Is dat voor communisten?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik speel nu FIWC, ben helemaal klaar met scripted fut. Alleen maar pace pace pace. Rennen langs de zijkant, naar binnen komen en dan of scoren of penal fixen. Helemaal klaar mee. Bij FIWC is tenminste elk team en elke speler 85.
In 4-4-2 kan je met je huidige spelers ongeveer dit bouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:47 schreef Enix het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben wel van plan om te switchen naar een 4-3-3. Met dit team verlies ik haast alles
3 verdedigers werkt opzich wel prima, maar doordat je maar 2 flankspelers hebt, is het in het midden van het veld echt overbevolkt. Defensief gezien heb je wel een voordeel, maar offensief loopt iedereen elkaar in de weg.
Ik probeer het team zo veel mogelijk in stand te houden. Quaresma & Mario Gomez vormen echt een uitstekend tandem! Het zal dus wel iets van een Duits/Turkse Liga hybrid worden.
Ik heb hem net verkocht, ben er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:33 schreef DuTank het volgende:
Wat is dit dan weer voor onzin? Ik kon eindelijk weer eens spelen. Net een potje gewonnen en nu kan ik opeens geen tegenstander vinden
Is echt iedereen gestopt met dit grafspel?
Kut he dat je nu ook daadwerkelijk iets moet kunnen om potjes te winnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb hem net verkocht, ben er helemaal klaar mee.
Gast, het is juist precies het tegenovergestelde. Alleen, en dan ook echt alleen, maar pacewhores waar ik tegen speel. En ik word moe van het constante gefluit van de scheids voor elk schouderduwtje (zowel binnen als buiten de 16). Ik zat in divisie 2 bij fut en divisie 1 bij FIWC. (waar elke speler 85 is)quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kut he dat je nu ook daadwerkelijk iets moet kunnen om potjes te winnen.
Inderdaad, waardeloze FIFA. Wat me ook enorm stoort is dat fouten die in FIFA 12 zaten er nog steeds in zitten of zelfs erger lijken te worden (fluiten voor buitenspel terwijl de aanvaller nooit aan de bal kan komen). Verdedigen is af en toe ook echt onmogelijk want dan krijg je weer een penalty op je dak.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Gast, het is juist precies het tegenovergestelde. Alleen, en dan ook echt alleen, maar pacewhores waar ik tegen speel. En ik word moe van het constante gefluit van de scheids voor elk schouderduwtje (zowel binnen als buiten de 16). Ik zat in divisie 2 bij fut en divisie 1 bij FIWC. (waar elke speler 85 is)
Ik speel al fifa sinds 98 en altijd redelijk hoog dus ga niet komen met je moet daadwerkelijk iets kunnen.
Lens speelt zeer verdienstelijk, niet de snelste maar dat maakt ie goed met een goede voorzet en een goede dribbelquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:02 schreef Enix het volgende:
[..]
Goed team! Hoeveel heb je er in totaal voor betaald? En hoe spelen Lens en van Dijk?
En nu pes? Of helemaal klaar met footies?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Gast, het is juist precies het tegenovergestelde. Alleen, en dan ook echt alleen, maar pacewhores waar ik tegen speel. En ik word moe van het constante gefluit van de scheids voor elk schouderduwtje (zowel binnen als buiten de 16). Ik zat in divisie 2 bij fut en divisie 1 bij FIWC. (waar elke speler 85 is)
Ik speel al fifa sinds 98 en altijd redelijk hoog dus ga niet komen met je moet daadwerkelijk iets kunnen.
Mij gaat het verdedigen nog redelijk goed af, zo merkte ik gisteren. Ik stop ze wel af buiten de 16quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:47 schreef Donnis het volgende:
[..]
Inderdaad, waardeloze FIFA. Wat me ook enorm stoort is dat fouten die in FIFA 12 zaten er nog steeds in zitten of zelfs erger lijken te worden (fluiten voor buitenspel terwijl de aanvaller nooit aan de bal kan komen). Verdedigen is af en toe ook echt onmogelijk want dan krijg je weer een penalty op je dak.
Ik heb hem ook, speelt inderdaad lekker. Fijne dribbel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 06:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Klinkt gek, maar Holtby is echt een fantastische speler in mijn Bundesliga team
Mijn 443(4) team speelt ook voor geen meter. De beide versies van 41212 bevielen me wel. Ook 442(2) was niet onaardig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:23 schreef Gohf046 het volgende:
Sinds ik van mijn heilige 4-3-3(2) ben afgestapt(speel al zo sinds FIFA 12 online). Loopt alles een stukkie vlotter. Gister 8-4-0 neergezet en kampioen geworden in divisie 4 en in 3 ook direct goed van start.
Die 4-2-2-2 wat eerder hier gepost heeft speelt opvallend lekker. Af en toe nog wennen aan de grote afstand die kan ontstaan waardoor je soms zonder middenveld lijkt te spelen maar daar valt prima mee om te gaan.
Vind die opmerkingen over pace dan ook te ver gaan. Ik heb spitsen die 80 & 66 pace hebben ofzo. Ook beide CAM's onder de 80 pace. Creeer veel meer nu dan in mijn 4-3-3 systeem met Elia en Narsingh op de flanken.
[ afbeelding ]
Heb jij niet dat wanneer je de CM versie van 4-1-2-1-2 gebruikt, dat je veld zo smal wordt? Was bij 15 echt een issue bij mij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn 443(4) team speelt ook voor geen meter. De beide versies van 41212 bevielen me wel. Ook 442(2) was niet onaardig.
Misschien een kleine tip maar geef geen schouderduwtjes en probeer er gebruik van te maken als jij aanvalt. Vorige FIFA kreeg je nooit een vrije trap dat was veel irritanter. Pace is goed tegen te houden goed positioneren en dan pak je ze zelfs nog met Mertesacker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ziet er idd goed uit! Had echter al een 4-3-3 gebouwd:quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In 4-4-2 kan je met je huidige spelers ongeveer dit bouwen![]()
[ afbeelding ]
Twee potjes mee gespeeld, twee gewonnen. Dus ik geloof het welquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb jij niet dat wanneer je de CM versie van 4-1-2-1-2 gebruikt, dat je veld zo smal wordt? Was bij 15 echt een issue bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |