Gelukkig zijn ze daar wel wat gewendquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:49 schreef LPFAN het volgende:
ff bij de supermarkt 50 kilo vlees vragen
is 1/3 van wat ze nodig hebben voor 500 manquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:49 schreef LPFAN het volgende:
ff bij de supermarkt 50 kilo vlees vragen
denk dat ze hier wel ff slikken als je dat vraagt ;pquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze daar wel wat gewendNet als in Amerika weten ze hoe om te gaan met grote bestellingen
truequote:Op maandag 12 oktober 2015 18:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
denk dat ze hier wel ff slikken als je dat vraagt ;p
Ze bestellen 50 kg... succes met slepenquote:
Daar zijn ze het wel meer gewend denk ik ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
true![]()
Tenzij je naar de Makro of Sligro gaat.
Zou goed kunnen iddquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik zag weer niet dat het topic vol was
Dat vlees hebben ze natuurlijk al van te voren besteld, maakt mij niet wijs dat een supermarkt zoveel op voorraad heeft (en als ze dat al hebben dan zouden ze niks meer over hebben om in de winkel te leggen).
Ik had het eerst ook niet doorquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Dat vlees hebben ze natuurlijk al van te voren besteld, maakt mij niet wijs dat een supermarkt zoveel op voorraad heeft (en als ze dat al hebben dan zouden ze niks meer over hebben om in de winkel te leggen).
Mag ik 50 kg steaks, 500 maiskolven, 60 kg rijstquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
haha ja iddquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Kijk die rijEr staan 'al wat' mensen. Uh dat is een beetje een understatement.
Als je uitgaat van "streetfood", vind ik de prijzen aan de hoge kant... tussen de 8-12 dollar..quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
5,50 voor de kip. Nah ja als het 1 stukje is vind ik dat wel een goede prijs.
Ik vind het ook hoog jaquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je uitgaat van "streetfood", vind ik de prijzen aan de hoge kant... tussen de 8-12 dollar..
Mjah misschien wel. Al heb ik geen idee wat je hier voor zoiets op straat betaalt eigenlijkquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je uitgaat van "streetfood", vind ik de prijzen aan de hoge kant... tussen de 8-12 dollar..
ligt ook aan de wisselkoers, wat ze daar gemiddeld verdienen etc.... In noorwegen betaal je makkelijk omgerekend 15 euro, maar daar ligt het salaris dan ook weer hogerquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah misschien wel. Al heb ik geen idee wat je hier voor zoiets op straat betaalt eigenlijkDaarom leek me die 5,50 wel redelijk.
Tja die prijzen zeggen me niks aangezien ik geen flauw idee heb wat een Australische dollar waard is.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah misschien wel. Al heb ik geen idee wat je hier voor zoiets op straat betaalt eigenlijkDaarom leek me die 5,50 wel redelijk.
Ik heb geen idee wat alles kost daar en wat men verdient. Blijkbaar vinden ze het zelf aan de lage kant. Eigenlijk heb ik niet het idee dat de salarissen daar veel hoger zijn dan hier, maar dat is maar een gevoel, niet op iets gebaseerd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ligt ook aan de wisselkoers, wat ze daar gemiddeld verdienen etc.... In noorwegen betaal je makkelijk omgerekend 15 euro, maar daar ligt het salaris dan ook weer hoger
5,50 was in euro'squote:Op maandag 12 oktober 2015 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja die prijzen zeggen me niks aangezien ik geen flauw idee heb wat een Australische dollar waard is.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Jongen die vooraan liep in blauwe shirt stond met de vorige opdracht ook al vooraan
terug op de grill en weer verkopenquote:
ja en dan ook echt RAWWWWWWquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
Dat is altijd zo grappig bij Gordon Ramsey, 'the chicken is raw' $#%#%#%
Nee, dat mens dat voor de 2e keer terug komt met haar kip.quote:
ah, mja als je kip echt rauw is ;pquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat mens dat voor de 2e keer terug komt met haar kip.
Dan komt er maar 1, 2 keer terug gelopen en de rest eet het gewoon opquote:
mja idd en volgens mij zijn ze ook niet zo dikquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan komt er maar 1, 2 keer terug gelopen en de rest eet het gewoon op
En is ook raar.. zijn filets. Dat gaat best op een hete grillplaat.
Mag ik 1 maiskolf met extra kaas zonder maiskolf...quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bah. Sowieso vind ik mais niet lekker.
ik ben stapelgek op maiskolven, maar kaas er over lijkt me heel vies. eet het het liefste met een klontje boter en grof zeezout er op.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bah. Sowieso vind ik mais niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |