abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156853783
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=531951855 die was wel aardig, maar niet enorm lastig..
pi_156854183
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

x servo's connecten met Door Control A, en dan die Door Control A connecten met Door Control B. Zodat ik als er bijv. eens een guard zijn post verlaat niet steeds handmatig die deuren hoef te openen. Nu krijgt elke servo nog zijn eigen door control.
pi_156854308
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:44 schreef Teeno het volgende:
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

x servo's connecten met Door Control A, en dan die Door Control A connecten met Door Control B. Zodat ik als er bijv. eens een guard zijn post verlaat niet steeds handmatig die deuren hoef te openen. Nu krijgt elke servo nog zijn eigen door control.
niet geprobeerd maar heb zelf wel de planning een keer even met het hele circuit gebeuren te testen wat er precies mogelijk is

Ook een irritatie puntje inderdaad: bij een patrol gaat eerst de vermoeide patrol weg om pas minuten later vervangen te worden, wat dus een security issue is

-edit-
Het is wel mogelijk een servo tegelijkertijd aan 2 door controls te koppelen
pi_156856161
Werkt niet helaas :) inderdaad maar alle servos met alle door controls verbinden.
pi_156858219
Ah, er kunnen dus nooit meer dan 20 prisoners in één room werken.. zit ik dan met m'n workshop van 60x40, splitsen maar :o
pi_156862050
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:24 schreef Teeno het volgende:
Werkt niet helaas :) inderdaad maar alle servos met alle door controls verbinden.
het is al heel fijn dat je een onbeperkt aantal deuren kan aansluiten
pi_156983445
Ik zou dit spel wel willen kopen, maar via steam staat er dat de taal nederlands niet ondersteund word.
Op youtube zie ik filmpjes die het spel wel in het nederlands hebben.
Gebruiken ze hier een mod voor? ik kan er namelijk niets over vinden.
pi_156983727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 00:19 schreef 0108daniel het volgende:
Ik zou dit spel wel willen kopen, maar via steam staat er dat de taal nederlands niet ondersteund word.
Op youtube zie ik filmpjes die het spel wel in het nederlands hebben.
Gebruiken ze hier een mod voor? ik kan er namelijk niets over vinden.
https://steamcommunity.co(...)855&searchtext=dutch
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_156984417
https://docs.google.com/s(...)?pli=1#gid=795952738

geinige spreadsheet voor het berekenen van je keuken capaciteit en je kantine
bij 100 gevangenen heb je b.v. 9 koelkasten nodig :o
pi_156987598
Ik vind de nederlandse vertaling van dit spel om te huilen. Het is ook geen officiele vertaling. Alsnog speel ik daarom dit spel liever in het engels.
pi_156988620
quote:
Dankjee werkt perfect.
Zeer duidelijk te lezen en te begrijpen in het Nederlands.
pi_156989309
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 03:15 schreef mschol het volgende:
https://docs.google.com/s(...)?pli=1#gid=795952738

geinige spreadsheet voor het berekenen van je keuken capaciteit en je kantine
bij 100 gevangenen heb je b.v. 9 koelkasten nodig :o
Heb mijn gevangenis op high quality high quantity staan, 18 koelkasten voor 100 man _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156992971
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:57 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dankjee werkt perfect.
Zeer duidelijk te lezen en te begrijpen in het Nederlands.
Weet je wat nog veel leuker is. Gewoon jezelf dwingen toch alle games in het Engels te spelen. Daar leer je namelijk vrij snel Engels mee. Gamers zijn vaak erg goed in Engels om die reden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_157017058
Sinds kort ook weer aan het spelen, verslavend :)

Maar vraagje:
Als het goed is kan je de dagindeling per 'soort' gevangene aanpassen, dus dat een Minumum Securtiy gevangene meer Freetime heeft dan een Maximum Security gevangene bijvoorbeeld.
Ik zal vast ergens overheen kijken, maar ik krijg het niet voor elkaar... Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit verschil in kan stellen? Ik zie maar één lijst met de dagindeling en die geldt dan voor alle gevangenen.

Andere vraag:
Je kan bepaalde gebieden, zoals een kantine, toewijzen voor bijvoorbeeld alleen Minimum Securtity...
Is het ook mogelijk om een kantine alleen Minumum en Normal Security aan te wijzen (en dan Maximum hun eigen kantine te geven)?
Nu heb ik 2 kantines: eentje alleen voor Maximum en eentje zonder toewijzing, maar als er dan een maximum gevangen in de buurt is, gaat hij toch eten in de kantine zonder toewijzing, terwijl ik dus wil dat hij in zijn "eigen" kantine gaat eten...
pi_157034277
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Weet je wat nog veel leuker is. Gewoon jezelf dwingen toch alle games in het Engels te spelen. Daar leer je namelijk vrij snel Engels mee. Gamers zijn vaak erg goed in Engels om die reden.
Ik kan ook goed engels en speel normaal gesproken altijd engelse games omdat dit simpelweg voor de hand ligt.
Om de 1 of andere reden begreep ik er geen kl*te van wat ze allemaal bedoelde en moest bouwen.
Achteraf blijkt dat dit spel helaas niets voor mij is :)
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 05:20:00 #67
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157034961
quote:
5s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:33 schreef Vinno het volgende:

Maar vraagje:
Als het goed is kan je de dagindeling per 'soort' gevangene aanpassen, dus dat een Minumum Securtiy gevangene meer Freetime heeft dan een Maximum Security gevangene bijvoorbeeld.
Ik zal vast ergens overheen kijken, maar ik krijg het niet voor elkaar... Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit verschil in kan stellen? Ik zie maar één lijst met de dagindeling en die geldt dan voor alle gevangenen.

Andere vraag:
Je kan bepaalde gebieden, zoals een kantine, toewijzen voor bijvoorbeeld alleen Minimum Securtity...
Is het ook mogelijk om een kantine alleen Minumum en Normal Security aan te wijzen (en dan Maximum hun eigen kantine te geven)?
Nu heb ik 2 kantines: eentje alleen voor Maximum en eentje zonder toewijzing, maar als er dan een maximum gevangen in de buurt is, gaat hij toch eten in de kantine zonder toewijzing, terwijl ik dus wil dat hij in zijn "eigen" kantine gaat eten...
Moest je dat niet researchen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:33:25 #68
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_157035152
quote:
5s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:33 schreef Vinno het volgende:

Maar vraagje:

Andere vraag:
Heb je al prisoners in je gevangenis? Op het moment dat je een bepaald "soort" inmate hebt, dan wordt die balk in dat verdeelscherm geknipt op verschillende punten.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:08:09 #69
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_157040981
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:33 schreef Saninl het volgende:

[..]

Heb je al prisoners in je gevangenis? Op het moment dat je een bepaald "soort" inmate hebt, dan wordt die balk in dat verdeelscherm geknipt op verschillende punten.
Ja heb al prisoners ja...
pi_157042642
Ik zit die gameplayvideo uit de OP ff snel door te kijken, kom ik hier:

Er heet echt een inmate Lieuwe Westra? :') Kom op zeg, dat is een wielrenner, dat kan toch niet. _O-
gr gr
pi_157042700
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:

Er heet echt een inmate Lieuwe Westra? :') Kom op zeg, dat is een wielrenner, dat kan toch niet. _O-
Ja _O-
pi_157789150
Tijdje gelede prison architect gespeeld, nu zie ik veel over prisoner escape in prison architect kan iemand mij dit in het kort uitleggen en moet ik nog wat downloaden daarvoor?!
Geniet van het leven:):)
pi_157790376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:00 schreef prefix1 het volgende:
Tijdje gelede prison architect gespeeld, nu zie ik veel over prisoner escape in prison architect kan iemand mij dit in het kort uitleggen en moet ik nog wat downloaden daarvoor?!
Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar je hoeft er niks voor te downloaden. Zit gewoon in de nieuwe versie, ik dacht onder het menu "extra"
Doel is om zo snel mogelijk uit de gevangenis te ontsnappen, zoals je normale gevangen dit ook zouden doen. (tunnel graven, gang starten en rellen, etc)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 25 november 2015 @ 19:29:29 #74
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_157817643
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:

Er zijn gigantisch veel bekende namen. Heb zelf nu een inmate op Deathrow zit die Dean ''Rocket'' Hall heet, werknemer van Bethesda en maker van DayZ.
Maarja, dat krijg je als je een betaaloptie hebt waarin mensen zelf een gevangenen een naam mogen geven.
pi_157971971
Bunkbeds! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')