Als ze met 2 spitsen willen spelen wel ja. Maar dat is toch mooi, zo'n speler verdient het om erbij te zijn als IJsland een eindtoernooi speelt.quote:
Hopelijk zetten ze nog een KOOLquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef Tchock het volgende:
Tsjechen zijn 100% de baas maar spelen hilarisch.
En Kekster.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk al uit naar de Portugal topics met InZanity
Dan het volgende land gruwelijk de hemel inprijzen tot het echt niet meer kan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Kekster.
En dan weer kansloos eruit in de eerste ronde.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Skalak... is dat een goeie jongens?
Ijslandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet nog een land vinden wat ik ga supporteren volgend jaar. Mijn Chileentjes waren op het WK een groot succes.
Noorwegenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet nog een land vinden wat ik ga supporteren volgend jaar. Mijn Chileentjes waren op het WK een groot succes.
Ultiem genot, complete debiel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan het volgende land gruwelijk de hemel inprijzen tot het echt niet meer kan.
Die er dan in de tweede ronde uitgaat.
Ierlandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
Spanje is een uitmuntende keus.quote:
Noord-Ieren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |