abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:58:29 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156803408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef mschol het volgende:

[..]

tja, ondertussen gaan ze niet rellen bij mij :P
danger niveau is nog niet hoger geweest dan low :P
Ah ok, ik gebruik gewoon schema's en tijdens free time, yard time en eat time zet ik er extra beveiliging in, als ze al gaan rellen liggen ze binnen de korste keren bont en blauw bij de dokter en de isoleer of dood in het mortuarium :'). Ik ben echt een lul wat dat betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_156803635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:03 schreef mschol het volgende:

[..]

standaard zijn celdeuren niet geopend hoor, daar komt een guard voor aan de pas

en in mijn plaatje bedien ik dus met 3 guards een shitload aan deuren, terwijl ik anders veel meer rondrennende guards heb.. (om mensen snel door te laten)

ik vraag wel af wat het minimum cipiers/gevangen ratio is..

nu zit ik op 22 guard met 61 gevangenen, dus bijna 1 guard per 3 gevangen
Huh? Bij mij gaan de deuren van alles cellen gewoon tegelijk automatisch open aan het begin van de dag? :?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156804223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:12 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Huh? Bij mij gaan de deuren van alles cellen gewoon tegelijk automatisch open aan het begin van de dag? :?
wellicht gaan alleen de kleine deuren in 1x open?

ik gebruik vrijwel altijd in centrale paden de grote deur

mijn solitary zijn ook luxe.. 2x1 en een raam _O- (die ga ik verbouwen, net in mijn max sec. een opstootje gehad en kom er nu wat tekort..

[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 13-10-2015 15:59:52 ]
pi_156807078
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef mschol het volgende:

[..]

welke handleiding?.... -O-

[..]

bedoel je electrical cable?

volledige huidige gevangenis trouwens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het slecht zien, maar zie in het cellenblok rechts die douches hangen. Werkt dat inmiddels goed? Omdat je volgens mij geen zone "shower" kan toewijzen. Dan begon bij mij iig het gezeur dat je cell afgesloten moest zijn met muren en deuren.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:18:28 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156807345
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:47 schreef mschol het volgende:

[..]

wellicht gaan alleen de kleine deuren in 1x open?

ik gebruik vrijwel altijd in centrale paden de grote deur

mijn solitary zijn ook luxe.. 2x1 en een raam _O- (die ga ik verbouwen, net in mijn max sec. een opstootje gehad en kom er nu wat tekort..
Ik heb 2×2, alle lichten eruit laten halen en geen ramen. :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_156807962
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb 2×2, alle lichten eruit laten halen en geen ramen. :@.
nu heb ik 10x 1x1 zonder ramen en zonder licht in de cel (wel in de gang) _O-

en celblokken 5 en 6 zijn ook onderweg.. :X (al die celblokken samen zijn 60 gevangenen totaal, badend in luxe :P)
en ik zit met 1 grant een beetje vast, "The reform through education initiative"
laatste punt lijkt hij maar niet te halen: "Have one prisoner pass the general education course"
niemand lijkt erin geintresseerd ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door mschol op 13-10-2015 18:50:26 ]
pi_156808183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:44 schreef mschol het volgende:

[..]

nu heb ik 10x 1x1 zonder ramen en zonder licht in de cel (wel in de gang) _O-

en celblokken 5 en 6 zijn ook onderweg.. :X (al die celblokken samen zijn 60 gevangenen totaal, badend in luxe :P)
en ik zit met 1 grant een beetje vast, "The reform through education initiative"
laatste punt lijkt hij maar niet te halen: "Have one prisoner pass the general education course"
niemand lijkt erin geintresseerd ;(
Die bleef bij mij ook eeuwig steken, en voor de v1 release moesten het er zelfs 5 zijn :)
pi_156808203
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:52 schreef Teeno het volgende:

[..]

Die bleef bij mij ook eeuwig steken, en voor de v1 release moesten het er zelfs 5 zijn :)
:o :X

de carpentry apprenticeship is ook zo klote.. 10x een superior bed produceren...

hondjes, metaaldetectoren en 3dubble gates.. (de weg heeft ook aan beide kanten een roadgate, met een permanente patrol) ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 13-10-2015 19:19:22 ]
pi_156808896
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:53 schreef mschol het volgende:

[..]

:o :X

de carpentry apprenticeship is ook zo klote.. 10x een superior bed produceren...

[ afbeelding ]

hondjes, metaaldetectoren en 3dubble gates.. (de weg heeft ook aan beide kanten een roadgate, met een permanente patrol) ^O^
Mwa.. die carpentry apprenticeship valt wel mee als je op een gegeven moment veel Workshop Safety Inductions hebt gehad.. die zijn best populair.
Laat je ook een aantal dog patrols rond je perimeter wandelen? Vooral als je celblokken dicht bij het hek liggen willen ze nog wel eens gaan graven :)

Bij policies oid kan je ook kiezen wat er met een prisoner moet gebeuren zodra hij wordt betrapt met iets (drugs, wapens etc.). Ik laat dan altijd zijn cell doorzoeken, dit vergroot de kans dat je tunnels in aanbouw vindt.
pi_156809130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:28 schreef Teeno het volgende:

[..]

Mwa.. die carpentry apprenticeship valt wel mee als je op een gegeven moment veel Workshop Safety Inductions hebt gehad.. die zijn best populair.
Laat je ook een aantal dog patrols rond je perimeter wandelen? Vooral als je celblokken dicht bij het hek liggen willen ze nog wel eens gaan graven :)

Bij policies oid kan je ook kiezen wat er met een prisoner moet gebeuren zodra hij wordt betrapt met iets (drugs, wapens etc.). Ik laat dan altijd zijn cell doorzoeken, dit vergroot de kans dat je tunnels in aanbouw vindt.
er lopen ook hondjes omheen

een enkele keer 1 vlag, nog geen tunnel ontdekt..
pi_156809447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef mschol het volgende:

welke handleiding?.... -O-

De officiële wiki heeft mij wel heel veel geholpen: http://devwiki.introversion.co.uk/pa/index.php/Main_Page
Vooral de Quick Start Guide en de Tips staan vol met nuttige tips. Maar bijna alles is wel terug te vinden.
pi_156809848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:28 schreef Teeno het volgende:

[..]

bij max security is dat niet zo populaior, ik heb wat normal security toegelaten en toen ging het vrij snel..
pi_156828534
Ben er nu eentje begonnen voor 400 prisoners, 200 min en 200 med. De uitdaging is nu om de regimes zodanig in te plannen dat ze het maximale rendement uit de workshop en programs halen. Ook wil ik deze groepen gescheiden houden van elkaar maar wel gebruik laten maken van 1 workshop, shop, visitation room etc.

Zit nog druk in de planfase (even balen dat je eerst finance moet researchen voordat je extra grond kan kopen). Heb nu een large map met een extra stuk in het westen en zuiden, 300x240
pi_156845182
Die escape mode is best geinig al is het wel redelijk makkelijk. net met 7 man ofzo ontsnapt

Helaas geen achievement ervoor gekregen , enig idee wat ze bedoelen met "decent prison"?
pi_156846872
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 04:04 schreef mschol het volgende:
Die escape mode is best geinig al is het wel redelijk makkelijk. net met 7 man ofzo ontsnapt

Helaas geen achievement ervoor gekregen , enig idee wat ze bedoelen met "decent prison"?
Het leuke is natuurlijk om maps te downloaden waar ontsnappen juist wel heel moeilijk is, en ik denk dat die spoedig steeds meer online gaan komen. :)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_156847149
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:03 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het leuke is natuurlijk om maps te downloaden waar ontsnappen juist wel heel moeilijk is, en ik denk dat die spoedig steeds meer online gaan komen. :)
er zijn een aantal problemen met de escape mode die voorkomen dat het echt moeilijk zal worden:

1) je bent niet echt gebonden aan een regime (behalve slapen en lockup volgens mij)
2) het inzetten van een shakedown gebeurd niet in escape mode
3) je kan, met wat geduld (keer of 6 je toilet of bed ofzo vernielen), een guard op een gegeven moment met 1 klap doodslaan en deze wordt niet vervangen
4) mocht je tijdens het eet uurtje punten hebben kan je gewoon een gang vormen die je e.v.t. ook gaat upgraden, dan kan je, met gemak, gewoon via de voordeur naar buiten stormen (tenzij er armed guards staan, die wil je niet tegenkomen denk ik?)

omdat er, officieel, max 5 armed guards mogelijk zijn vormen die niet een enorme uitdaging

het enige wat ik kan bedenken zijn de perimiter walls die echt een uitdaging kunnen vormen..

en uiteraard kan je ook onmogelijke gevangenissen maken, met een permanent lock down regime maar dat is gewoon niet realistisch

zo staat er een gevangenis op de workshop waar er ongeveer 100 guards per gevangene rondlopen: compleet onrealistisch, ding maakt niet eens winst..

hier hadden ze wat moeite deze gang member in te rekenen O-)

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 15-10-2015 11:55:50 ]
pi_156850689
RIP janitor ;(
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156851066
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:37 schreef TigerXtrm het volgende:
RIP janitor ;(
je moest eens weten wie ik allemaal heb moeten omleggen
Al die hondjes ;(
pi_156851195
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:58 schreef mschol het volgende:

[..]

je moest eens weten wie ik allemaal heb moeten omleggen
Al die hondjes ;(
En dan 24 uurtjes in solitary en weer overnieuw beginnen 8)7
pi_156851617
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:06 schreef Teeno het volgende:

[..]

En dan 24 uurtjes in solitary en weer overnieuw beginnen 8)7
meh, de guards worden niet aangevuld, en met een stevige gang met wapens ben je uit vrij veel gevangenissen binnen een week (en dan ben ik echt niet snel als ik internet mag geloven, de gevangenis vanhierboven heeft iemand ontsnapt in <2 dagen tijd

voordeel van een gang: je kan armed guards gewoon overpoweren..
pi_156853783
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=531951855 die was wel aardig, maar niet enorm lastig..
pi_156854183
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

x servo's connecten met Door Control A, en dan die Door Control A connecten met Door Control B. Zodat ik als er bijv. eens een guard zijn post verlaat niet steeds handmatig die deuren hoef te openen. Nu krijgt elke servo nog zijn eigen door control.
pi_156854308
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:44 schreef Teeno het volgende:
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

x servo's connecten met Door Control A, en dan die Door Control A connecten met Door Control B. Zodat ik als er bijv. eens een guard zijn post verlaat niet steeds handmatig die deuren hoef te openen. Nu krijgt elke servo nog zijn eigen door control.
niet geprobeerd maar heb zelf wel de planning een keer even met het hele circuit gebeuren te testen wat er precies mogelijk is

Ook een irritatie puntje inderdaad: bij een patrol gaat eerst de vermoeide patrol weg om pas minuten later vervangen te worden, wat dus een security issue is

-edit-
Het is wel mogelijk een servo tegelijkertijd aan 2 door controls te koppelen
pi_156856161
Werkt niet helaas :) inderdaad maar alle servos met alle door controls verbinden.
pi_156858219
Ah, er kunnen dus nooit meer dan 20 prisoners in één room werken.. zit ik dan met m'n workshop van 60x40, splitsen maar :o
pi_156862050
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:24 schreef Teeno het volgende:
Werkt niet helaas :) inderdaad maar alle servos met alle door controls verbinden.
het is al heel fijn dat je een onbeperkt aantal deuren kan aansluiten
pi_156983445
Ik zou dit spel wel willen kopen, maar via steam staat er dat de taal nederlands niet ondersteund word.
Op youtube zie ik filmpjes die het spel wel in het nederlands hebben.
Gebruiken ze hier een mod voor? ik kan er namelijk niets over vinden.
pi_156983727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 00:19 schreef 0108daniel het volgende:
Ik zou dit spel wel willen kopen, maar via steam staat er dat de taal nederlands niet ondersteund word.
Op youtube zie ik filmpjes die het spel wel in het nederlands hebben.
Gebruiken ze hier een mod voor? ik kan er namelijk niets over vinden.
https://steamcommunity.co(...)855&searchtext=dutch
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_156984417
https://docs.google.com/s(...)?pli=1#gid=795952738

geinige spreadsheet voor het berekenen van je keuken capaciteit en je kantine
bij 100 gevangenen heb je b.v. 9 koelkasten nodig :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')