Het is een echte timewarp iig. 'Ff nog dit doen' BAM! 2 uur verder. Wel een teken dat het spel een aantal dingen goed doet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:46 schreef Saninl het volgende:
[..]
Op (mijn/)de Mac nog wel echt te veel bugs voor mij... Zelfs onspeelbare
Desalniettemin echt leuk spel, eindelijk een goed spel in dit genre
Dan wel klaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:24 schreef lolnoob123 het volgende:
Nog een avondje gespeeld, en ik begin te merken dat het alweer wat saaier wordt. Ga morgen nog even spelen om te kijken hoe het werkt met death row inmates. Maar daarna ben ik toch wel uitgespeeld volgens mij.
Leuk spel, maar geen 30 euro waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
standaard zijn celdeuren niet geopend hoor, daar komt een guard voor aan de pasquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is nou het voordeel van remote cell deuren ten opzichte van hoe het standaard gaat (altijd open tenzij lockdown of sleep)?
Tenzij gewone deuren op 'open' zet moet een cipier de deur openen met een sleutel. Met die remote control kan 1 cipier alle deuren openen waar bijvoorbeeld een schoonmaker of een kok voor staat. Scheelt tijd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is nou het voordeel van remote cell deuren ten opzichte van hoe het standaard gaat (altijd open tenzij lockdown of sleep)?
mja, het schijnt af te luisteren, heb alleen nog niks geks meegemaakt waarbij dat ook echt gebruikt wordt..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:06 schreef jogy het volgende:
En wat doet het monitoringsysteem nou eigenlijk als je de telefoon erop aansluit? Afluisteren?.
Yep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:06 schreef jogy het volgende:
En wat doet het monitoringsysteem nou eigenlijk als je de telefoon erop aansluit? Afluisteren?.
Ik heb die telefoon op de cctv monitor aagesloten, dat doet weinigquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep.kun keer bijvoorbeeld horen dat zijn broertje die hem morgen komt bezoeken drugs meeneemt oid
je wil graag in de oren van je gevangen kijken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb die telefoon op de cctv monitor aagesloten, dat doet weinig.
Ja wist ik veel, ik zag alleen cctv monitor en kon het overal op aansluiten dus dat deed ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
je wil graag in de oren van je gevangen kijken?
yup, de duidelijkheid laat te wensen over..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja wist ik veel, ik zag alleen cctv monitor en kon het overal op aansluiten dus dat deed ik ook.
Godverquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja wist ik veel, ik zag alleen cctv monitor en kon het overal op aansluiten dus dat deed ik ook.
Komt denk omdat het apparaatje wat je gebruikt om dingen te verbinden universeel zijn. Je hoeft geen aparte dingen te gebruiken voor bijvoorbeeld camera's en deuren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, de duidelijkheid laat te wensen over..
zo ook het aansluiten van remote deuren: je moet een connection starten vanuit het remote door control system, en niet andersom (dan werkt het namelijk niet) (idem voor camera's)
euhh, hoe bedoel je dit precies? bedoel je dat het systeem erachter universeel is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt denk omdat het apparaatje wat je gebruikt om dingen te verbinden universeel zijn. Je hoeft geen aparte dingen te gebruiken voor bijvoorbeeld camera's en deuren.
Die apparaatjes die je moet kopen om een verbinding te maken. Kosten 10$ dacht ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh, hoe bedoel je dit precies? bedoel je dat het systeem erachter universeel is?
Ik heb ook 3 gefaalde gevangenissen gehad en was bijna uit frustratie gestopt voor ik erachter kwam dat je grants aan kon nemen voor extra geld.quote:
Het mooie is dan als het wél lukt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 gefaalde gevangenissen gehad en was bijna uit frustratie gestopt voor ik erachter kwam dat je grants aan kon nemen voor extra geld.
ik vind handleidingen lezen niet zo leuk/stoer.
welke handleiding?....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 gefaalde gevangenissen gehad en was bijna uit frustratie gestopt voor ik erachter kwam dat je grants aan kon nemen voor extra geld.
ik vind handleidingen lezen niet zo leuk/stoer.
bedoel je electrical cable?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die apparaatjes die je moet kopen om een verbinding te maken. Kosten 10$ dacht ik.
Maar is alweer tijdje geleden sinds ik het voor het laatst speelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mschol op 13-10-2015 14:34:03 ]
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
welke handleiding?....
[..]
bedoel je electrical cable?
volledige huidige gevangenis trouwens:Oh wel leuk ja! Ik doe alleen meer grote gebieden van de standaardcellen met gezamenlijke douches erin. Ik moet wat meer gaan spelen met indelingen denk ik. Nu kloon ik gewoon gebieden van 50 tot 80 cellen bij elkaar en gooi ik het open. Kantine erbij en een Yard en klaar is klara.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
die cellen rechts zijn mijn max security cellen.. die hebben het echt luxequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh wel leuk ja! Ik doe alleen meer grote gebieden van de standaardcellen met gezamenlijke douches erin. Ik moet wat meer gaan spelen met indelingen denk ik. Nu kloon ik gewoon gebieden van 50 tot 80 cellen bij elkaar en gooi ik het open. Kantine erbij en een Yard en klaar is klara..
Ja maar zelfs jouw standaardcellen hebben een televisie en een boekenkast zeg maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
die cellen rechts zijn mijn max security cellen.. die hebben het echt luxe
cell grading is ook een 7 ofzo
tja, ondertussen gaan ze niet rellen bij mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar zelfs jouw standaardcellen hebben een televisie en een boekenkast zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |