Ik ook niet, maar wat erin zit klinkt lekker (lijkt een beetje op Brioche, volgens mij)quote:
Done en inderdaad wat een medaillequote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:04 schreef SEMTEX het volgende:
mytec, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Ik wil nog ff wat leuke medailles scoren dit jaaren krollen
[ afbeelding ]
Geen idee, als ik ze moet kopen, neem ik ze ook. Kan ik 'krollen eten' weer van mijn to do list afstrepenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:09 schreef mytec het volgende:
[..]
Done en inderdaad wat een medailleik neem aan ook gratis "krollen" na afloop tegen de honger.
Ik kan zelf niet, maar 'met' Verstappen rennen is wel stoer natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Erg stoer! Deze stond al op mn lijstje, alleen moet even kijken, want dit is een week voor een eventuele Roparun....
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:21 schreef Voccar het volgende:
Ze nemen wel een risico door een beginnend bestuurder te laten rijden bij de Wings for Life world run.
Langs de A50 ookquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:26 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm, die Krollenloop is wel lekker in de buurt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:31 schreef Quoi het volgende:
Die foto's kiezen is niet te doen hoor. Ik heb een hoop leuke foto's en fijne herinneringenDaarom, zijn gelijk ook de beste beelden van mij die er zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Een loopje ten tijde van jouw pre-marathon-bubble![]()
Ben je weer wat opgeknapt?
@Dapluiz: Ik vermoed dat dit 'gewoon' mensen met een eigen fototoestel/telefoon waren en dat we die niet gaan vinden. Maar je staat op de film!![]()
Straks gewoon extra fotogeniek gaan lopen tijdens de LVML en de bruggenloop
(en eventuele crossjes tussendoor, smaakte wel naar meer)
En gefeliciteerd GotC!
Ja, het wordt de komende tijd echt een kwestie van discipline opbrengen om te gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Gave medaille Sem!
@cynic, het Is inderdaad echt de tijd nu om nog net voor donker te lopen als je goed plant. Ik Was gisteren door lamlendigheid net te laat, kwam in donker thuis dus kon niet helemaal door het bos.
Over 4 km zit ik op de 1000 km dit jaar trouwens
Die met die choco stukjes zijn de juiste!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef Quoi het volgende:
Ingegeven door de brioche-trend hier ging zo'n zakje broodjes kopen. Helaas, ze waren op. Enige alternatief dat er in de buurt kwam waren brioche-jes met chocoladestukjes. Die zijn dus nu de rest van de week ons ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |