De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
Kan niet meer naar Marokkoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:27 schreef Rickertman96 het volgende:
El Ghazi wil ik nooit meer zien in Oranje
Ruuustaaaaaaaaaggquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Sanogo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou Guardado oproepen voor het Nederlands elftal.
bedankt Hansquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:28 schreef Zelus het volgende:
Voor de liefhebbers:
Tsjechië - Turkije
Live op sport1, vanaf 20.30.
Echt waar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:28 schreef Zelus het volgende:
Voor de liefhebbers:
Tsjechië - Turkije
Dit wordt 1-1 helaas.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:28 schreef Zelus het volgende:
Voor de liefhebbers:
Tsjechië - Turkije
Fox toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:28 schreef Zelus het volgende:
Voor de liefhebbers:
Tsjechië - Turkije
Met Sierd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:28 schreef Zelus het volgende:
Voor de liefhebbers:
Tsjechië - Turkije
Raar dat Zoet er niet staat inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat de beste keeper van Nederland niet onder de lat?
Van de Sar is al gestoptquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Toch niet Jasper hé?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
nee joh juist goed dat die mafkees er niet isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat GGMM niet aanwezig is om te vertellen over zijn Twitteraanvaringen met Sluiter.
Niet zijn vriendin zo aanvallenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nee joh juist goed dat die mafkees er niet is
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind die shirts van Kazachstan helemaal niet logisch, hebben ze die geleend van Oekraïne?
Je zou blauw verwachten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind die shirts van Kazachstan helemaal niet logisch, hebben ze die geleend van Oekraïne?
Ludieke manier om 'elftal' te schrijven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef leolinedance het volgende:
die el gasi kan ook wel wegblijven uit het 11tal. Waar speelt die gast, bij Willem 2 ofzo?
wat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ludieke manier om 'elftal' te schrijven.
Ik had Vino4ever shirts verwacht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Ja inderdaad ja, zou heel mooi kunnen zijn. Nu is het niks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Je zou blauw verwachten.
Net als bij Astana
Wat heb jij met Turken en Marokkanen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat iedereen Afellayriep en dat hij even later de 2-1 binnen schoot
Ik heb het bij Depay geprobeerd maar dat heeft helaas niet geholpen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat iedereen Afellayriep en dat hij even later de 2-1 binnen schoot
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat heb jij met Turken en Marokkanen?
Haha.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAAAGGSSS KWARTIERTJE
IK!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie lust ook graag appeltaart?
Welk deel van de vraag snap je niet? Was het de ''wat heb jij'' of de ''met Turken en Marokkanen'''?quote:
Prefab of zelf gebakken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie lust ook graag appeltaart?
Die kerel heeft hetzelfde kapsel als Sjoerd Mossou hahahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat heb jij met Turken en Marokkanen?
Waarom dragen ze dit niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
1999quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer werd Feyenoord eigenlijk voor het laatst kampioen?
Vorige eeuw, volgens me oma.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer werd Feyenoord eigenlijk voor het laatst kampioen?
Toen was ik denk ik nog niet eens geboren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer interlands dan de hele verdediging bij elkaar zo ongeveerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Afellay nog steeds bij oranje zit elke keer is echt een schande.
Laffe huichelaar![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Vasion het volgende:
10
9
8
7
6
4
3
2
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een kutpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Krul....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Krul downAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Vermeer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zoet!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
JAAAAAA ZOET IN ORANJE[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn gebeden worden verhoord.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat Zoet er niet staat inderdaad[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan gaat Blind keepenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef KingRoland het volgende:
wacht wat als Zoet ook geblesseerd raakt? wat dan?
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Sneijdertjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef KingRoland het volgende:
wacht wat als Zoet ook geblesseerd raakt? wat dan?![]()
Van den Berghquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Kuyt onder de latquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Dan gaat Van Dijk in het goal staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Kuyt op doel.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
het is geen F1quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Mogen we nog een nieuwe keeper oproepen voor Tsjechie?![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan gaat Van Dijk in het goal staan.
We moeten wel de oerhollandse namen in het doel houden.
Vermeer
Van Dijk
Zoet
Krul![]()
O god, Cillessen kan redelijk keepen maar geen strafschoppen stoppen.quote:
Krul kan strafschoppen stoppen en een beetje keepen.
Zoet kan allebei niet.![]()
Rob van Dijk? die is toch al veels te oud nu .quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan gaat Van Dijk in het goal staan![]()
Maar wel zieke goal tegen!quote:![]()
Ja dat was echt onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Rabieluh het volgende:
Ik werd boos omdat de bal niet werd uitgerost.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 19:37:26 ]![]()
Straks verrekt Zoet zijn zijn enkel.
Wat dan?Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Die wedstrijd had Ajax nooit mogen winnen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
een zwaargewichtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Verhoeven dus opgeroepen worden voor woensdag.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Wel schandalig hard gejuicht bij die 0-1 toen.quote:![]()
Cancel die Affelay wissel dan.
En Blind aanvoerder
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hopelijk is een van die andere twee weer snel beter. anders kunnen we tsjechie beter schriftelijk afdoen.quote:![]()
Blind aanvoerder, wie heeft dat nou weer bedacht?Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, die vliegen we even snel in.
Tering, jij bent echt dom.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn post nog serieus nemen ook
![]()
![]()
Toch handig om 3 keepers mee te nemen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Blindquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Zorro het volgende:
Blind aanvoerder, wie heeft dat nou weer bedacht?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Je moet er wel wat voordeel van hebben als je pappie de trainer is hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cancel die Affelay wissel dan.
En Blind aanvoerderLaffe huichelaar![]()
Z'n pa?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Zorro het volgende:
Blind aanvoerder, wie heeft dat nou weer bedacht?![]()
Dat wordt dan toch ten Rouwelaar oproepen denk ik.Un dann rettet kein Kavallerie,
Goh.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Verstandige keus.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waar speelt die tegenwoordig?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Halloquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand neemt jou serieus dat is heel wat anders.![]()
Haha wij denken hetzelfdequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:39 schreef Zorro het volgende:
Dat wordt dan toch ten Rouwelaar oproepen denk ik.
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Ik stel voor dat we Coutinho oproepen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een ruime 1.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
op een schaal van 1-10, hoe goed vond jij de troll?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nottinghamquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar speelt die tegenwoordig?![]()
![]()
Om zo'n baas kun je dan ook niet heen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
"zoet alors!"quote:
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dan denken ze straks dat we Philippe Coutinho in het doel zetten XD.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we Coutinho oproepen.![]()
Toen speelde ie ook niet zo heel goed he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens stond Daley Blind onder Van Gaal ook steeds in de basis.Laffe huichelaar![]()
Na het zuur komt het: Zoet.Un dann rettet kein Kavallerie,
Beter dan Clasie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen speelde ie ook niet zo heel goed he.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
4 euroquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:41 schreef Simmertje het volgende:
4 euro maar betaald voor Tsjechie - Turkijetoch altijd maar hoop houden he!
jij bent gek![]()
Sport1 alleen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef roos94 het volgende:
Is de turkse wedstrijd ook op reguliere tv te zien?![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen speelde ie ook niet zo heel goed he.![]()
![]()
op welke zender komt tquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:41 schreef Simmertje het volgende:
4 euro maar betaald voor Tsjechie - Turkijetoch altijd maar hoop houden he!
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen speelde ie ook niet zo heel goed he.![]()
![]()
Stekelenburg zal wel weer eens een oproep krijgen om dinsdag tweede of eerste keeper te worden."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Van Persie lekker 5min laten invallen, ook al is het zijn 100e, toch wel triestEven a broken clock is right twice a day.![]()
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb hoe Clasie het dit seizoen doet, heb ik niet gevolgd. Maar het kan haast niet slechter zijn als het 'spel' wat Blind neerzetquote:Laffe huichelaar![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:42 schreef TLC het volgende:
Stekelenburg zal wel weer eens een oproep krijgen om dinsdag tweede of eerste keeper te worden.![]()
Alsjeblieft niet.![]()
En wie moet er dan achter toonbank staan bij Broodje Piet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:41 schreef luckass het volgende:
Hopelijk kan Piet zijn koikarpers een dagje missenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
die heeft nauwelijks minuten gemaaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb hoe Clasie het dit seizoen doet, heb ik niet gevolgd. Maar het kan haast niet slechter zijn als het 'spel' wat Blind neerzet![]()
Hij is geblesseerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb hoe Clasie het dit seizoen doet, heb ik niet gevolgd. Maar het kan haast niet slechter zijn als het 'spel' wat Blind neerzet![]()
Een 100e interland moet je verdienen, niet krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:42 schreef danos het volgende:
Van Persie lekker 5min laten invallen, ook al is het zijn 100e, toch wel triestWhat can change the nature of a man?![]()
Maar even serieus
Sked en ik pleiten voor Eloy Room.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nederland onder drukAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik heb het onverwacht moeten missen. Hoe speelt Nederland? Wie spelen er goed en wie spelen er slecht?![]()
![]()
Geen zin in streams met 133218931298123 ads en ondertussen 23239029032 spyware die op je PC geïnstalleerd wordt.quote:![]()
Riedewald, Tete, Cillessen en El Ghazi spelen heel matig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb het onverwacht moeten missen. Hoe speelt Nederland? Wie spelen er goed en wie spelen er slecht?![]()
dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geen zin in streams met 133218931298123 ads en ondertussen 23239029032 spyware die op je PC geïnstalleerd wordt.![]()
Huntelaar eruit halen de laatste minuten
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Hele verdediging speelt prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb het onverwacht moeten missen. Hoe speelt Nederland? Wie spelen er goed en wie spelen er slecht?
Blind en El Ghazi met afstand de slechtste vandaag. Depay is ook niet best.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Sunri5e het volgende:
Je ziet dat dit Oranje een type Sinkgraven mist.![]()
![]()
Dit is gewoon luiheid of domheid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geen zin in streams met 133218931298123 ads en ondertussen 23239029032 spyware die op je PC geïnstalleerd wordt.What can change the nature of a man?![]()
En dan topscorer zijn, toch knap dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb Van Persie nog maar 1x op een nuttige bijdrage voor het NL Elftal kunnen betrappen![]()
Als hij niet 30x buitenspel had gestaan in de eerste helft, hadden we al met 5-1 de rust in kunnen gaan tegen Spanje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb Van Persie nog maar 1x op een nuttige bijdrage voor het NL Elftal kunnen betrappen![]()
Op het EK bidden we voor de aanwezigheid van Strootgod.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij er op het EK gewoon bij zijn!
.... O wacht
Haha nee dat zal niet gebeuren.![]()
Ja, leuk. Alsof Ajacieden ooit matig spelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Riedewald, Tete, Cillessen en El Ghazi spelen heel matig.![]()
Nee maar ff serieus?![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, leuk. Alsof Ajacieden ooit matig spelen![]()
Nee maar ff serieus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hele verdediging speelt prima.
Blind en El Ghazi met afstand de slechtste vandaag. Depay is ook niet best.![]()
Vooral Cillessenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Paxcon het volgende:
![]()
Vrijwel iedereen is slecht. El Ghazi is een schande voor het Nederlandse voetbal en van Dijk is wel oke.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, leuk. Alsof Ajacieden ooit matig spelen![]()
Nee maar ff serieus?Laffe huichelaar![]()
Tete deed het aardig...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond Cillessen vanavond beter dan menig wedstrijd waarin hij wél speelde.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Krijg toch eens de tering met je Afellay. Hoe heeft die vent nog het recht om telkens af te mogen reizen naar Huis Ter Duin.![]()
Volgens de verslaggever mag van Persie blij zij om te mogen invallen bij 100 interlands.
Ik zou zegge 'Fuck you.'.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
TRquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef tong80 het volgende:
Volgens de verslaggever mag van Persie blij zij om te mogen invallen bij 100 interlands.
Ik zou zegge 'Fuck you.'.![]()
Jij zou toch weggaan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik zou zegge 'Fuck you.'.![]()
Beter heeft hij foto's van de vriendin van zoon Blind.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:47 schreef Brammess het volgende:
Affelay is lachwekkend slecht, wat voor foto's zou hij van Blind zijn dochter hebben?![]()
Weeeeeee geeeee-ven voetballes
Weeeeeee geeeee-ven voetballes
Weeeeeee geeeee-ven voetballesAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Vertelquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb Van Persie nog maar 1x op een nuttige bijdrage voor het NL Elftal kunnen betrappen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dat is zijn vraag niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete speelt een prima wedstrijd.![]()
Dat is zijn vraag niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tete is de beste speler aan de kant van Nederland met Van Dijk![]()
Lijkt Miele wel. Er is geen betere.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Oh schakel pas net in nvm dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete speelt een prima wedstrijd.![]()
quote:quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De toon van zijn post zegt genoeg.
![]()
Nee dat is te ver weg. Bovendien is het donker.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:50 schreef Vatta het volgende:
Is turkije nog ergens te zien vior ons?Un dann rettet kein Kavallerie,
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: