Kun je er ook weer bij zetten om welke ronde het precies gaat?quote:
Klopt, maar ik kan soms 1 of 2 posities afwijken, als dat nummer bijvoorbeeld al eerder is geplaatst.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kun je er ook weer bij zetten om welke ronde het precies gaat?
Deze gaat om de nummers 9 van week 42, neem ik aan.
Schandalig. You've Got Your Troubles is met afstand het beste nummer van dit setje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:21 schreef Odaiba het volgende:
De uitslag
5 | [ afbeelding ] DJ Paul Elstak – Rainbow In The Sky (1990s)
4 | [ afbeelding ] Glen Camphell – Rhinestone Cowboy(1970s)
2 | [ afbeelding ] Sugababes – Push The Button (2000s)
1 | [ afbeelding ] Sigala – Easy Love (2010s)
1 | [ afbeelding ] Gerard Joling - Ticket To the Tropic (1980s)
0 | [ afbeelding ] The Fortunes – You’ve Got Your Troubles (1960s)
Waar was je dan? Dan had het op zijn minst nog 1 stem kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schandalig. You've Got Your Troubles is met afstand het beste nummer van dit setje.
Ik ontdek dit topic nu pas. Maar serieus: You've Got Your Troubles hoort wat mij betreft bij de aller, allerbeste nummers van de jaren 60.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:58 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Waar was je dan? Dan had het op zijn minst nog 1 stem kunnen krijgen.
Toch lastig kiezen hoor, als hij tegenover 'Ticket to the Tropics' staatquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ontdek dit topic nu pas. Maar serieus: You've Got Your Troubles hoort wat mij betreft bij de aller, allerbeste nummers van de jaren 60.
Van 't meeste van de simpele rooie zakt m'n broek af, maar Fairground is muzikaal gezien een tijdloos en iconisch nummer. Als ze meer in deze richting hadden, had ik wel een album of twee in bezit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef laxus13 het volgende:
Simply Red
Een van hun betere singles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |