SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY![]()
Dolf is een zuipende en snuivende proleet. Same difference.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef doodmoe het volgende:
Nee hoor, Gina gaat. Die armanda heeft niets met zo'n zuipende tokkie“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Cees kookt weer in zijn uppie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Verreweg de meeste mensen willen Rolf weg hebben. Het slaat nergens op dat een nieuwe de doorslag geeft. Ik hoop dat ze dat nog eens veranderen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dolf is een zuipende en snuivende proleet. Same difference.![]()
Sas eet en eet en eet en eet
en eet en eet...en eet
luceren ,grasjes , hooi, biks
het is keihard werken als tv pony![]()
Maar die maakt minder herriequote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Rolf is ook een zuipende tokkie.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Cees moet lekker opzouten morgen heeft die ook niets meer met die luie flikkers te maken
Hij blij, ik blijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dolf is een zuipende en snuivende proleet. Same difference.Ja, toch een ietsiepietsie minder dan dat snollebolleke in mijn ogenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Rolf is ook een zuipende tokkie.![]()
Het is gewoon onmogelijk om nog goeie kandidaten te vinden. Misschien is Armanda de uitzondering op de regel, wie weet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Verreweg de meeste mensen willen Rolf weg hebben. Het slaat nergens op dat een nieuwe de doorslag geeft. Ik hoop dat ze dat nog eens veranderen.
Kareltje wordt al een echte Karel.
― Mark Twain
Wat een slechte manquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef beequeen het volgende:
Cees kookt weer in zijn uppie.
[ afbeelding ]
SOONY![]()
Cees gaat nergens heen,die blijft gewoonquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Cees moet lekker opzouten morgen heeft die ook niets meer met die luie flikkers te maken
Hij blij, ik blij![]()
![]()
Cees hoeft helemaal nergens heen, hij zit daar prima. Die andere moeten lekker wieberen...aso tokkies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Hij blij, ik blijAllemaal cabaretteketet!![]()
Ik niet blijquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Hij blij, ik blij![]()
![]()
mijn streams in een loop met een dartende kok en staande vretersIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het zou eerlijker zijn als de nieuwen juist NIET hierin mogen meestemmen. Die personen zitten er net een paar dagen in.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Verreweg de meeste mensen willen Rolf weg hebben. Het slaat nergens op dat een nieuwe de doorslag geeft. Ik hoop dat ze dat nog eens veranderen.![]()
pittige snotjes roerbak met parikaquote:
gedoe meuk en spinazie..o.i.d.
begreep las hier Cees Spagionie![]()
Dat stilstaande beeld.quote:
― Mark Twain
Waaif heeft weer muziek aangevraagd voor vanavond? Ze wil iedereen aan het huilen maken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dopoog heeft weer muziek vanavond.
' Zal ik vanavond iedereen aan het janken maken?'
Je bent om te janken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nikole gaat nog ff een muzieklijstje maken voor vanavond
zal ik iedereen aan het janken maken ?
Nikole heeft er zin in
Stif ; ik ga bij 1 liedje huilen
dat is Ave Maria
Nikole er zijn honderden miljoenen mensen die dat hebben
Nikole verteld een verhaal .. opa muziek foto pleurde op de kist , was scarry![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Dopoog heeft weer muziek vanavond.
' Zal ik vanavond iedereen aan het janken maken?'
Je bent om te janken.![]()
Ik denk dat ik preventief ga muten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
zeer verstandigquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik preventief ga muten.![]()
Gaat die snuifdoos nog lopen fluiten ook.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 11-10-2015 18:00:26 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Even de smerigheid tegen de randen aandweilen.
En binnen 10 seconden is de wc ook schoon.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hij staat weer vlakbij de sterke drank.
― Mark Twain
Heb je een teiltje?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Waaif toch schattig hè?
― Mark Twain
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een zoete foto!quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Waaif toch schattig hè?![]()
Precies Armanda, Cees hoeft niet te zorgen voor het vlees van Ivan, dat doet Rob maar.
Rob: Nee, ik maak alleen hamburgers.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:
Te laat voor de cap, maar Rowena ligt in het nest.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als Ivan anders wil als anderen dan maakt hij het maar lekker zelfquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:09 schreef beequeen het volgende:
Precies Armanda, Cees hoeft niet te zorgen voor het vlees van Ivan, dat doet Rob maar.
Rob: Nee, ik maak alleen hamburgers.
Waar bemoeit die Armanda zich eigenlijk mee, het gaat over vlees dus mond dicht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met of zonder oortjes?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Te laat voor de cap, maar Rowena ligt in het nest.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
en waar is naomi? ligt ook?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Te laat voor de cap, maar Rowena ligt in het nest.![]()
quote:Zag het in een flits, maar dacht van niet. ( Rowena oortjes)quote:
Ging te snel om te zien of Naomi er ook lag.
2 uur muziek voor swaffelharses.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Ivan anders wil als anderen dan maakt hij het maar lekker zelf
Waar bemoeit die Armanda zich eigenlijk mee, het gaat over vlees dus mond dicht![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Gold strike...waar is het..quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:06 schreef beequeen het volgende:
Hij staat weer vlakbij de sterke drank.
[ afbeelding ]
mompel mopper![]()
Ohmnibod?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
territorium afbakenenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Waaif toch schattig hè?![]()
Mark: Ik ben zo benieuwd naar die foto's van het kickboksen.
Rob: Heb je ze nog niet gezien, zijn vet hoor.
Oh, ik heb Naomi niet met een camera gezien...
Er was een externe fotograaf, zoals al het personeel extern was.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Mark: Ik ben zo benieuwd naar die foto's van het kickboksen.
Rob: Heb je ze nog niet gezien, zijn vet hoor.
Oh, ik heb Naomi niet met een camera gezien...“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
OMG!
Heb net het filmpje gezien waar Gina op de Vide super irritant aan het doen is, of Rob en Stif mee willen enz, later bij Mark ook nog eens![]()
Triest kind dat het is, ik hoop dat ze morgen de poort uit gaat![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja en hoe zien zij die foto's dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er was een externe fotograaf, zoals al het personeel extern was.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hij zit weer hoog, dit keer klaar voor een ondervraging.quote:
Jammer, hij liegt altijd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
jammer dat armanda daar niet bij is geweestquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
OMG!
Heb net het filmpje gezien waar Gina op de Vide super irritant aan het doen is, of Rob en Stif mee willen enz, later bij Mark ook nog eens![]()
Triest kind dat het is, ik hoop dat ze morgen de poort uit gaat
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik denk dat die op een usb-stick stonden, of hoe noem je dat....sd kaart? Fotograaf heeft die gewoon afgegeven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja en hoe zien zij die foto's dan?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En velen met jou.Ik blijf hopen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
OMG!
Triest kind dat het is, ik hoop dat ze morgen de poort uit gaat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou die daar op afknappen, dat iemand zo irritant en kinderachtig aan het doen is?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jammer dat armanda daar niet bij is geweest“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Hopen mag altijd, Cees wordt het sowieso niet denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En velen met jou.Ik blijf hopen.
Rolf denk ik ook niet“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
![]()
― Mark Twain
Armanda vindt Gina een lief kind, dus Gina gaat nergensquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou die daar op afknappen, dat iemand zo irritant en kinderachtig aan het doen is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waaif heeft de verwarming op 25 gezet.
Ach ja, green washing.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het "koppel' zij begrijpen het, het is Utopiaquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En als altaaid weer charmant gekleed.![]()
Ja wie niet ???quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou die daar op afknappen, dat iemand zo irritant en kinderachtig aan het doen is?![]()
gina op 30quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach ja, green washing.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Hij stond op 30, had Gina gedaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach ja, green washing.
― Mark Twain
Maar gelukkig stralen ze wat uit.quote:
Nee Armanda vindt Cees wel leuk dacht ik. Denk echt dat ze niks met Gina heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik denk dat Cees gaat, met als smoes het roddelen, en kwaad spreken over anderen.![]()
Geen idee, sommige boeit het maybe niet dat ze zo doetquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ze zouden eens actief moeten worden, ga sporten, van mijn part rondjes rennen buiten. Krijgen ze het vanzelf warm.quote:![]()
Rolf gaat.
Rolf zegt dat het hem niks uitmaakt of hij gaat of niet gaat.Hij zegt dat Cees en Gina graag willen blijven.Zegt hij allemaal tegen Armanda![]()
Armanda heeft het erover dat Cees ook dingetjes thuis heeft waar ze het niet over kan hebben..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Geen drinken voor Klaver en Sasha. Drinkbak ligt omver.
― Mark Twain
Dan hebben we morgen een blije BeeQueen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rolf gaat.
Rolf zegt dat het hem niks uitmaakt of hij gaat of niet gaat.Hij zegt dat Cees en Gina graag willen blijven.Zegt hij allemaal tegen ArmandaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Rolfeerst in de camera kijken als hij wat gaat zeggen.En maar blijven lachen om zijn eigen grappen.
![]()
Rolf over zijn rechtszaak 'buiten' ?
Zaakjes goed voor mekaar, knul.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: