Ik vind Tom echt heel slecht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Ozcan:"Waarom zou je Afellay nog oproepen als hij op de bank bij Stoke zit." Tom:"Omdat je hem nodig hebt."![]()
![]()
![]()
El Ghazi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay wordt de nieuwe Cristiano Ronaldo
jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie liever Elia dan Depay.
Moet ik nu dood?
Ben al onderweg met mijn Deagle .50quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik nu dood?
onderschat Project T nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Intellectueel het volgende:
Depay is de grootste flop sinds Waterworld.
De koffie en mariakaakjes staan klaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben al onderweg met mijn Deagle .50
Bouaouzan linksbuitenquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moet van Hanegem bondscoach worden, dan spelen we met 11 Marokkanen. Boussabon in de spits.
Dood verwensingen krijgen een ban, dus nee.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik nu dood?
Het is geen verwensing, maar een eis.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dood verwensingen krijgen een ban, dus nee.
IJsland - Cyprusquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Polen - Rusland is mijn droomfinale.
jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
Kan er een uitzondering gemaakt worden voor Youri Mulder wat betreft het verbod op dood verwensingen op Fok!?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Intellectueel het volgende:
Depay is de grootste flop sinds Waterworld.
Nee. Uitzonderingen worden alleen gemaakt voor Harry Vermeegenquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
Kan er een uitzondering gemaakt worden voor Youri Mulder wat betreft het verbod op dood verwensingen op Fok!?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:05 schreef Intellectueel het volgende:
Ik heb nog steeds medelijden met de Ieren sinds die wedstrijd tegen Frankrijk.
Jeugdheld. Moest stoppen op zijn hoogtepunt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Uitzonderingen worden alleen gemaakt voor Harry Vermeegen
Wie?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat de zanger van Coldplay ook voetbalt.
Dan heb je wel een erg verknipte jeugd gehad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jeugdheld. Moest stoppen op zijn hoogtepunt.
Nadat Sikora zijn ouderlijk huis aan diggelen schoot had hij moeten stoppen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jeugdheld. Moest stoppen op zijn hoogtepunt.
Chris Martin.quote:
Mooiste jeugd ooit. Nu zie je geen kip meer op straat sinds smartphones en het internet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg verknipte jeugd gehad.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mooiste jeugd ooit. Nu zie je geen kip meer op straat sinds smartphones en het internet.
Dit is de eerste wedstrijd die ik van ze zie in samenvattingquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En toch gaan ze naar het EK.
VERDOMME
Dit was best wel een aidspoulequote:
Weer geen EK voor Litmanen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was best wel een aidspoule
En dan hoop je op een mooi resultaat van Finland en hasbeen Hongarije, worden die 4e en 3e
Nounounouquote:
Harry Vermeegen is voor mij het symbool van de perfecte jeugd. Gecombineerd met Bassie en Adriaan, Boes en Dommels, en je beseft dat ik een prachtjeugd heb gehad. Ik heb medelijden met de huidige generatie.quote:
Toen heeft een van mijn laptops de avond niet overleefd.quote:
Hongaarse opstandgenotquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nounounou
Hongarije is toch een heerlijk land man. Jammer dat die zo zijn afgegleden
Die poules worden pure aids op het EKquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nounounou
Hongarije is toch een heerlijk land man. Jammer dat die zo zijn afgegleden
Oké man.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Harry Vermeegen is voor mij het symbool van de perfecte jeugd. Gecombineerd met Bassie en Adriaan, Boes en Dommels, en je beseft dat ik een prachtjeugd heb gehad. Ik heb medelijden met de huidige generatie.
Echt waar?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen heeft een van mijn laptops de avond niet overleefd.
Ik vond Ivoorkut - Japan trouwens leuker.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Harry Vermeegen is voor mij het symbool van de perfecte jeugd. Gecombineerd met Bassie en Adriaan, Boes en Dommels, en je beseft dat ik een prachtjeugd heb gehad. Ik heb medelijden met de huidige generatie.
Die ging het raam uit.quote:
Griekenland heeft evenveel EK's gewonnen als Nederland.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Wel genot dat Griekenland nu van het niveau Gibraltar is.
Ik ken er 1 van Lazioquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
Ik volg aardig wat voetbal maar ik ken geen enkele speler van Albanië, dat gewoon naar het EK gaat.
Hou op.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Griekenland heeft evenveel EK's gewonnen als Nederland.
Dat vond ik eigenlijk wel leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Griekenland heeft evenveel EK's gewonnen als Nederland.
Hou je mond, kut Belg.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb geen TR gemaakt hoor, flikkertje.
Was ook wel een aidspoule natuurlijk.quote:
Dat is toch onwijs leuk Rickert.quote:
Neuh. Al vind ik de vroeger was alles beter retoriek altijd wel schattig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent stelselmatig verwaarloosd in je jeugd merk ik al.
dan nogquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was ook wel een aidspoule natuurlijk.
Is toch heerlijk man zo'n EK waar iedereen zich gewoon voor plaatst.quote:
en Noord-Ierlandquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk vraagje:
Noem 2 spelers uit Albanie
Genant dit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man zo'n EK waar iedereen zich gewoon voor plaatst.
Behalve Nederland dan.
Djimsiti en Sadikuquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk vraagje:
Noem 2 spelers uit Albanie
In dit geval terecht. Alles kon en mag. Prachtige jeugdseries/films, geen smartphones en ander geneuzel dat de jeugd nu binnenhoudt, kastanjebomen in klimmen omdat het kon, buskruit spelen omdat het leuk was.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Al vind ik de vroeger was alles beter retoriek altijd wel schattig.
Mja dan waren IJsland, Noord-Ierland en Albanie door geweestquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Als dit EK met 16 landen was had je best veel kut landen.
Nu niet idd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Als dit EK met 16 landen was had je best veel kut landen.
Wel tragisch om in je jeugd te willen blijven hangen. Wellicht kun je chronisch beginnen met blowen dat helpt meestal wel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In dit geval terecht. Alles kon en mag. Prachtige jeugdseries/films, geen smartphones en ander geneuzel dat de jeugd nu binnenhoudt, kastanjebomen in klimmen omdat het kon, buskruit spelen omdat het leuk was.
Ik wil mijn jeugd terug.
Davis van Sausempden ken ik ook nog welquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ken er één van Noord-Ierland. Die Evans die lang bij United speelde.
Nu gaan er een aantal extra oke landen mee.quote:
-3 na dat drone-incident he.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:16 schreef Rickertman96 het volgende:
Servië 4 punten, wtfDie hebben best wel aardige spelers
met 3 punten aftrek maar toch.Die hebben echt wel een teringslechte reeks gespeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:16 schreef Rickertman96 het volgende:
Servië 4 punten, wtfDie hebben best wel aardige spelers
Zit geen enkele vorm van tragiek in. Ik was de beste voetballer in de hood. Alles takelt nu af. Het verval is ingezet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel tragisch om in je jeugd te willen blijven hangen. Wellicht kun je chronisch beginnen met blowen dat helpt meestal wel.
Keek jij ook Robin of Sherwood bij KRO Wintertijd?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In dit geval terecht. Alles kon en mag. Prachtige jeugdseries/films, geen smartphones en ander geneuzel dat de jeugd nu binnenhoudt, kastanjebomen in klimmen omdat het kon, buskruit spelen omdat het leuk was.
Ik wil mijn jeugd terug.
Kap met deze act.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zit geen enkele vorm van tragiek in. Ik was de beste voetballer in de hood. Alles takelt nu af. Het verval is ingezet.
De kunst in het leven is om eeuwig kind te blijven. Ik leef nu met die mantra.
Maar verder gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik wil mijn jeugd terug.
Dat bedoel ik. Allemaal wel zelf verdiend. Zijn juist de grote landen die er mee mazzelen. Ook Oostenrijk erbij. Tsjechië is ook kut. Noorwegen misschien heb je er al 6. Wales 7quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja dan waren IJsland, Noord-Ierland en Albanie door geweest
Ik ook. Vooral die autobahns zijn vet. Ook de FKK's bijvoorbeeld. Vooral Acapulco in Velbert waar de hoeren je nog met alle egard ontvangen.quote:
Jonny Evans, Steven Davis en Brunt zijn nog redelijk bekende spelers. Dan heb je ook nog Baird, McGinn en Roy Carrollquote:
Ben jij als Ajacied wel gewend, toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:18 schreef Kopsterk het volgende:
We krijgen een partij Aids-wedstrijden volgend jaar op het EK, echt ongekend.
En toch ga ik kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:18 schreef Kopsterk het volgende:
Oeeeeeeequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben jij als Ajacied wel gewend, toch?
Goed punt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben jij als Ajacied wel gewend, toch?
Nouja 2e plaatsen spelen playoffs natuurlijk normaal gesproken, maar dan nog... het enige echt dramatische land dat 3e is geworden is Hongarije, de rest kan allemaal prima als playoff landquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Allemaal wel zelf verdiend. Zijn juist de grote landen die er mee mazzelen. Ook Oostenrijk erbij. Tsjechië is ook kut. Noorwegen misschien heb je er al 6. Wales 7
Toch heerlijk man. Denk dat ik een weekje richting Frankrijk ga.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:18 schreef Kopsterk het volgende:
Niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja 2e plaatsen spelen playoffs natuurlijk normaal gesproken,
Geen Boekquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:20 schreef Oldground het volgende:
Egbers' anekdotes zijn altijd klasse.
Gisteren weer een jaar dichter bij de dood gekomen. De stad in geweest met een goede vriend. Bestelde een fles zoette witte wijn Club Blij om een leuk blondje naast me te imponeren wat aardig lukte, maar later uit het oog verloor om dat een dronken idioot uit de Wipstrik zo nodig mijn verjaardag moest crashen met zijn puberale gedrag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar verder gaat het wel goed met je?
*Brumaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest Turkije en maakt Virgil van Dijk in de 96e minuut een eigen goal waardoor het 2-2 eindigt.
Hoe wil je anders 15 ploegen uit 9 poules halen?quote:
Ah oké.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gisteren weer een jaar dichter bij de dood gekomen. De stad in geweest met een goede vriend. Bestelde een fles zoette witte wijn Club Blij om een leuk blondje naast me te imponeren wat aardig lukte, maar later uit het oog verloor om dat een dronken idioot uit de Wipstrik zo nodig mijn verjaardag moest crashen met zijn puberale gedrag.
We hebben het twee keer lastig tegen Kazachstan. Dat vind ik nog veel erger eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:21 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben twee keer verloren van een land waarvan de aanvoerder Kolbeinn Sigthorsson is. Laat dit even op je inwerken.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe wil je anders 15 ploegen uit 9 poules halen?
dequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent wel het ideale gesprekspartner moet ik zeggen.
Haha.quote:
Mwah uit in dat soort bananenrepublieken in het oosten met kutveld is lastig. Thuis moet je zo'n land oprollen maar duitsland had het ook gewoon lastig tegen georgie..quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het twee keer lastig tegen Kazachstan. Dat vind ik nog veel erger eigenlijk
Die zijn allemaal al 28-30, de generatie daarna heeft ook niet bijster veel voortgebracht.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:03 schreef Stansfield het volgende:
Die tussengeneratie waar ze het gisteren over hadden dat zijn toch de europees kampioen onder 21 van 2007.
[ afbeelding ]
Met allemaal spelers die of het niet helemaal gered hebben of te vroeg naar het buitenland zijn gegaan?
Behalve Ron Vlaar dan.
Klopt. Generatie Jong Oranje 2009-2010. Wel oké maar geen echte toppers.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al 28-30, de generatie daarna heeft ook niet bijster veel voortgebracht.
Precies, die bedoelde ik. Een paar spelers die leuk mee kunnen doen bij Oranje, maar geen absolute topspelers die het elftal kunnen dragen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Generatie Jong Oranje 2009-2010. Wel oké maar geen echte toppers.
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Sergio Padt (Ajax)
Verdediging: Daley Blind (FC Groningen), Jeffrey Bruma (Chelsea), Daryl Janmaat (sc Heerenveen), Nicky Kuiper (FC Twente), Erik Pieters (PSV), Vurnon Anita (Ajax)
Middenveld: Erik Falkenburg (Sparta Rotterdam), Leroy Fer (Feyenoord), Siem de Jong (Ajax), Kevin Strootman (Sparta Rotterdam), Nick Viergever (Sparta Rotterdam), Georginio Wijnaldum (Feyenoord)
Aanval: Diego Biseswar (Feyenoord), Bas Dost (Heracles Almelo), Joshua John (Sparta Rotterdam), Ricky van Wolfswinkel (FC Utrecht).
Haha ja, van die wekelijks terugkerende dooddoeners:quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Strootman blijft wel echt doodzonde natuurlijk
Benieuwd wat de opportunistische mensen aan tafel vanavond weer mee komen. Mijn gok: Ajax zeer volwassen en belangrijkste titelkandidaat, PSV heeft een probleem....
Compleet anders dan twee weken geleden
Ricky van Wolfswinkel zo jammer dat die toen zo vroeg naar het buitenland is gegaanquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Generatie Jong Oranje 2009-2010. Wel oké maar geen echte toppers.
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Sergio Padt (Ajax)
Verdediging: Daley Blind (FC Groningen), Jeffrey Bruma (Chelsea), Daryl Janmaat (sc Heerenveen), Nicky Kuiper (FC Twente), Erik Pieters (PSV), Vurnon Anita (Ajax)
Middenveld: Erik Falkenburg (Sparta Rotterdam), Leroy Fer (Feyenoord), Siem de Jong (Ajax), Kevin Strootman (Sparta Rotterdam), Nick Viergever (Sparta Rotterdam), Georginio Wijnaldum (Feyenoord)
Aanval: Diego Biseswar (Feyenoord), Bas Dost (Heracles Almelo), Joshua John (Sparta Rotterdam), Ricky van Wolfswinkel (FC Utrecht).
Ik denk dat Ivo wel thuis met de broek op de enkels zijn eigen uitzendingen terugkijkt op Uitzending Uitgesteld.quote:
god wat zou ik dan stuk gaan van het lachenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:18 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat die Tim en Tom een ongeluk krijgen in het verkeer.
Paul de Leeuwquote:
Studio oranjequote:Op zondag 18 oktober 2015 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Wat wordt het? Studio Ajax, Studio Feyenoord of Studio Oranje?
Studio Tomquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Studio Immers hopelijkquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Van metsfiksing naar vrouwenvoetbal, zijn carrière is wel hard achteruitgegaan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:21 schreef Evertjan het volgende:
Iwan volgt het vrouwenvoetbal voor VI totaal niet serieus te nemen dus
jaquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een demonstratie
Zei hij dat echt?
Voetballes of trainingspartijtje vond ik meer van toepassing.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een demonstratie
Zei hij dat echt?
ik denk dat de nieuwe leiding hem probeert er uit te werkenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Van metsfiksing naar vrouwenvoetbal, zijn carrière is wel hard achteruitgegaan.
Feyenoord was voetballend wel beter dan Heerenveen, daar waar Ajax het tegen Heracles moest hebben van momenten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaha Co, wat ben je een debiel.
En dan lovend over Feyenoord zijn waar nog dra-ma-ti-scher werd verdedigd.
Klopt, maar daar staat tegenover dat Ajax eigenlijk niets weggaf, waar Feyenoord achterin hier en daar nog wat steekjes liet vallen. Worden twee interessante clashes.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was voetballend wel beter dan Heerenveen, daar waar Ajax het tegen Heracles moest hebben van momenten.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat Marc trouwens gisteren nog even in Amsterdam is geweest voor het ADE
quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Revolutie Cruijff mislukt
Dat mag je best gaan zeggen
Nee, studio neus is gewoon om moe van te worden.quote:
Ajax is meer defensief ingesteld. Dat zie je aan alles. Ze starten nooit met de intentie van GODVERDOMME WE GAAN ZE OPVRETEN RRRRAAAA. Gewoon zakelijk. Ik zag een statistiek voorbij komen waar tegenstanders van Ajax de meeste passes nodig hebben om tot een kans te komen. Die vier tegengoals zijn wel ietwat geflatteerd maar het zegt alles over de voetbalintentie. Zakelijke boel, niet leuk voor iedere liefhebber.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was voetballend wel beter dan Heerenveen, daar waar Ajax het tegen Heracles moest hebben van momenten.
Deels. Nog een paar jaar geduld tot de echte toptalenten doorkomen en ver genoeg ontwikkeld zijn. Oh nee, dan zijn ze alweer weg.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een plan om een Nederlandse club binnen 5 jaar bij de subtop van Europa te laten komen is toch bij voorbaat al knettergek. Normaal gesproken word je voor dat soort teksten opgenomen in een inrichting maar Cruijff komt er mee weg.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bedankt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is meer defensief ingesteld. Dat zie je aan alles. Ze starten nooit met de intentie van GODVERDOMME WE GAAN ZE OPVRETEN RRRRAAAA. Gewoon zakelijk. Ik zag een statistiek voorbij komen waar tegenstanders van Ajax de meeste passes nodig hebben om tot een kans te komen. Die vier tegengoals zijn wel ietwat geflatteerd maar het zegt alles over de voetbalintentie. Zakelijke boel, niet leuk voor iedere liefhebber.
Meer HAAST om de goal te makenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Jaap Stam met Harry Vermeegen als assistent
De talenten waar Cruijff het over hebt zouden nu van leeftijd 13-8 zijn. Dat duurt wel meer dan paar jaar. Ik ben ervan overtuigd dat als Cruijff het goed uitgevoerd was en in Amsterdam aanwezig is dat hij technisch hart wel bij elkaar kan krijgen. Nu lukt dat gewoon niet.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deels. Nog een paar jaar geduld tot de echte toptalenten doorkomen en ver genoeg ontwikkeld zijn. Oh nee, dan zijn ze alweer weg.
te laatquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Jaap Stam met Harry Vermeegen als assistent
wat is daar raar aan om je vrouw af en toe een klap te geven?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:32 schreef Caland het volgende:
Edgar Davids heeft zijn vrouw mishandeld.
Jaap is gewoon een lamme hondquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef gewoon een diploma aan Jaapgod
Goede kandidaat voor bondscoach, die is ook Blind.quote:
Karel?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:34 schreef Evertjan het volgende:
gebroeders Anker zaten ook op de tribune
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |