Reken maar niet op een Nederlander iigquote:
Die methode hanteer ik ook... Met fifa 15 wilde ik nog wel eens wat duwen en trekken om onbalans te creeren maar de pingels en vrije trappen vliegen me om de oren. Ook de vrije trappen net buiten de 16 vliegen er met regelmaat in.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef Gohf046 het volgende:
Zit ondertussen in divisie 4 in FUT. Maar verlies/win men partijen nog net zo moeizaam als in divisie 8.
Vooral het verdedigen laat ik soms wat steken vallen, zijn aanvaller loopt gewoon door 3 van mijn spelers en ik krijg de bal niet afgepakt en dan voel je gewoon dat hij erin gaat. Zwaar irritant zo'n tegen goal.
Iemand nog tips voor de verdediging ? Probeer meestal gewoon mee te lopen of te switchten naar een andere verdediger die probeer ik dan zo te laten lopen dat hij de bal niet kwijt kan en dan hoop ik dat de AI de bal krijgt ontfutselt.
Hoezo niet? Tegen die Kazachen was toch werelds? 11 kandidaten hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Reken maar niet op een Nederlander iig
Dan zeg ik toch van Persie, als enige 2 x gescoordquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoezo niet? Tegen die Kazachen was toch werelds? 11 kandidaten hoor
De verdediging in formatie houden helpt veel, inderdaad veel switchen dus. Mijn verdedigers lopen vaak zelf dan de goede richting op en zo krijg je een mooi blok tegen de tegenstander.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef Gohf046 het volgende:
Iemand nog tips voor de verdediging ? Probeer meestal gewoon mee te lopen of te switchten naar een andere verdediger die probeer ik dan zo te laten lopen dat hij de bal niet kwijt kan en dan hoop ik dat de AI de bal krijgt ontfutselt.
Lavezzi is shite dit jaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben echt slecht met coins bewaren. Heb 2 wedstrijden met Mandzukic gespeeld maar dat waren lastige wedstrijden. Gelijk maar wat versterkingen gehaald, nu ben ik in ieder geval weer blut.
Mandzukic > Cavani
Asamoah > Lavezzi
Rakitic > Pastore
Perrin > Barzagli
Ruffier > Ter Stegen
Hoop dat Lavezzi het een beetje kan in deze formatie, met 433 vond ik het maar niets.
Er is niet echt een alternatief als ik met Cavani en Pastore wil spelen... Verwacht er niet zoveel, als hij maar een beetje op de goede plek loopt.quote:
Kun je geen ander driehoekje? Pastore vond ik ook maar matig. Di Maria was wel top.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er is niet echt een alternatief als ik met Cavani en Pastore wil spelen... Verwacht er niet zoveel, als hij maar een beetje op de goede plek loopt.
Di Maria ligt ver buiten mijn budget en daardoor veranderd er niet zoveel qua mogelijkheden. Stats van Pastore lijken veel op die van Koke die het erg goed in mijn ander team doet. Wil graag Turan aan de rechterkant houden, waardoor Lavezzi eigenlijk de enige oplossing is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je geen ander driehoekje? Pastore vond ik ook maar matig. Di Maria was wel top.
Ik snap dat Pastore voor de chem is, maar hij kan niet echt verdedigen, de CM in 4-5-1 moet toch wel minimaal 75 def hebben lijkt me. Anders word je verkracht.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Di Maria ligt ver buiten mijn budget en daardoor veranderd er niet zoveel qua mogelijkheden. Stats van Pastore lijken veel op die van Koke die het erg goed in mijn ander team doet. Wil graag Turan aan de rechterkant houden, waardoor Lavezzi eigenlijk de enige oplossing is.
Misschien maar 451 gaan spelen... Kan je wel lekker makkelijk een hybrid maken.
[ afbeelding ]
'IF Krychowiak's defending will be 84'quote:
denk het niet, if gervinho was ook niet duurquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
'IF Krychowiak's defending will be 84'
Overigens wil ik graag Perisic in de spits, hopelijk wordt ie niet al te duur ondanks de hype
If gervinho is ook gewoon kut om mee te spelenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:14 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
denk het niet, if gervinho was ook niet duur
kom hem best vaak tegen, zigzaggend door het veld rennen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
If gervinho is ook gewoon kut om mee te spelen
Coins moeten rollen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Tipje voor mensen met veel geduld: koop IF Long kaartjes volgende week en behoud hem in je club tot St Patrick's Day
De niet IF versie op LM is wel chill maar in de spits heb je er geen drol aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:49 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
kom hem best vaak tegen, zigzaggend door het veld rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |