Japan geloof ik en wat is die andere?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen om ergens heen te gaan met Lokje.
Weten pas 2 plekken waar we heen willen, maar beiden vies duur.
wat zijn jullie eisen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen om ergens heen te gaan met Lokje.
Weten pas 2 plekken waar we heen willen, maar beiden vies duur.
Japan, IJsland.quote:
Pas.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 maar? Jeh ebt de hele wereld tot je beschikkingen
IJslandquote:
En een gewone citytrip in Europa? Kan je wel wat leuke plaatsen bedenken tochquote:
Ik hoef me er toch niet voort te planten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
een eilandje vol incestueusvolk leuk hoor
Dat is ze al gewend met een vriendje uit Katwijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
een eilandje vol incestueusvolk leuk hoor
Niet echt eisen.quote:
Misschien nog eens Dublin of Edinburgh doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een gewone citytrip in Europa? Kan je wel wat leuke plaatsen bedenken toch
als je er toch bent...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef me er toch niet voort te planten.
het neefje van dirkgodquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ze al gewend met een vriendje uit Katwijk
Dan kun je ook goedkopere reisjes maken toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt eisen.
[..]
Misschien nog eens Dublin of Edinburgh doen.
Dublin had ik ook in gedachten toen we naar tripjes zochten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt eisen.
[..]
Misschien nog eens Dublin of Edinburgh doen.
Mooie natuur.quote:
ben ik ook geweest, geinige stadquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dublin had ik ook in gedachten toen we naar tripjes zochten.
Tuurlijk, maar moet ons wel een beetje trekken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je ook goedkopere reisjes maken toch?
Is leuke stad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dublin had ik ook in gedachten toen we naar tripjes zochten.
niks is mooier dan de hwquote:
Het trok Heppie niet zo. Maar wellicht voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar moet ons wel een beetje trekken.
[..]
Is leuke stad.
Dagje met trein weg, lekker door groene land lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |