Japan geloof ik en wat is die andere?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen om ergens heen te gaan met Lokje.
Weten pas 2 plekken waar we heen willen, maar beiden vies duur.
wat zijn jullie eisen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen om ergens heen te gaan met Lokje.
Weten pas 2 plekken waar we heen willen, maar beiden vies duur.
Japan, IJsland.quote:
Pas.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 maar? Jeh ebt de hele wereld tot je beschikkingen
IJslandquote:
En een gewone citytrip in Europa? Kan je wel wat leuke plaatsen bedenken tochquote:
Ik hoef me er toch niet voort te planten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
een eilandje vol incestueusvolk leuk hoor
Dat is ze al gewend met een vriendje uit Katwijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
een eilandje vol incestueusvolk leuk hoor
Niet echt eisen.quote:
Misschien nog eens Dublin of Edinburgh doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een gewone citytrip in Europa? Kan je wel wat leuke plaatsen bedenken toch
als je er toch bent...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef me er toch niet voort te planten.
het neefje van dirkgodquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ze al gewend met een vriendje uit Katwijk
Dan kun je ook goedkopere reisjes maken toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt eisen.
[..]
Misschien nog eens Dublin of Edinburgh doen.
Dublin had ik ook in gedachten toen we naar tripjes zochten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt eisen.
[..]
Misschien nog eens Dublin of Edinburgh doen.
Mooie natuur.quote:
ben ik ook geweest, geinige stadquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dublin had ik ook in gedachten toen we naar tripjes zochten.
Tuurlijk, maar moet ons wel een beetje trekken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je ook goedkopere reisjes maken toch?
Is leuke stad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dublin had ik ook in gedachten toen we naar tripjes zochten.
niks is mooier dan de hwquote:
Het trok Heppie niet zo. Maar wellicht voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar moet ons wel een beetje trekken.
[..]
Is leuke stad.
Dagje met trein weg, lekker door groene land lopen
Berlijn is ook een leuke optie en goed te doen qua reizen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar moet ons wel een beetje trekken.
[..]
Is leuke stad.
Dagje met trein weg, lekker door groene land lopen
O ja, mijn verjaardag. Heb nog geen uitnodigingen verstuurd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond verjaardag, toch wat ongemakkelijk maar goed ik ga maar wel.
kan toch ook gezellig zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Het is namelijk 1 van de beste vrienden van mijn ex haha. Al zijn vrienden zijn er en ik ben nog steeds zijn ex.
Klinkt als een gangbangquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed die vriend weet dat het al een tijdje uit is dus die vind het allemaal wel best. Mag zijn vrienden graag.
Prima moment om je ex jaloers te maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Het is namelijk 1 van de beste vrienden van mijn ex haha. Al zijn vrienden zijn er en ik ben nog steeds zijn ex.
Eindeloze vergezichten, uitzicht op die brug bij Dordt of de suikerfabriekquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks is mooier dan de hw
elke keer weer genot als ik de tunnel door kom en ik de mestlucht weer tot mij mag nemen
Haha nee hoor. Ben met de meeste van hun ook naar hardcore feest geweest dit jaar. Was ook de enige chick.quote:
Nee man. Sowieso zijn al zijn vrienden mijn type niet. Hele aardige jongens maar that's it.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Prima moment om je ex jaloers te maken.
Watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:11 schreef Typisch het volgende:
snobbels heb je Mistborn nou al gelezen?
Je kan altijd uit beleefdheid een uurtje of twee blijven en dan alsnog weggaan.quote:
ik zit nu op 500 meter van de suikerfabriekquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eindeloze vergezichten, uitzicht op die brug bij Dordt of de suikerfabriek
Nee ik blijf wel gewoon. Zolang iedereen maar niet ongemakkelijk doet over mij en mijn ex.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan altijd uit beleefdheid een uurtje of twee blijven en dan alsnog weggaan.
Niks mis met een goede gangbang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Ben met de meeste van hun ook naar hardcore feest geweest dit jaar. Was ook de enige chick.
Mwah ik zit er niet zo op te wachtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met een goede gangbang.
Ik zie de suikerfabriek van waar ik nu woonquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit nu op 500 meter van de suikerfabriek
erg dichtbij dit
Nah, anders zou je niet uitgenodigd zijn denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik blijf wel gewoon. Zolang iedereen maar niet ongemakkelijk doet over mij en mijn ex.
Gewoon stompenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik blijf wel gewoon. Zolang iedereen maar niet ongemakkelijk doet over mij en mijn ex.
Zou wel kunnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
dacht dat ik jou mistborn had aangeraden een tijd terug
Ik zie niet iedereen he.. er komen maar een paar van zijn vrienden hier over de vloer. Rest zie ik alleen met verjaardagen en feesten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, anders zou je niet uitgenodigd zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |