Ik denk als voorbereiding op en specials seizoen zoals David Tennants laatste 'seizoen'.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:14 schreef Monolith het volgende:
Als ik zo de episode titels bekijk voor dit seizoen, dan lijkt het hele seizoen te bestaan uit tweedelige verhalen.
Dat was al een tijdje bekend ;-)quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:14 schreef Monolith het volgende:
Als ik zo de episode titels bekijk voor dit seizoen, dan lijkt het hele seizoen te bestaan uit tweedelige verhalen.
Ongetwijfeld, maar ik volg de berichtgeving niet zo heel actief dus dat soort dingen willen me nog wel eens ontgaan.quote:
Waarschijnlijk vergelijkbaar met de spoken. Die ook selectief waren in wanneer interactie met fysieke voorwerpen mogelijk was.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:48 schreef Sarasi het volgende:
Een hologram, leuk hoor, maar hoe opende een hologram dan de faraday cage?
Vind zelf dat dit eigenlijk altijd zo zou moeten. Meer tijd om het verhaal te vertellen en karakters uit te werken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:14 schreef Monolith het volgende:
Niet alleen dat maar je hebt ook nog eens de helft aan nieuwe verhalen nodig.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:11 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Vind zelf dat dit eigenlijk altijd zo zou moeten. Meer tijd om het verhaal te vertellen en karakters uit te werken.
Mag zelfs nog wel iets langer. Vond bijvoorbeeld de eerste twee seizoenen van Torchwood wel aardig, maar het derde was als miniserie met doorlopend verhaal echt heerlijk om te kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:11 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Vind zelf dat dit eigenlijk altijd zo zou moeten. Meer tijd om het verhaal te vertellen en karakters uit te werken.
Volgens mij enkele decenniaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:32 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat ik de laatste aflevering nog een keertje moet kijken![]()
. Want hoe zat het met die euh, 'tombe' waar The Doctor op het einde weer uitstapte; heeft hij daar weken/maanden/jaren in gelegen? Of gingen ze niet zo ver terug in de tijd.....
klopt, was een stasiskamer, daar wordt je in gepauzeerd tot ie weer opengaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dus toch.... ik ben niet gek?The Doctor heeft gewoon 'even' liggen wachten in die tombe?
Oh verhip, tuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
klopt, was een stasiskamer, daar wordt je in gepauzeerd tot ie weer opengaat
The Girl Who Died wordt volgende week een paar keer 's nachts herhaald (23 oktober, kwart voor drie 's ochtends en daarna nog een keer), maar dit zijn de herhalingen van The Knick:quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:55 schreef quickstepster het volgende:
ah damn, vanaf vandaag begint the Knick ook weer. betekend dat ik maar een van de 2 kan kijken, en de ander pas bij een rerun. Weten jullie wanneer Doctor Who's rerun op de tv is?
En HBO heeft natuurlijk On Demand opties.quote:ZONDAG 18-10-2015 13:20 HBO 3
MAANDAG 19-10-2015 17:50 HBO
DINSDAG 20-10-2015 22:40 HBO 3
DONDERDAG 22-10-2015 19:00 HBO 3
VRIJDAG 23-10-2015 0:45 HBO 3
VRIJDAG 23-10-2015 21:00 HBO 2
En als je KPN hebt heb je BBC First en daar wordt-ie ook een aantal keer herhaald deze week. Mét ondertitels zelfs (hendig voor de kids)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
The Girl Who Died wordt volgende week een paar keer 's nachts herhaald (23 oktober, kwart voor drie 's ochtends en daarna nog een keer), maar dit zijn de herhalingen van The Knick:
[..]
En HBO heeft natuurlijk On Demand opties.
De continuity announcer maakte er een opmerking over, dus dat kwam bij Strictly vandaan, denk ik.quote:
Ik ook niet. Ik vond het niet erg, maar dit is beter. Dit seizoen heeft afleveringen die gewoon veel interessanter zijn om te volgen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:15 schreef Danny het volgende:
Ontzettend sterk weer hoor. Capaldi zet dit seizoen een Doctor neer die echt vele malen geloofwaardiger, interessanter en vooral beter is dan vorig seizoen. Wereld van verschild. Clara is veel minder irritant, en het semi-romantische gezever met die Danny Pink mis ik ook bepaald niet.
Ja, dat was leuk. En de uitleg van het gezicht dat op Caecilius lijkt is dus vermoedelijk wat RTD ooit had bedacht voor als Capaldi ooit de Doctor zou spelen. Ik vond het tegenvallen in zijn simpelheid, maar ook tegelijk weer sterk in zijn simpelheid.quote:Geweldig seizoen tot nu toe in ieder geval. En Tennant flashbacks zijn sowieso +10.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:43 schreef Elvi het volgende:
Die zee-slang, stond die niet op de muur in ep. 3 en 4?
Jaa dank uquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog even een screenshot van deze aflevering
In de eerste 2 afleveringen zaten geen zeeslangen nee, maar wel gewone slangen. Die man die uit slangen was opgebouwd zeg maarquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten wel wat gelijkenissen tussen. Hoewel ik de zeeslang niet kan herinneren in de eerste two-parter
Hmm, goed puntquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de eerste 2 afleveringen zaten geen zeeslangen nee, maar wel gewone slangen. Die man die uit slangen was opgebouwd zeg maarEn die energie van de Doctor naar Davros overbrachten.
Davros had het over de prophecy van een hybrid. En er werd gehint dat Davros nu de hybrid was door de enrgie van een time lord. Maar nu hebben we dus een nieuwe hybrid; half alien half mens.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hmm, goed punt
En de hybrid? Asildr hier, maar wie/wat in de andere afleveringen?
Is t een speciale tentoonstelling?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:04 schreef Young_David het volgende:
Kwam vandaag Doctor Who geld tegen in The British Museum
[ afbeelding ]
Met daaronder een filmpje uit The Runaway Bride. In die scene 'ontploft' een geldautomaat en omdat ze niet zomaar geld mogen namaken hebben ze speciaal nep-geld laten drukken. Leuk he.
Ik begrijp alleen niet goed waarom Ashildr onsterfelijk moest worden. De Mire medkit rapareert je, dat snap ik, maar waarom heeft The Doctor hem aangepast zodat ze onsterfelijk zou worden? wat is hij daarmee opgeschoten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:13 schreef Bensel het volgende:
Dit was weliswaar een trage aflevering, maar heel belangrijk wat betreft het thema rond onsterfelijkheiden wat het met je zou kunnen doen
Is het niet het idee dat de kit blijft repareren, en elke schade aan je lichaam (dus ook degeneratie) wordt 'hersteld' ?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:09 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet goed waarom Ashildr onsterfelijk moest worden. De Mire medkit rapareert je, dat snap ik, maar waarom heeft The Doctor hem aangepast zodat ze onsterfelijk zou worden? wat is hij daarmee opgeschoten?
het is onderdeel van de technologie, die blijft repareren. Dus je gaat niet dood aan ouderdom, ziekte, en verwondingen. Enige reden dat ze dood zou kunnen gaan is als de schade in 1 keer te groot isquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:09 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet goed waarom Ashildr onsterfelijk moest worden. De Mire medkit rapareert je, dat snap ik, maar waarom heeft The Doctor hem aangepast zodat ze onsterfelijk zou worden? wat is hij daarmee opgeschoten?
Oh die gaat Jack ontmoeten. Dat is me wel duidelijk geworden (die ogen van haar glinsterden toen DW dit vertelde. Nee, die gaan Jack echt ontmoetenquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:44 schreef Dragonberry het volgende:
Ze had een extra steen die ze nu dus eindelijk aan iemand heeft gegeven. Ze was ook te zien op de foto van Clara, dus nog steeds onsterfelijk. Ik denk dat ze zeker nog wel eens terug komt.
Leuke aflevering was het. Het voorstukje beloofd veel voor volgende week
In GoT ben je zo uitgeschreven hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:39 schreef WheeleE het volgende:
Ik vond me goed!
Maisie is tof als the Girl Who Died. Maar wat ik nou niet helemaal goed mee kreeg is of dat amulet wat ze op het laatst overdroeg aan die man nou betekent dat ze zelf niet meer onsterfelijk is.
Er is nu wel een mogelijkheid dat ze in toekomstige afleveringen nog eens terug komt lijkt me. Als nieuwe companion zal wel niet want dat zal waarschijnlijk niet passen in haar Game of Thrones-schema.
Oh en volgende week meer Zygons, en Osgood!
Ja. Dat werd ook zo verteld. Sterven alleen als de schade groter is om meer intens dan repareerbaar is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:36 schreef Bensel het volgende:
[..]
het is onderdeel van de technologie, die blijft repareren. Dus je gaat niet dood aan ouderdom, ziekte, en verwondingen. Enige reden dat ze dood zou kunnen gaan is als de schade in 1 keer te groot is
Dat doe ik al jaren niet meer bij DWquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het echt zonde om naar het next week stukje te kijken. Voelt voor mij als het voor jezelf spoilen.
Ik ben gezegend met een slecht geheugenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:50 schreef wdn het volgende:
Dat doe ik al jaren niet meer bij DWSoms zitten er dingen in zo'n voorstukje die ik gewoon nog niet wil weten. Net als die vooraankondiging. Negeren. Negeren
![]()
Waar deze langs kwam, die ik toch even met iedereen hier moest delen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:51 schreef Breuls het volgende:
Iedereen de poster van David Tennant al gezien?
Nieuwe poster toont Jessica Jones' Kilgrave
Wat een briljant acteur.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:13 schreef KingRadler het volgende:
1 van de mooiste filmpjes van David Tennant
Geweldigquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Waar deze langs kwam, die ik toch even met iedereen hier moest delen:
[..]
Wat een briljant acteur.
Waarom dan? Ik vond acht juist complete bagger, was bijna van m'n geloof gevallen. Dit seizoen is juist vet!quote:Op zondag 1 november 2015 15:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik dan echt de enige die dit seizoen tot nu toe compleet ruk vind?
Slechtste seizoen tot op heden imho.
Kan er de vinger niet opleggen, vind deze Doctor ook gewoon geen fijne, al is dat persoonlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 15:40 schreef Koettie het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik vond acht juist complete bagger, was bijna van m'n geloof gevallen. Dit seizoen is juist vet!
Hoewel ik de laatste niet zo heeeeel leuk vond. Vind zygons gewoon niet leuk.
Tennant was gevoelsmatig sowieso 100x beter. Maar dat is wederom persoonlijk,quote:Op zondag 1 november 2015 21:49 schreef Dragonberry het volgende:
Doctor disco![]()
Ik ga het weer steeds leuker vinden. Persoolijk krijg ik het gevoel zoals met David Tennent wat betreft het sfeertje in de verhalen.
De eerste twee afleveringen van dit seizoen hadden toch ook gewoon Daleks en nog Davros ook?quote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tennant was gevoelsmatig sowieso 100x beter. Maar dat is wederom persoonlijk,
Het is nu gewoon suf, Daleks waren gewoon leuker
Ik heb er recent weer een stel met hem terug gekeken. Echt gewoon heel goed. Afleveringen zoals silence in the library blijven me ook gewoon boeien.quote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tennant was gevoelsmatig sowieso 100x beter. Maar dat is wederom persoonlijk,
Het is nu gewoon suf, Daleks waren gewoon leuker
Neequote:Op zondag 1 november 2015 23:17 schreef Dragonberry het volgende:
Was jullie dit ook al opgevallen?
http://m.imgur.com/dsKWEpO
Die is gewoon onzin.quote:Op zondag 1 november 2015 23:17 schreef Dragonberry het volgende:
Was jullie dit ook al opgevallen?
http://m.imgur.com/dsKWEpO
blind of zo ?quote:Op maandag 2 november 2015 00:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die is gewoon onzin.
Die passen echt niet. Afstanden en hoek passen niet.
Héél even was mijn eerste reactie 'oh, wegkijken'quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:05 schreef Koettie het volgende:
Vond de openingszin van 'next time' perfect. 'Don't watch this'
Ik kijk nooit. Verraad echt allessss. Ik haat spoilers.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Héél even was mijn eerste reactie 'oh, wegkijken'![]()
Ja er zijn al 15× problemen geweest.quote:Op zondag 8 november 2015 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goeie Doctor deze afleveringDoctorspeeches zijn sowieso vaak tof....
Maar ik snap de dreiging van de Zygons niet helemaal. Wat kunnen ze nou precies waar we zo bang voor moeten zijn? Het zijn logge, trage gasten die je zo overhoop kunt knallen (ja, de Doctor vindt van niet, maar stel dat...)
Nou ja, niet belangrijk ook denk ik. In elk geval niet waar deze episode om draaide. Wel raar dat de Doctor zegt dat Kate het al 15 keer vergeten is. Bedoelde ie nou dat er al 15 zgn 'Zygon-revoluties' zijn geweest? Want dan is het wel een hoop gedoe elke keer...
Nee, volgens mij bedoelde hij dat hij 15 keer nodig had om die Zygon van mening te doen veranderen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou ja, niet belangrijk ook denk ik. In elk geval niet waar deze episode om draaide. Wel raar dat de Doctor zegt dat Kate het al 15 keer vergeten is. Bedoelde ie nou dat er al 15 zgn 'Zygon-revoluties' zijn geweest? Want dan is het wel een hoop gedoe elke keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |