Ah ok, ik gebruik gewoon schema's en tijdens free time, yard time en eat time zet ik er extra beveiliging in, als ze al gaan rellen liggen ze binnen de korste keren bont en blauw bij de dokter en de isoleer of dood in het mortuariumquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, ondertussen gaan ze niet rellen bij mij
danger niveau is nog niet hoger geweest dan low
Huh? Bij mij gaan de deuren van alles cellen gewoon tegelijk automatisch open aan het begin van de dag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
standaard zijn celdeuren niet geopend hoor, daar komt een guard voor aan de pas
en in mijn plaatje bedien ik dus met 3 guards een shitload aan deuren, terwijl ik anders veel meer rondrennende guards heb.. (om mensen snel door te laten)
ik vraag wel af wat het minimum cipiers/gevangen ratio is..
nu zit ik op 22 guard met 61 gevangenen, dus bijna 1 guard per 3 gevangen
wellicht gaan alleen de kleine deuren in 1x open?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Huh? Bij mij gaan de deuren van alles cellen gewoon tegelijk automatisch open aan het begin van de dag?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
welke handleiding?....
[..]
bedoel je electrical cable?
volledige huidige gevangenis trouwens:Ik kan het slecht zien, maar zie in het cellenblok rechts die douches hangen. Werkt dat inmiddels goed? Omdat je volgens mij geen zone "shower" kan toewijzen. Dan begon bij mij iig het gezeur dat je cell afgesloten moest zijn met muren en deuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2×2, alle lichten eruit laten halen en geen ramen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht gaan alleen de kleine deuren in 1x open?
ik gebruik vrijwel altijd in centrale paden de grote deur
mijn solitary zijn ook luxe.. 2x1 en een raam(die ga ik verbouwen, net in mijn max sec. een opstootje gehad en kom er nu wat tekort..
nu heb ik 10x 1x1 zonder ramen en zonder licht in de cel (wel in de gang)quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb 2×2, alle lichten eruit laten halen en geen ramen..
Die bleef bij mij ook eeuwig steken, en voor de v1 release moesten het er zelfs 5 zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nu heb ik 10x 1x1 zonder ramen en zonder licht in de cel (wel in de gang)
en celblokken 5 en 6 zijn ook onderweg..(al die celblokken samen zijn 60 gevangenen totaal, badend in luxe
)
en ik zit met 1 grant een beetje vast, "The reform through education initiative"
laatste punt lijkt hij maar niet te halen: "Have one prisoner pass the general education course"
niemand lijkt erin geintresseerd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:52 schreef Teeno het volgende:
[..]
Die bleef bij mij ook eeuwig steken, en voor de v1 release moesten het er zelfs 5 zijn
Mwa.. die carpentry apprenticeship valt wel mee als je op een gegeven moment veel Workshop Safety Inductions hebt gehad.. die zijn best populair.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
de carpentry apprenticeship is ook zo klote.. 10x een superior bed produceren...
[ afbeelding ]
hondjes, metaaldetectoren en 3dubble gates.. (de weg heeft ook aan beide kanten een roadgate, met een permanente patrol)![]()
er lopen ook hondjes omheenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:28 schreef Teeno het volgende:
[..]
Mwa.. die carpentry apprenticeship valt wel mee als je op een gegeven moment veel Workshop Safety Inductions hebt gehad.. die zijn best populair.
Laat je ook een aantal dog patrols rond je perimeter wandelen? Vooral als je celblokken dicht bij het hek liggen willen ze nog wel eens gaan graven
Bij policies oid kan je ook kiezen wat er met een prisoner moet gebeuren zodra hij wordt betrapt met iets (drugs, wapens etc.). Ik laat dan altijd zijn cell doorzoeken, dit vergroot de kans dat je tunnels in aanbouw vindt.
De officiële wiki heeft mij wel heel veel geholpen: http://devwiki.introversion.co.uk/pa/index.php/Main_Pagequote:
bij max security is dat niet zo populaior, ik heb wat normal security toegelaten en toen ging het vrij snel..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:28 schreef Teeno het volgende:
[..]
Mwa.. die carpentry apprenticeship valt wel mee als je op een gegeven moment veel Workshop Safety Inductions hebt gehad.. die zijn best populair.
Laat je ook een aantal dog patrols rond je perimeter wandelen? Vooral als je celblokken dicht bij het hek liggen willen ze nog wel eens gaan graven
Bij policies oid kan je ook kiezen wat er met een prisoner moet gebeuren zodra hij wordt betrapt met iets (drugs, wapens etc.). Ik laat dan altijd zijn cell doorzoeken, dit vergroot de kans dat je tunnels in aanbouw vindt.
Het leuke is natuurlijk om maps te downloaden waar ontsnappen juist wel heel moeilijk is, en ik denk dat die spoedig steeds meer online gaan komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 04:04 schreef mschol het volgende:
Die escape mode is best geinig al is het wel redelijk makkelijk. net met 7 man ofzo ontsnapt
Helaas geen achievement ervoor gekregen , enig idee wat ze bedoelen met "decent prison"?
er zijn een aantal problemen met de escape mode die voorkomen dat het echt moeilijk zal worden:quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het leuke is natuurlijk om maps te downloaden waar ontsnappen juist wel heel moeilijk is, en ik denk dat die spoedig steeds meer online gaan komen.
En dan 24 uurtjes in solitary en weer overnieuw beginnenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
je moest eens weten wie ik allemaal heb moeten omleggen
Al die hondjes
meh, de guards worden niet aangevuld, en met een stevige gang met wapens ben je uit vrij veel gevangenissen binnen een week (en dan ben ik echt niet snel als ik internet mag geloven, de gevangenis vanhierboven heeft iemand ontsnapt in <2 dagen tijdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:06 schreef Teeno het volgende:
[..]
En dan 24 uurtjes in solitary en weer overnieuw beginnen
niet geprobeerd maar heb zelf wel de planning een keer even met het hele circuit gebeuren te testen wat er precies mogelijk isquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:44 schreef Teeno het volgende:
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
x servo's connecten met Door Control A, en dan die Door Control A connecten met Door Control B. Zodat ik als er bijv. eens een guard zijn post verlaat niet steeds handmatig die deuren hoef te openen. Nu krijgt elke servo nog zijn eigen door control.
het is al heel fijn dat je een onbeperkt aantal deuren kan aansluitenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:24 schreef Teeno het volgende:
Werkt niet helaasinderdaad maar alle servos met alle door controls verbinden.
https://steamcommunity.co(...)855&searchtext=dutchquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:19 schreef 0108daniel het volgende:
Ik zou dit spel wel willen kopen, maar via steam staat er dat de taal nederlands niet ondersteund word.
Op youtube zie ik filmpjes die het spel wel in het nederlands hebben.
Gebruiken ze hier een mod voor? ik kan er namelijk niets over vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |