abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2015 @ 00:03:53 #1
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156748694
...of roept hij alleen maar wat?
  zondag 11 oktober 2015 @ 00:21:41 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_156749142
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
...of roept hij alleen maar wat?
Het is zondermeer waar wat de heer Zijlstra zegt. Echter is het de vraag of dit op korte termijn op nationaal niveau wordt overgenomen...
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_156749150
Een echte VVD-er he. Geen benul wat er speelt, geen idee van de details, geen oplossingsvermogen en maar gewoon raaskallen zodat je nog wat burgers achter je krijgt die hetzelfde denken zonder verder te kijken dan hun neus lang is. Toppie. Soort Rutte die denkt dat iedereen vet veel geld verdient.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 11 oktober 2015 @ 00:52:09 #4
432997 Ven1972
Man met humor
pi_156749999
Zijlstra denkt aan zichzelf om beter bekend te worden voor ons allemaal in Nederland. Op deze manier wil hij proberen PVV-stemmers tevreden houden, wat hij voor VVD wil doen om meer stemmen te krijgen van PVV-stemmers. Dus hij wil liever dat Wilders zijn partij nooit de grootste van Nederland wil worden. Daar is hij te bang voor. Dus aan deze methode wil hij VVD proberen aan meer zetels te winnen.

Waar ik ook aan denk dat Zijlstra na Rutte-tijdperk graag premier van Nederland wil worden als VVD toch grootste partij blijft bij komende verkiezingen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_156751765
Wat een warme foto op de PvdA website

Wat fijn toch dat wij ons om dit meisje en haar zusje bekommeren.

Wat een groot verdriet. Gelukkig is de PvdA er nog.

pi_156751966
Echt #knettergek die EU.
Al die mensen die via mensensmokkel hier zijn gekomen echt van de gekken om die mensen op te nemen, je kunt je wellicht korte tijd opvangen maar dan lekker terug naar die regio daar (dat moet de EU dan wel goed regelen daar obv).
Nu ben je enkel de mensen smokkel aan het spekken, en dat lijkt me niet de bedoeling dat lijkt me eigenlijk tegen de wet. Misschien krijgt de EU ook wel n % van de mensensmokkelgangsters ?

Laat die mensen daar een aanvraag doen en neem dan een deel van de vluchtelingen op, dat zou iig beter zijn dan de huidige situatie en veel eerlijker voor de echte vluchtelingen.
pi_156752663
Zijlstra heeft mes tegen keel van PvdA.

die dreigen met kabinets crisis vanwege asielzoekers.

:Y)
pi_156752717
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Tamashii het volgende:
Een echte VVD-er he. Geen benul wat er speelt, geen idee van de details, geen oplossingsvermogen en maar gewoon raaskallen zodat je nog wat burgers achter je krijgt die hetzelfde denken zonder verder te kijken dan hun neus lang is. Toppie. Soort Rutte die denkt dat iedereen vet veel geld verdient.
Nee dan de PvdA, die zou je oma nog uit huis zetten om vluchtelingen te herbergen.

Geen benul van wat er in eigen land speelt, geen idee van de details, geen oplossingsvermogen en gewoon maar brallen zodat je je nog superieur kan voelen samen met een enkeling die even wereldvreemd is.
Naturheilmittel
pi_156752809
Het is een dure hobby maar dan heb je ook wat: een fantastisch geweten - mits er genoeg op de bank staat om, als de nood aan de man komt, geruisloos te vertrekken.
pi_156752811
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 08:03 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Nee dan de PvdA, die zou je oma nog uit huis zetten om vluchtelingen te herbergen.

Geen benul van wat er in eigen land speelt, geen idee van de details, geen oplossingsvermogen en gewoon maar brallen zodat je je nog superieur kan voelen samen met een enkeling die even wereldvreemd is.
Rutte heeft zijn val van het kabinet speech al klaar liggen. Voor het einde van de maand heeft hij hem nodig. Er zal wel instaan dat hij een belofte moet breken. ( dat dit kabinet de rit uit ging zitten) en dat niemand dit probleem zag aankomen. 😊
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:04:34 #11
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156752988
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 08:33 schreef vipergts het volgende:

[..]

Rutte heeft zijn val van het kabinet speech al klaar liggen. Voor het einde van de maand heeft hij hem nodig. Er zal wel instaan dat hij een belofte moet breken. ( dat dit kabinet de rit uit ging zitten) en dat niemand dit probleem zag aankomen. 😊
Helaas. Die val zal er niet komen. Ze zijn bang voor de kiezer.
pi_156753022
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 08:33 schreef vipergts het volgende:

[..]

Uhuh. Niet dus.

De VVD noch de PvdA heeft baat bij een val van het kabinet. Probleem is dat de PvdA idioot genoeg is om in eigen voeten te schieten, zoals ze al vrij lang doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gerolsteiner op 11-10-2015 09:21:13 ]
Naturheilmittel
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:23:31 #13
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156753115
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 07:20 schreef Mytho het volgende:
Zijlstra heeft mes tegen keel van PvdA.

die dreigen met kabinets crisis vanwege asielzoekers.

:Y)
PvdA buigt wel als het moet hoor. Dat doen ze altijd om maar vooral in de regering te kunnen komen/blijven. Dus Zijlstra moet gewoon zijn poot stijf houden. Als de regering valt dan is het uit met de pret,dan kan de PvdA in de oppositie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156753312
Gisteren was er op Nieuwsuur een item over de 18 jarige Fares uit Syrië ook hij beklaagt zich over de stroom NIET vluchtelingen (economische migranten) die Europa overspoelen.

Het voorstel van Halbe Zijlstra is zeker iets om serieus te nemen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_156753333
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:51 schreef Buster24 het volgende:
Gisteren was er op Nieuwsuur een item over de 18 jarige Fares uit Syrië ook hij beklaagt zich over de stroom NIET vluchtelingen (economische migranten) die Europa overspoelen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Het voorstel van Halbe Zijlstra is zeker iets om serieus te nemen.
Er is geen enkele controle. Alles en iedereen mag naar binnen.
pi_156753360
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er is geen enkele controle. Alles en iedereen mag naar binnen.
Precies

Controleren doe je bij de voordeur, niet in de achterkamer zoals nu gebeurd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:07:42 #17
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_156753447
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Tamashii het volgende:
Klopt. De VVD is verworden tot een hele slechte kloon van de PVV. VVD'ers, inclusief minister-president Rutte, roepen maar wat. Als burger heb ik niet het idee dat het leiders zijn met visie en daadkracht.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:09:27 #18
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_156753467
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:09 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Uhuh. Niet dus.

De VVD noch de PvdA heeft baat bij een val van het kabinet. Probleem is dat de PvdA idioot genoeg is om in eigen voeten te schieten, zoals ze al vrij lang doen.
Klopt. De PvdA is een partij met principes maar zonder enige vorm van realiteitszin. :')
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_156753477
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 10:09 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Klopt. De PvdA is een partij met principes maar zonder enige vorm van realiteitszin. :')
Daar heb je een goed punt.
pi_156753489
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Helaas. Die val zal er niet komen. Ze zijn bang voor de kiezer.
Ik heb goede hoop er moet toch iets zijn
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:17:12 #21
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156753531
Wilders vindt het wel prima al die vluchtelingen. Hij krijgt 35 zetels 8)7 Wie gaan er straks op die andere 34 zetels zitten?

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156753590
Mensen roepen wel altijd PVV, maar in het stemhokje doen ze iets anders omdat ze bang zijn dat het chaos wordt met de PVV.
De islamfobie (angst om iets over de islam te zeggen) heeft andere partijen zo in de tang, dat er niet voldoende keus is.
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:33:02 #23
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156753669
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 10:17 schreef SeLang het volgende:
Wilders vindt het wel prima al die vluchtelingen. Hij krijgt 35 zetels 8)7 Wie gaan er straks op die andere 34 zetels zitten?

[ afbeelding ]
Sooooo hey

VVD is sinds 2012 maar liefst 21 zetels kwijt, en PVDA zelfs 28 :{

Dit kabinet zal vallen, terwijl Geertje (helaas) de lachende derde zal worden.
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:33:02 #24
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156753670
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 10:25 schreef Loekie1 het volgende:
Mensen roepen wel altijd PVV, maar in het stemhokje doen ze iets anders omdat ze bang zijn dat het chaos wordt met de PVV.
De islamfobie (angst om iets over de islam te zeggen) heeft andere partijen zo in de tang, dat er niet voldoende keus is.
Het is ook compleet idioot dat vrijwel alle partijen dusdanig islamopaat zijn dat ze kiezers via een invasie van illegale uitkeringszoekers dwingen PVV te stemmen! PVV heeft genoeg ideeen waar ik het totaal niet mee eens ben, maar dat alles is ondergeschikt zolang de grenzen van onze verzorgingsstaat openstaan voor een miljard Afrikanen!
censuur :O
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:34:35 #25
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156753693
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 10:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Het is ook compleet idioot dat vrijwel alle partijen dusdanig islamopaat zijn dat ze kiezers via een invasie van illegale uitkeringszoekers dwingen PVV te stemmen! PVV heeft genoeg ideeen waar ik het totaal niet mee eens ben, maar dat alles is ondergeschikt zolang de grenzen van onze verzorgingsstaat openstaan voor een miljard Afrikanen!
Voorheen vond ik Wilders een hypocriet, die stemmen op de onderbuik wilde verdienen. Nu is het triest dat een klein deel van zijn woorden waarheid blijken te zijn. :{
Waar gaat het toch heen met de wereld....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')