Geen moment spijt van gehad, echt beste grote stap gezet in 10 jaar tijd denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja![]()
Alkmaar bevalt ook nog steeds goed voor jullie allemaal?
Het is er gewoon ingeramd op de middelbare school.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Religie-fetisch? of een hoop dooie?
Zeg... ergens in die 10 jaar heb je mij ook toegelaten hequote:Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen moment spijt van gehad, echt beste grote stap gezet in 10 jaar tijd denk ik.
En de jongens doen het echt heel erg goed op school
Een religieus hoofd?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is er gewoon ingeramd op de middelbare school.![]()
En blijkbaar heb ik er een goed hoofd voor.
Dat was vanzelfsprekend, geen beslissing waar ik zorgvuldig over na moest denkenquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg... ergens in die 10 jaar heb je mij ook toegelaten he
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen moment spijt van gehad, echt beste grote stap gezet in 10 jaar tijd denk ik.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was vanzelfsprekend, geen beslissing waar ik zorgvuldig over na moest denken
Goed geheugen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg... ergens in die 10 jaar heb je mij ook toegelaten he
[..]
Een religieus hoofd?
Gezicht als een engel?
Gelovige uitdrukking?
Pastoor zag het wel zitten?
Hoezo een hoofd ervoor?
Goed om te lezen!quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij zijn al halverwege.. huis staat al vol met kartonnen dozen, gelukkig hebben we nog evenquote:Op dinsdag 27 september 2016 11:58 schreef DJMO het volgende:
Goed, ik ga maar eens verder met inpakken ...
ahhhquote:
Naja, ik schat in dat ik die bij de mare ergens in het komende jaar weer ga bezoeken en daarna kom ik er nooit meer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ahhh
ach, ik vind het soms mooi om die gebouwen te zien. Soms ook van binnen als het zo groot is enzo. Maar verder... dat soort kleine gebedshuisjes zeg maar, doen me weinig.
Ik heb helaas niet zoveel tijd. Moet binnen drie weken klaar en over zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Wij zijn al halverwege.. huis staat al vol met kartonnen dozen, gelukkig hebben we nog evenKomend weekend maar eens kijken wat we allemaal weg kunnen mieteren uit de kelderbox.
in de box ermeequote:Op dinsdag 27 september 2016 12:21 schreef DJMO het volgende:
en opschieten doet het ook al niet, als je dreumes de spullen, die je nét in de verhuisdoos hebt gestopt, er weer uithaalt en teruglegt op de oorspronkelijke plaats![]()
dit is zo'n moment dat ik wenste dat ik die nog had iddquote:
Even duidelijk maken dat ie daar nog 3 weken mee moet wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:21 schreef DJMO het volgende:
en opschieten doet het ook al niet, als je dreumes de spullen, die je nét in de verhuisdoos hebt gestopt, er weer uithaalt en teruglegt op de oorspronkelijke plaats![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:24 schreef Ener-G het volgende:
Gaffer tape
over je dozen, niet voor je dreumes
nou ja, ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, ben bezig zijn speelgoed uit de salontafel in een doos te stoppen, hij ziet het gewoon al een leuk spelletje .quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Even duidelijk maken dat ie daar nog 3 weken mee moet wachten.
Zal je zien, krijg je bij het uitpakken hetzelfde. Zodra je je omdraait liggen de spullen weer terug in de verhuisdoos
Meer ruimte voor meuk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:28 schreef Ener-G het volgende:
Alle zooi die we nog wel dagelijks gebruiken gaat als laatste de verhuisdozen in, is wel even verhelderend.. vooral omdat je dan pas ontdekt hoeveel meuk je eigenlijk niet gebruikt.
Nu gaan we gelukkig wel naar een huis met 50m2 meer oppervlakte
dat had ik inderdaad ook. En ook hoe onvoorstelbaar het is hoeveel zooi je in een paar jaar tijd verzameltquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:28 schreef Ener-G het volgende:
Alle zooi die we nog wel dagelijks gebruiken gaat als laatste de verhuisdozen in, is wel even verhelderend.. vooral omdat je dan pas ontdekt hoeveel meuk je eigenlijk niet gebruikt.
Nu gaan we gelukkig wel naar een huis met 50m2 meer oppervlakte
Niet meer met de lift hoeven om bij je zooi te komen of de fiets te pakken.. ruimte voor een motor in de voortuin; En een achtertuin van 13,5 meter diep... BBQ ftwquote:
Met touwtjes er aan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:55 schreef Soohr het volgende:
Laat maar, google laat niks vinden.
dan blijft het bowlen met touwtjes eraan
victory ja, die is er al even.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Met touwtjes er aan?
Ik zie alleen die van de Victory. En verder in elk dorp om alkmaar heen.
Kegelen bedoel je?quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:55 schreef Soohr het volgende:
Laat maar, google laat niks vinden.
dan blijft het bowlen met touwtjes eraan
Zin om me te helpen verhuizen ? broodjes, Zelfgemaakte soep en bier staan klaar op de dag van m'n verhuizingquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kegelen bedoel je?
Wat een bedrijvigheid in ene hier
Zou best willen, maar ben de komende periode nogal druk ivm werk en andere verplichtingen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zin om me te helpen verhuizen ? broodjes, Zelfgemaakte soep en bier staan klaar op de dag van m'n verhuizing
14.gifquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Zou best willen, maar ben de komende periode nogal druk ivm werk en andere verplichtingen.
Wonen zonder tuin lijkt me niks,quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit was toen we de sleutels echt net haddenVolgend jaar gaat de tuin even op de schop en anders en zulks. Maar tuin
[ afbeelding ]
Oh Nice. Een grote teringbende hier met auto's en bussenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:20 schreef Ener-G het volgende:
Ik heb de toeristische route via Hoorn
Schijnt nog een aardige klap geweest te zijn, midden op station Heiloo.
Zal je net zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:28 schreef Ener-G het volgende:
Bijna in Hoorn, uiteraard is de trein naar Alkmaar net weg
Hmm, bijna thuis denk? Ik ben net klaar met eten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef Ener-G het volgende:
Springer. Nu in het sardinenblik met 3000 andere mensen gepropt naar Alkmaar
Ik zat in de trein waar de springer sprongquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
Lang leve springers voor de trein en koud hebben op station uitgeest. De taxi komt in ieder geval
yak. dat hoop ik dus echt nooit mee te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zat in de trein waar de springer sprong17:42 vertrokken op alkmaar, 20:40 thuis. T was niet fijn
Reken sowieso op 2+ uur vastzitten in een trein. :/quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
yak. dat hoop ik dus echt nooit mee te maken
liever niet. Ik zie de horror al voor me als ik dat met de kids mee zou moeten maken ..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Reken sowieso op 2+ uur vastzitten in een trein. :/
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zat in de trein waar de springer sprong17:42 vertrokken op alkmaar, 20:40 thuis. T was niet fijn
Brrquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:55 schreef Ener-G het volgende:
Was uiteindelijk 20.45 thuis. Ze zijn tot 22.00 nog bezig geweest om stukjes te rapen op het station in Heiloo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |