Pijnlijk.... 3e graads?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:59 schreef Brammess het volgende:
Polen gaat verassen denk ik, zeker als Lewandowski zijn vorm vasthoudt
Is dat zo'n pyromaan dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:59 schreef Brammess het volgende:
Dit vraagt om een Auschwitz-grapquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:59 schreef Brammess het volgende:
Die zijn allemaal tering lamquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die Lafferty van noord ierland zei eerder vandaag dat hij hoopte op Argentinië of Brazilië
Ik maak 'm wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vraagt om een Auschwitz-grap
En Bayern de CLquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:59 schreef Brammess het volgende:
Gebeurt niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:01 schreef Izzy73 het volgende:
Zou toch wel fijn zijn als Tsjechië onderhand eens scoort.
Hij had ook 'vergassen' kunnen typen.quote:
Verassen, dat deed men vroeger ook in Polen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:59 schreef Brammess het volgende:
Je bent laat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Verassen, dat deed men vroeger ook in Polen!
(voor Mexicanobakker)
Tsjechië is het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cavaliers en ik weten gewoon dat Turkije zo gaat scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |