
hahaha. Ik ook alquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Net ook lekker dik aangepapt met Dorian Pavus.
Ja, het is dat of Iron Bull, en hij trekt me niet.quote:
Ik wilde ze allebeiquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het is dat of Iron Bull, en hij trekt me niet.
Ik heb alleen 3 gespeeld. En ja, Kaidenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:05 schreef Rezania het volgende:
In Mass Effect ging ik trouwens altijd voor Kaiden, zelfs toen hij nog niet 'romanceble' was zoals in 1 en 2. Fuck die chick, ik red Kaiden wel.
Dat laatste wist ik niet, awesome.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde ze allebei
Iron Bull is very into SM, wist je dat? Hij begitn zelfs te grappen over een safe word
En als je geen van beide pakt, dan krijgen ze samen een relatie
[ afbeelding ]
Maar dan moet je ze dus wel vaak samen in je party zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet, awesome.
Ik zit nog in het begin, dus heb nu net Sera ontdekt, vooralsnog zit ik vooral met saaie Varric en Solas opgescheept.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze dus wel vaak samen in je party zetten.
Ik heb meestal THE Iron Bull, Dorian en Cole.
Want die 3 kibbelen zo schattig samen
Varric die dump ik altijd meteen. Vond ik in DA2 al niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nog in het begin, dus heb nu net Sera ontdekt, vooralsnog zit ik vooral met saaie Varric en Solas opgescheept.
En Cullen wil alleen vrienden zijn
Hmmm ik weet niet of ik die al had geaccepteerd, volgens mij heb ik die in de wachtkamer gezetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Varric die dump ik altijd meteen. Vond ik in DA2 al niks.
En Sera is een wazig potje
Maar als je Sera hebt, dan heb je ook Viviene, the iron lady al kunnen hebben.
Alleen die is optioneel, dus kan zijn dat je die gewoon gemist hebt. Zelgde locatie als waar je Sera ontmoet.
[ afbeelding ]
Is ook een kreng.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmmm ik weet niet of ik die al had geaccepteerd, volgens mij heb ik die in de wachtkamer gezet
Ik als rogue, Dorian, Cassandra and Blackwall. Lekker hakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze dus wel vaak samen in je party zetten.
Ik heb meestal THE Iron Bull, Dorian en Cole.
Want die 3 kibbelen zo schattig samen
Ik als Warrior, Cole als Rogue, Dorian als Mage en Iron Bull ook als Warrior (Reaver).quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik als rogue, Dorian, Cassandra and Blackwall. Lekker hakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |