niet geprobeerd maar heb zelf wel de planning een keer even met het hele circuit gebeuren te testen wat er precies mogelijk isquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:44 schreef Teeno het volgende:
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
x servo's connecten met Door Control A, en dan die Door Control A connecten met Door Control B. Zodat ik als er bijv. eens een guard zijn post verlaat niet steeds handmatig die deuren hoef te openen. Nu krijgt elke servo nog zijn eigen door control.
het is al heel fijn dat je een onbeperkt aantal deuren kan aansluitenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:24 schreef Teeno het volgende:
Werkt niet helaasinderdaad maar alle servos met alle door controls verbinden.
https://steamcommunity.co(...)855&searchtext=dutchquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:19 schreef 0108daniel het volgende:
Ik zou dit spel wel willen kopen, maar via steam staat er dat de taal nederlands niet ondersteund word.
Op youtube zie ik filmpjes die het spel wel in het nederlands hebben.
Gebruiken ze hier een mod voor? ik kan er namelijk niets over vinden.
Dankjee werkt perfect.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
https://steamcommunity.co(...)855&searchtext=dutch
Heb mijn gevangenis op high quality high quantity staan, 18 koelkasten voor 100 manquote:Op woensdag 21 oktober 2015 03:15 schreef mschol het volgende:
https://docs.google.com/s(...)?pli=1#gid=795952738
geinige spreadsheet voor het berekenen van je keuken capaciteit en je kantine
bij 100 gevangenen heb je b.v. 9 koelkasten nodig
Weet je wat nog veel leuker is. Gewoon jezelf dwingen toch alle games in het Engels te spelen. Daar leer je namelijk vrij snel Engels mee. Gamers zijn vaak erg goed in Engels om die reden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:57 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dankjee werkt perfect.
Zeer duidelijk te lezen en te begrijpen in het Nederlands.
Ik kan ook goed engels en speel normaal gesproken altijd engelse games omdat dit simpelweg voor de hand ligt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel leuker is. Gewoon jezelf dwingen toch alle games in het Engels te spelen. Daar leer je namelijk vrij snel Engels mee. Gamers zijn vaak erg goed in Engels om die reden.
Moest je dat niet researchen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:33 schreef Vinno het volgende:
Sinds kort ook weer aan het spelen, verslavend
Maar vraagje:
Als het goed is kan je de dagindeling per 'soort' gevangene aanpassen, dus dat een Minumum Securtiy gevangene meer Freetime heeft dan een Maximum Security gevangene bijvoorbeeld.
Ik zal vast ergens overheen kijken, maar ik krijg het niet voor elkaar... Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit verschil in kan stellen? Ik zie maar één lijst met de dagindeling en die geldt dan voor alle gevangenen.
Andere vraag:
Je kan bepaalde gebieden, zoals een kantine, toewijzen voor bijvoorbeeld alleen Minimum Securtity...
Is het ook mogelijk om een kantine alleen Minumum en Normal Security aan te wijzen (en dan Maximum hun eigen kantine te geven)?
Nu heb ik 2 kantines: eentje alleen voor Maximum en eentje zonder toewijzing, maar als er dan een maximum gevangen in de buurt is, gaat hij toch eten in de kantine zonder toewijzing, terwijl ik dus wil dat hij in zijn "eigen" kantine gaat eten...
Heb je al prisoners in je gevangenis? Op het moment dat je een bepaald "soort" inmate hebt, dan wordt die balk in dat verdeelscherm geknipt op verschillende punten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:33 schreef Vinno het volgende:
Sinds kort ook weer aan het spelen, verslavend
Maar vraagje:
Als het goed is kan je de dagindeling per 'soort' gevangene aanpassen, dus dat een Minumum Securtiy gevangene meer Freetime heeft dan een Maximum Security gevangene bijvoorbeeld.
Ik zal vast ergens overheen kijken, maar ik krijg het niet voor elkaar... Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit verschil in kan stellen? Ik zie maar één lijst met de dagindeling en die geldt dan voor alle gevangenen.
Andere vraag:
Je kan bepaalde gebieden, zoals een kantine, toewijzen voor bijvoorbeeld alleen Minimum Securtity...
Is het ook mogelijk om een kantine alleen Minumum en Normal Security aan te wijzen (en dan Maximum hun eigen kantine te geven)?
Nu heb ik 2 kantines: eentje alleen voor Maximum en eentje zonder toewijzing, maar als er dan een maximum gevangen in de buurt is, gaat hij toch eten in de kantine zonder toewijzing, terwijl ik dus wil dat hij in zijn "eigen" kantine gaat eten...
Ja heb al prisoners ja...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:33 schreef Saninl het volgende:
[..]
Heb je al prisoners in je gevangenis? Op het moment dat je een bepaald "soort" inmate hebt, dan wordt die balk in dat verdeelscherm geknipt op verschillende punten.
Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zit die gameplayvideo uit de OP ff snel door te kijken, kom ik hier:
Er heet echt een inmate Lieuwe Westra?Kom op zeg, dat is een wielrenner, dat kan toch niet.
Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar je hoeft er niks voor te downloaden. Zit gewoon in de nieuwe versie, ik dacht onder het menu "extra"quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:00 schreef prefix1 het volgende:
Tijdje gelede prison architect gespeeld, nu zie ik veel over prisoner escape in prison architect kan iemand mij dit in het kort uitleggen en moet ik nog wat downloaden daarvoor?!
Er zijn gigantisch veel bekende namen. Heb zelf nu een inmate op Deathrow zit die Dean ''Rocket'' Hall heet, werknemer van Bethesda en maker van DayZ.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zit die gameplayvideo uit de OP ff snel door te kijken, kom ik hier:
Er heet echt een inmate Lieuwe Westra?Kom op zeg, dat is een wielrenner, dat kan toch niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |