De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
sop sop sop?quote:
Sowieso de nieuwe Abidal en Kolo Toure.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat vond je van Tete en Riedewald?
Die kan hier natuurlijk niks aan doenquote:
Beter keepen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat de fuck kan hij hier aan doen?
quote:
hap hapquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
idd, niet een bal van 1 meter stoppen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:53 schreef Zorro het volgende:
Zo zie je maar weer, van Persie er in, tegenstander beter.
Ai toch niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sowieso de nieuwe Abidal en Kolo Toure.
Waar is die gozer?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat deed GGMM ook altijd, als hij na een domme post voor lul stond roepen dat mensen happen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou die bal tegen kunnen houden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat de fuck kan hij hier aan doen?
okquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat deed GGMM ook altijd, als hij na een domme post voor lul stond roepen dat mensen happen.
De bolle van Zwollequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Welke keepers oproepen dames en heren?
Stekeleburg...Vermeer...Vorm...wie o wie?
Piet Velthuizen en Bas Roorda.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Blind kennende zal het Diederik Boer worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Verhoevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:55 schreef vincenzo78 het volgende:
hopelijk drijft hij bij zijn vissen...quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hopelijk drijft hij bij zijn vissen...
STREAMSquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:56 schreef Vatta het volgende:
Turkije op sport 1 dus. Daar heb ik geen flikker aan.
Zogenaamd de wedstrijd uittikken....zag je Appelvlaai actief zijn, maar niks vooruit....om schijtziek van te worden...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:55 schreef asco het volgende:
Wat een wijven. Oh het is 0-2. Snel verdeidigen en iks meer proberen want wij zijn Nederland, het land der lafaards. *kots*
En terecht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:57 schreef iBenny het volgende:
In je 100ste interland 5 minuten mogen spelen
Hahahaha!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Blind kennende zal het Diederik Boer worden.
Potverdomme...streams genoeg man...zorg alleen dat je Adblocker hebt geinstalleerd...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:56 schreef Vatta het volgende:
Turkije op sport 1 dus. Daar heb ik geen flikker aan.
nog wel totdat messi/ronaldo niet meer voorbij komen... dan is ie zo weg...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:58 schreef Oldground het volgende:
Wist niet dat Sport 1 nog bestond...
Belgen ook gewoon op Belgie...Canvas of Eenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:57 schreef luckass het volgende:
sport 1 heeft ook belgjes - andorra genot
Laat hem dan lekker op de bank zitten tering.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:57 schreef iBenny het volgende:
In je 100ste interland 5 minuten mogen spelen
Vond EL Ghazi juist erg goed spelen. Zie in hem wel de opvolger van Robben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:59 schreef Hathor het volgende:
El Ghazi kan het niveau niet aan, geen oranje materiaal. Van Dijk wel een goed debuut.
van Dijk genot in de luchtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:59 schreef Hathor het volgende:
El Ghazi kan het niveau niet aan, geen oranje materiaal. Van Dijk wel een goed debuut.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vond EL Ghazi juist erg goed spelen. Zie in hem wel de opvolger van Robben.
Pffft dat niveau haalt hij nooit van zijn leven, daarvoor is zijn eerste balaanname niet goed genoeg, Ook komt hij nooit echt lekker zijn man voorbij waardoor bruikbare voorzetten uitblijven. Robben geeft zelf ook zelden een voorzet, maar die heeft genoeg andere kwaliteiten die El Ghazi zeer zeker niet heeft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ook bij Bayern wel he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Steek je vinger op als het je geen kut kan schelen wat Turkije gaat doen in Tsjechië.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pffft dat niveau haalt hij nooit van zijn leven, daarvoor is zijn eerste balaanname niet goed genoeg, Ook komt hij nooit echt lekker zijn man voorbij waardoor bruikbare voorzetten uitblijven. Robben geeft zelf ook zelden een voorzet, maar die heeft genoeg andere kwaliteiten die El Ghazi zeer zeker niet heeft.
Spelen geen joodjes he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Steek je vinger op als het je geen kut kan schelen wat Turkije gaat doen in Tsjechië.
Natuurlijk maakt me dat wel uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, mij interesseert het echt niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt me dat wel uit.
Jou maakt het echt volledig niet uit of NL zich wel of niet kwalificeert?
Aan humor ontbreekt het je in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
El Ghazi is nu al verreweg de beste speler uit de Eredivisie. Ik zie hem verder komen dan Robben.
*steekt vinger op*quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aan humor ontbreekt het je in ieder geval niet.
Wat doe je dan in dit topic? Kennelijk boeit het je nog genoeg om op zaterdagavond dit topic te volgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft die elke dag 't zelfde vieze brilletje op en z'n selfie modus aan? Hansie Hansie okay maar wie beschermt ons tegen deze malloot?twitter:harryvermeegen twitterde op zaterdag 10-10-2015 om 20:05:46Alles is weer mogelijk!!! #kazned #oranje @meemetoranje http://t.co/MJNwX6WJba reageer retweet
Dit soort tekstenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:05 schreef iPat het volgende:
Tete en Van Dijk redelijk tot goed, maar Memphis en El Ghazi waren toch wel drama. Bij de plaatselijk A1 zie ik spelers die met meer passie en dreiging spelen.
Ach, zolang ze wekelijks hun salaris maar krijgen he?
Ik mag geen voetbal kijken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit topic? Kennelijk boeit het je nog genoeg om op zaterdagavond dit topic te volgen.
Stoere reactie hoor, jij komt er wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent ook ontzettend stoerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stoere reactie hoor, jij komt er wel.
Waarom is dat volgens jou een act?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:09 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom kan het sommigen ineens niets schelen of Oranje zich kwalificeert of niet? Wat is dat voor rare act?
Wat als je geen Nederlands paspoort hebt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:09 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom kan het sommigen ineens niets schelen of Oranje zich kwalificeert of niet? Wat is dat voor rare act?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat als je geen Nederlands paspoort hebt?
Komt een beetje over alsof je lekker tegendraads wilt zijn. Waarom zou je niet je land toejuichen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een act?
Omdat er walgelijke figuren in spelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Komt een beetje over alsof je lekker tegendraads wilt zijn. Waarom zou je niet je land toejuichen?
Waarom kijk je nog naar Nederland als dat je niets interesseert? Die wedstrijd is minstens net zo belangrijk en het niveau is waarschijnlijk nog hoger ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat types als El Ghazi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Komt een beetje over alsof je lekker tegendraads wilt zijn. Waarom zou je niet je land toejuichen?
Waarom zou ik tegendraads willen zijn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Trollen in dit topic, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je niet voor Nederland bent, waarom kijk je deze troosteloze bende dan?
Omdat ik naar de ontwikkeling van Tete, Riedewald en El Ghazi wil kijken. Het zijn immers spelers die van Ajax afkomstig zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom kijk je nog naar Nederland als dat je niets interesseert? Die wedstrijd is minstens net zo belangrijk en het niveau is waarschijnlijk nog hoger ook
Iedereen heeft het recht het land of de club toe te juichen die hij zelf wil, maar ik vind het een beetje vreemd gedrag om nu het slecht gaat het eventuele missen van het EK ineens grappig te vinden. Ofzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een act?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:14 schreef gebakken-koekje het volgende:
Hoe zit het nou precies in elkaar? Heeft Nederland nog een kans om verder te komen als Turkije vanavond verliest? En als ze gelijk spelen?
Ja ik ben een vrouw en ja ik kijk graag deze wedstrijden maar hoe dat nou in elkaar zit met punten en wie er wel en niet door gaat snap ik echt niet en ik heb ik geloof iets van 4 verschillende verhalen over het wel of niet verder gaan mee gekregen
Ik zou er graag op willen wijzen dat ik tijdens het WK2014 net zo ingesteld was als nu. Ik vind het altijd vermoeiend hoe de chauvinisten met de bestraffende vinger lopen te wijzen naar mensen die niet meedelen in de polonaise.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht het land of de club toe te juichen die hij zelf wil, maar ik vind het een beetje vreemd gedrag om nu het slecht gaat het eventuele missen van het EK ineens grappig te vinden. Ofzo.
Vrees toch dat het vanavond moet gebeuren. Als de Turken winnen in Tsjechië zie ik het ze in eigen huis tegen IJsland niet meer volledig weggeven.quote:
Nou kijk dit is dus nu de stand OP DIT MOMENT turkije speelt zometeen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:14 schreef gebakken-koekje het volgende:
Hoe zit het nou precies in elkaar? Heeft Nederland nog een kans om verder te komen als Turkije vanavond verliest? En als ze gelijk spelen?
Ja ik ben een vrouw en ja ik kijk graag deze wedstrijden maar hoe dat nou in elkaar zit met punten en wie er wel en niet door gaat snap ik echt niet en ik heb ik geloof iets van 4 verschillende verhalen over het wel of niet verder gaan mee gekregen
Nee, dinsdag valt de beslissing pas. Maar als Turkije vanavond wint is het echt een behoorlijk dun zijden draadje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Vanavond kan het dus al beslist worden!?
Ok.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken dat Nederland nog naar het EK gaat
Turkije wint wel vanavond in Tsjechië.
Een dun zijden draadje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:19 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nee, dinsdag valt de beslissing pas. Maar als Turkije vanavond wint is het echt een behoorlijk dun zijden draadje.
Even quoten, zodat ik er nog op kan reageren straksquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
2.80 bij de wedkantoren. Alvast veel plezier met je geld!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was zijn vraag niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bondscoach Blind over de debutanten in defensie: "Ik vind dat Van Dijk een fantastische wedstrijd heeft gespeeld. En Tete ook prima."
Zagen er sterk uit bij de 1-2 ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bondscoach Blind over de debutanten in defensie: "Ik vind dat Van Dijk een fantastische wedstrijd heeft gespeeld. En Tete ook prima."
Bruma stond anders weer eens lucht te dekken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zagen er sterk uit bij de 1-2 ja.
Meer de schuld van Bruma imo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zagen er sterk uit bij de 1-2 ja.
Die hele verdediging is brandhout joh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:23 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Bruma stond anders weer eens lucht te dekken.
Die was idd goed ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:23 schreef maril het volgende:
Vergil van Dijk was voor mijman of the match
Ik vind deze laatste paar regels een beetje vaag. Wat zijn play-offs en waarom scheelt het of Robben fit is?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland staat dan 3e en mag dan naar de play-offs. Robben is dan op dat moment fit dus dat scheelt een beetje.
Mwoah. Onervaren vooral. Helpt ook niet dat je je veruit beste verdediger mist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die hele verdediging is brandhout joh.
Nederland moet het dan opnemen tegen de een van de andere nummer 3's uit de andere groepen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind deze laatste paar regels een beetje vaag. Wat zijn play-offs en waarom scheelt het of Robben fit is?
Dan moet je tegen de lamme en de blindequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:23 schreef Zorro het volgende:
Wat een gedoe. Alsof Nederland ooit die playoffs gaat winnen, als die gehaald worden.
En blind moet weg. En van Oostveen ook.
Ijsland, Tsjechië en Turkije zijn dat niet iddquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je tegen de lamme en de blinde
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste nummer drie wordt Hongarije of Roemenië.
schat IJsland, Tsjechie wel hoger in dan de nummers 3 jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ijsland, Tsjechië en Turkije zijn dat niet idd
Ik was de hele wedstrijd niet bangquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
WIJ ZIJN NIET BANG WANT BRUMA IS ERBIJ
Ja idd. Kroatië is veel zwakker dan die lui.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
schat IJsland, Tsjechie wel hoger in dan de nummers 3 ja
Ja, daarom juist. Griekenland faalt en van die andere 2 landen kan iedereen winnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was verdomme de zwakste poule. Lachwekkend.
Ja da's een uitzondering. En die ontloop je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja idd. Kroatië is veel zwakker dan die lui.
Zoals, als ik het nu bekijk:quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je tegen de lamme en de blinde
Alleen de 2-1 was zijn fout. Voor de rest een berenpot gespeeld!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Riedewald heeft trouwens ook een vrij onzichtbare wedstrijd gespeeld.
Hou op. Als je van Ijsland verliest kun je van elk land verliezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja da's een uitzondering. En die ontloop je.
Vertel eens waarom de 1-2 zijn fout was?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Alleen de 2-1 was zijn fout. Voor de rest een berenpot gespeeld!
Albanië vervangen voor Denemarken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals, las ik het nu bekijk:
Israel, Oekraine, Ierland, Slovenie, Hongarije, Zweden, Kroatie, Albanie.
Juist. Allemaal makkies. Zoals IJsland of Turkije bijvoorbeeld.
Ik zeg ook, zoals ik het nu zie. Denemarken lijkt er inderdaad meer op, maakt het nog lastiger.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Albanië vervangen voor Denemarken.
#RIPAANDENABESTAANDENquote:
Oekraïne of Slowakije maken ook een goede kans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste nummer drie wordt Hongarije of Roemenië.
Hij mot gewoon Vermeer, Mulder en Hahn meenemen, ja tog niet dan!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:30 schreef onlogisch het volgende:
MULDER IN ORANJE OH OHO HOHOHHHHHHH
Grabbelaarquote:
??? Kijk het moment eens terug zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel eens waarom de 1-2 zijn fout was?
Van Israel, Albanie, Hongarije moet je gewoon winnen manquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou op. Als je van Ijsland verliest kun je van elk land verliezen
Godverdommequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oekraïne of Slowakije maken ook een goede kans.
Feyenoord bondscoachquote:
Bedankt voor deze duidelijke en heldere uitlegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland moet het dan opnemen tegen de een van de andere nummer 3's uit de andere groepen.
Met Robben scheelt het veel aangezien hij de beste Oranje speler is op dit moment. Alleen raakt hij steeds geblesseerd
Ik heb het teruggekeken. Wat moet hij beter doen de volgende keer?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
??? Kijk het moment eens terug zou ik zeggen.
Goede Tetequote:
Albanië doet het gewoon goed. Die halen het rechtstreeks. Zal wel joh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Israel, Albanie, Hongarije moet je gewoon winnen man
Van IJsland ook, mee eens, maar die 3 zijn echt minder dan IJsland
Graag gedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze duidelijke en heldere uitleg
EK.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor kutlanden er allemaal naar het WK gaan.
-Doe eens lief-quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:35 schreef gebakken-koekje het volgende:
bedankt voor de uitlegIk snap het nu
![]()
En tuurlijk gaat Nederland door en worden we volgend jaar gewoon kampioen
neem je pilletje hansquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
GAAT TSJECHIE HUN SPORTIEVE PLICHT DOEN?!?!?!
Nee. Dat worden de moffen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:35 schreef gebakken-koekje het volgende:
bedankt voor de uitlegIk snap het nu
![]()
En tuurlijk gaat Nederland door en worden we volgend jaar gewoon kampioen
Doe eens liefquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:35 schreef luckass het volgende:
[..]
oke. ga nu maar weer de keuken in
anders moet je hem even een DM sturen xd hhahahahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Wtf, had Danny een mailtje gestuurdDat heb ik gemist
een telegramquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Wtf, had Danny een mailtje gestuurdDat heb ik gemist
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
GAAT TSJECHIE HUN SPORTIEVE PLICHT DOEN?!?!?!
quote:Cech en Necid op de bank
De Tsjechen spelen niet in hun beste formatie. Doelman Petr Cech en spits Thomas Necid beginnen tegen Turkije op de bank, net als Jaroslav Plasil.
Erg slecht dit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
anders moet je hem even een DM sturen xd hhahahaha
kan geen bal meer naastquote:
Even quotenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Nederland zich voor het EK kwalificeert neem ik een week lang een Danny Blind UI
Een Robben UIquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Als Turkije verliest mag Pascalus voor 1 week een waardige nette UI voor mij uitkiezen.
Gregory staat niet in mijn top drie rechtsbacks die ik op zou noemenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:39 schreef Pascalus het volgende:
Krekkerie![]()
Ik moest ook een beetje huilen toen Afellay erin kwam.
Ik sluit mij hierbij aan tenzij dit in strijd is met een andere weddenschap die ik heb waarvan ik dit niet meer weet aangezien ik er meerdere gesloten heb de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Nederland zich voor het EK kwalificeert neem ik een week lang een Danny Blind UI
Zit er nu bijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:41 schreef vincenzo78 het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom praat men over Gregory...ik was ff op Sport1 naar WillemT, Henkie en Sjek aan het luisteren...
Op basis van het feit dat Roland een prima wereldgozer is die ik geen Blind UI gun.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op basis van wat zou het een Robben UI moeten zijn
Dat is liefquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat Roland een prima wereldgozer is die ik geen Blind UI gun.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Turkije wint, neem ik een UI van @Raybar180 voor een minuut
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Turkije ergens op de radio te volgen?
langs de lijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Turkije ergens op de radio te volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |