Nee, bij onvoldoende zicht of meer moet ie er in zitten. Als het dicht zit dan is er geen zicht en vervalt die eisquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:23 schreef klawie het volgende:
gwn 2 dichte deuren op de sloop kopen en laten spuiten
binnenspiegel moet erin blijven voor de keuring! !!!
Welk merk heeft er folie in RAL kleuren?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:54 schreef -niemand- het volgende:
Inderdaad laten bestickeren, van binnen of buiten.
En is de kleur origineel? zo nee, is het waarschijnlijk een RAL kleur en kan de folie in dezelfde kleur geleverd worden.
Want?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:57 schreef Mr.Ping het volgende:
De metalen plaat zal iets bol gezet moeten worden, anders ziet het er niet uit.
Je kan ook de ruiten in de kleur van de bus laten spuiten.
Waarom zou je ze laten spuiten?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:54 schreef junkiexp het volgende:
...
Deuren van de sloop halen en laten spuiten enz wordt te gek, dan zit je al snel op de 400 euro in totaal.
En de bus is echt mooi, maar heeft een waarde van 2.5K exc. BTW.
Dus dat is niet de moeite om hier veel geld in te gaan steken.
...
Moet ik dan met ander kleur deuren rond gaan rijden?quote:
Ja, als je gewoon witte of lichtgrijze deuren vind, dan is dat best acceptabel. Snap best dat je niet met een linkerachterdeur in het paars en met een rechterachterdeur in het oranje wil gaan rijden. Maar wit of lichtgrijs is toch geen dramatisch verschil? Vergeet niet dat als je er een stuk staal in gaat lassen ook kleur problemen krijgt. Dus tenzij je dat netjes laat doen gaat je deur er ook niet fraai uitzien. Als je het op een al te grote beunhaas manier doet moet je er sowieso rekening mee gaan houden, dat het wel eens kan gaan roesten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moet ik dan met ander kleur deuren rond gaan rijden?
Deze kleur ga je niet vinden op de sloop hoor, dit is een soort van beige hoor
Ik kom ook bij klanten voor de deur enz, moet wel netjes zijn.
Precies, daarom wil ik ook van dat gaas af.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:11 schreef DieselTank het volgende:
Elke drol weet wel dat dat gaas niks voorstelt je kan er gewoon doorheen knippen met je action tangetje...
Verder zou ik toch het advies geven om de deuren gewoon te wisselen, wellicht het je een kans dat er renault dan op de achterkant staan en opel op de voorkant![]()
Verder zal ik dat slot ook vervangen / verbeteren want dat is ook kinderspel om open te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |