Vorig jaar waren er ineens price ranges vlak voor st patricksday toch? Had allemaal spelers 2 mnd ervoor ingekocht en die waren met st pat. alleen nog maar goedkoper geworden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Tipje voor mensen met veel geduld: koop IF Long kaartjes volgende week en behoud hem in je club tot St Patrick's Day
Klopt. Ik had toen meer dan 100 McGeady's. Die gingen voor de priceranges voor 6k ofzo, toen werd daarna de pricerange op max 5k gezetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:06 schreef ElroyW het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er ineens price ranges vlak voor st patricksday toch? Had allemaal spelers 2 mnd ervoor ingekocht en die waren met st pat. alleen nog maar goedkoper geworden.
Prijzen zijn flink aan t stijgen trouwens. Alaba 20k omhoog in 1 dag. 3 dagen geleden voor 30k minder verkocht dan dan de marktwaarde nu. Helaasch.
FIFA voelt bij mij al jaren onrechtvaardig aan. Ik heb gewoon niet de skills om te winnen van de EAids en scripting.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:38 schreef MeneerLogica het volgende:
Verlies ineens alles, met complete onzin. Ik speel prima, meer balbezit, meer schoten en meer aanvallend. Maar alles zit gewoon mee als ik 3-0-0 sta in de divisie voor de tegenstander.
Weet ook eerlijk gezegd niet hoe lang ik dit jaar blijf spelen, vond het spel leuk op het begin maar het gevoel van scripting staat me soms echt tegen.
Heb nu even mijn team verkocht, ga misschien wat nieuws bouwen met de 350k of ga draft doen tot mijn geld op is. Op zich wel jammer want vind veel dingen van dit jaar ook wel positief.
Ben gisteravond ook gestopt, ik zag mijn verdediger (die ik zelf niet bestuurde) op een aanvaller afrennen van mijn tegenstander in 45ste minuut. Ik raakte geen knopje aan maar de verdediger liep tegen zijn man aan. Penaltyquote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
FIFA voelt bij mij al jaren onrechtvaardig aan. Ik heb gewoon niet de skills om te winnen van de EAids en scripting.
Dit soort shit inderdaad. Te overduidelijk. Meestal plaats ik een ander schijfje in de PlayStation. Of ik ga gewoon career spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben gisteravond ook gestopt, ik zag mijn verdediger (die ik zelf niet bestuurde) op een aanvaller afrennen van mijn tegenstander in 45ste minuut. Ik raakte geen knopje aan maar de verdediger liep tegen zijn man aan. Penalty.
Wil je perse deze hybride blijven gebruiken? Sowieso wel leuk in elkaar gezetquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:11 schreef Enix het volgende:
Hoihoi!
Na lange tijd lurken, meld ik me ook maar eens in dit topic. FUT15 heb ik nauwelijks gespeeld, maar door de aanschaf van een PS4 ben ik tot nu toe meer FIFA/FUT gaan spelen! Ik zal maar eens beginnen met het delen van m'n team. Als iemand nog spelers weet die in mijn team passen, hoor ik het graag!
[ afbeelding ]
ja die gingen toen livequote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:06 schreef ElroyW het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er ineens price ranges vlak voor st patricksday toch? Had allemaal spelers 2 mnd ervoor ingekocht en die waren met st pat. alleen nog maar goedkoper geworden.
Prijzen zijn flink aan t stijgen trouwens. Alaba 20k omhoog in 1 dag. 3 dagen geleden voor 30k minder verkocht dan dan de marktwaarde nu. Helaasch.
Droeftoeters hebben droeftoeterijen zo is het leven nou eenmaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:18 schreef jackson het volgende:
Ik ben blij dat iedereen hier dezelfde droeftoeterij heeft als ik....
Thanks! Ik ben wel van plan om te switchen naar een 4-3-3. Met dit team verlies ik haast allesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wil je perse deze hybride blijven gebruiken? Sowieso wel leuk in elkaar gezet
Gewoon alles naar de CAM peuren en die laten kaatsen met de spitsen. Hard in passen anders komt de CB er voorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:47 schreef Enix het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben wel van plan om te switchen naar een 4-3-3. Met dit team verlies ik haast alles
3 verdedigers werkt opzich wel prima, maar doordat je maar 2 flankspelers hebt, is het in het midden van het veld echt overbevolkt. Defensief gezien heb je wel een voordeel, maar offensief loopt iedereen elkaar in de weg.
Ik probeer het team zo veel mogelijk in stand te houden. Quaresma & Mario Gomez vormen echt een uitstekend tandem! Het zal dus wel iets van een Duits/Turkse Liga hybrid worden.
het is dan ook de eerste fifa in jaren die een beetje skill kost om goed te zijn. En mensen geen geduld hebben om beter te worden en het dan maar meteen een kut spel vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:56 schreef byah het volgende:
Voor het eerst in jaren was ik na 3 weken al klaar met FifaZegt misschien ook iets over mij, maar ik ben het zat om me elke potje kapot te ergeren aan een spel.
Daar zijn Gomez, Klose en Jovetic niet echt voor geschikt. Gomez en Klose zijn goede koppers/afmakers, maar voor het positiespel kun je beter andere spitsen gebruiken..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon alles naar de CAM peuren en die laten kaatsen met de spitsen. Hard in passen anders komt de CB er voor
ben het gedeeltelijk met je eens.. maar ik heb toch echt last van hoe anders het ene potje gaat t.o.v. het andere.. daar had ik in 15 minder last van.. als ik tegen een goede tegenstander kwam verloor ik vaak gewoon.. nu kan je indd 20 schoten op goal hebben en je tegenstander 3 en alsnog 2-1 verliezen - dat gebeurde me gewoon niet in 15..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het is dan ook de eerste fifa in jaren die een beetje skill kost om goed te zijn. En mensen geen geduld hebben om beter te worden en het dan maar meteen een kut spel vinden.
Dan moet je beter leren schieten. Afmaken is ook een skill. Is een kwestie van oefenen. (ik heb zelf ook veel te veel kansen nodig om te scoren) Dat jij van de 20 op doel maar 1x scoort heeft natuurlijk niks te maken dat je tegenstander daar maar 3x voor nodig heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:14 schreef realbase het volgende:
nu kan je indd 20 schoten op goal hebben en je tegenstander 3 en alsnog 2-1 verliezen - dat gebeurde me gewoon niet in 15..
je lijkt m'n vrouw welquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet je beter leren schieten. Afmaken is ook een skill. Is een kwestie van oefenen. (ik heb zelf ook veel te veel kansen nodig om te scoren) Dat jij van de 20 op doel maar 1x scoort heeft natuurlijk niks te maken dat je tegenstander daar maar 3x voor nodig heeft.
Heeft het voor mijn gevoel weinig mee te maken. Ik win de meeste potjes en zit nu ook in divisie 2. Maar het is gewoon geen leuke FIFA dit jaar. Het hangt te veel af van geluk en juist heel weinig van skill.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het is dan ook de eerste fifa in jaren die een beetje skill kost om goed te zijn. En mensen geen geduld hebben om beter te worden en het dan maar meteen een kut spel vinden.
Goed team! Hoeveel heb je er in totaal voor betaald? En hoe spelen Lens en van Dijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:41 schreef Dopekoe het volgende:
Ik win nu juist al m'n wedstrijden met een goedgeplaatste steek pass of met opbouwen en met Andy Carroll heb ik toch echt geen snelle spits, heb wel redelijk snelle wingers met Lens en Ibarbo, maar die leveren bij mij alleen de voorzetten af
Voor de volledigheid is dit mijn huidige team:
[ afbeelding ]
Heb Lensie ook een tijd gehad en die speelt wel lekker!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:02 schreef Enix het volgende:
[..]
Goed team! Hoeveel heb je er in totaal voor betaald? En hoe spelen Lens en van Dijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |