euhhhhh. Ja. Ok.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja of zo eentje die zich door een tranny hoer laat doggen.
Ja, echt hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:04 schreef Guanabana het volgende:
Het voelt telkens zo willekeurig aan die puntentelling.
Yup. In het begin was het eigenlijk best oke. Toen had ik er nog wel enige verwachtingen van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:04 schreef Guanabana het volgende:
Het voelt telkens zo willekeurig aan die puntentelling.
Alle andere liedjes vanavond zijn zoveel drukker.gebeurt zoveel meer qua dans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Viel me beetje tegen, niet door zijn prestatie, maar doordat de choreo wat dumbed down leek.
Wie weet wat er allemaal is gebeurdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel knap dat ze niet verliefd zijn geworden in the process.
is ook weer zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie weet wat er allemaal is gebeurd
Zoals hij elke keer naar haar kijkt.. volgensmij is hij wel verliefd maar zij nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel knap dat ze niet verliefd zijn geworden in the process.
Echt hé, zijn de goede zaterdagavondprogramma's op?quote:
Spel zonder Grenzen weer uitzenden, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt hé, zijn de goede zaterdagavondprogramma's op?
Tegenwoordig is Ik Hou Van Holland het hoogtepuntquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:20 schreef iBenny het volgende:
Van die grote studioshows, als de Staatsloterijshow en Love Letters. Dat waren nog eens tijden
Yup. Eigenlijk wel inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Ik Hou Van Holland het hoogtepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |