Maar dat maakt toch niet uit? MJ's dans was geweldig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:47 schreef iBenny het volgende:
Het is ook wel een beetje veel MJ allemaal
Als je dat afzet tegen de chereo van Nsync, is de chereo van MJ -los van zijn muziek- natuurlijk veel interessanter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit? MJ's dans was geweldig.
Het is niet heel erg, maar ik ben ook wel van wat meer diversiteit. Er zijn genoeg andere leuke dansjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit? MJ's dans was geweldig.
Mja eerlijk is eerlijk, als Pim met een vriend mee was gekomen ipv z'n vriendin, had het me ook niet verbaasd. Ik zie 't al voor me, Albert Verlinde ofzo dansen met Pimquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ookTerwijl ik Pim echt zum kotsen vind, terwijl m'n homovriendjes wegkwijnen over 'm
Eens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is niet heel erg, maar ik ben ook wel van wat meer diversiteit. Er zijn genoeg andere leuke dansjes
Parkeerplaatshomo. Ik zeg het je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:52 schreef Holyme het volgende:
[..]
Mja eerlijk is eerlijk, als Pim met een vriend mee was gekomen ipv z'n vriendin, had het me ook niet verbaasd. Ik zie 't al voor me, Albert Verlinde ofzo dansen met Pim
Het wachten is nu op de plaatjes in de Story of Privequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Parkeerplaatshomo. Ik zeg het je.
mijn radar is niet heel exact maar ik merk het niet echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Parkeerplaatshomo. Ik zeg het je.
Ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:00 schreef iBenny het volgende:
Het doet me eerder denken aan The Mask dan aan MJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |