Ik heb geen prittquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
in jouw geval kun je alles al pritten, behalve de paard/ eenhoorn onderdelen (en de achterkant totdat je het definitief vastzet, anders kun je er niet meer bij).
Ik werk voor m'n beroep met autocad en zou niet weten hoe ik dit voor elkaar moet krijgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het tekenen van een model doe je in een 3D programma. Ik werk met verschillende programma's, maar voornamelijk Autocad. Deze heeft de meeste opties
Ik vind zoiets bijvoorbeeld ook heel gaaf, het skelet van een draak:quote:
magic!quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik werk voor m'n beroep met autocad en zou niet weten hoe ik dit voor elkaar moet krijgen
Het lijkt me gewoon op een 3d draadmodel met 3 hoeken opbouwen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik werk voor m'n beroep met autocad en zou niet weten hoe ik dit voor elkaar moet krijgen
gewoon je scherm opnemen en timelaps maken is best goed te doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Met alle respect, maar 3D modelling is niet iets wat je zo even leert.. Dat worden dan minimaal 200 printscreens
Ik maak regelmatig nieuwe, dus hou het ff in de gatenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:17 schreef annelotje het volgende:
Heb je nog hulp nodig? Vind het namelijk erg gaaf! En ik heb wel tijd
Woon alleen wel in Eindhoven dus niet echt in de buurt van Amsterdam.
Wat mij erg leuk lijkt is bijvoorbeeld een moederpoes met kittens
Of een neushoorn
De leeuw is bijna af, ik moet nog het één en ander finetunen. Ik krijg hem niet echt duidelijk in een plaatje, dit is het beste wat ik ervan kon maken (heb hem wel ietsje veranderd ondertussen, maar toen lukte een mooi plaatje helemaal niet meerquote:
Dan gaat het niet lukken binnen een week om hem te maken ben ik bangquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:05 schreef ThaBrain het volgende:
Ik kan helaas het plaatje niet zien, maar ben wel erg benieuwd. Hen alleen vrijdag pas tijd om een embosspen te halen
Maar je bent nog niet klaar en je moet hem nog versturen. En ben je echt zo streng als je al zegt dat hij zo moeilijk is? Ik ga wel mijn uiterste best doen om hem in een week klaar te hebben hoor...maar eerst een embosspenquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dan gaat het niet lukken binnen een week om hem te maken ben ik bang
Ik verwacht dat deze vrij lastig in elkaar te zetten is, omdat priegelwerk.
Ik vind mezelf niet streng, ik vind mezelf voorzichtig. Ik geef iets gratis weg aan een vreemde waar ik uren over heb gedaan om te maken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:16 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Maar je bent nog niet klaar en je moet hem nog versturen. En ben je echt zo streng als je al zegt dat hij zo moeilijk is? Ik ga wel mijn uiterste best doen om hem in een week klaar te hebben hoor...maar eerst een embosspen
Daar heb je helemaal gelijk in, bedankt voor je begripquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:37 schreef ThaBrain het volgende:
Ik snap wel dat het nodig is om bepaalde regels te hanteren. En iedereen is natuurlijk redelijk anoniem op een forum. Ik ben echt bereid om foto's voor je te maken en die ook daadwerkelijk op te sturen.
Ik ben ook enthousiast want ik heb in woonwinkels ook wel eens staan kijken naar die hertenkoppen en vond ze wel leuk. Alleen heb ik niet zoveel met herten![]()
Omdat ik het goed wil doen, wil ik ook de goede "gereedschappen" hebben om het goed te doen. Daar ben jij mee geholpen omdat ik dan de mogelijkheid heb om hem netjes in elkaar te zetten en er zo goed mogelijk foto's van kan maken, maar ik zelf ook omdat me dat voldoening geeft en ik iets moois in handen heb om op te hangenDaarom geef ik eerlijk aan dat ik vrijdag pas pennen kan halen
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, bedankt voor je begrip
Kun je inmiddels het plaatje zien? Ik heb het aangepast.
Ja het plaatje kan ik inmiddels wel zienquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, bedankt voor je begrip
Kun je inmiddels het plaatje zien? Ik heb het aangepast.
Top!quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:38 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
[..]
Ja het plaatje kan ik inmiddels wel zienHij ziet er wel al leuk uit. Ik ben ook al aan het nadenken vanuit welke hoek/hoeken ik het beste de foto's zou kunnen maken.
ik weet het eigenlijk nog nietquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
Top!Hou je hem wit of wil je hem verven (of weet je het nog niet)?
Waarom zou je geen fotos kunnen maken als het zwart is? Is een kwestie van goed uitlichten en beetje weten wat je doet met een camera.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
De leeuw is bijna af, ik moet nog het één en ander finetunen. Ik krijg hem niet echt duidelijk in een plaatje, dit is het beste wat ik ervan kon maken (heb hem wel ietsje veranderd ondertussen, maar toen lukte een mooi plaatje helemaal niet meer)
[ afbeelding ]
Hou er rekening mee dat deze goed op de foto gezet moet worden, lichtinval en een goede camera is erg belangrijk bij deze. Ik kreeg het op de computer al niet voor elkaar, dus ik denk dat het irl nog moeilijker is
Het model komt geheel in wit, maar ik markeer de ogen voor je zodat je deze kunt kleuren. Je kunt het papier verven met spuitverf. Gaarne met me overleggen in welke kleur je het wilt. Zwart is bijvoorbeeld niet te fotograferen, en ik wil de kleuren ook een beetje gangbaar houden aangezien ze voor de verkoop zijn.
De ogen maak ik op zo'n manier, dat je ze er eventueel later in kunt zetten zodat je de rest van de leeuw een andere kleur kunt spuiten, wel zo handig.
Ik wil echter wel héél graag dat je hem eerst op de foto zet als ie nog wit is, daarna (eventueel) in kleur.
Klopt wel hoor, maar je maakt het jezelf wel erg lastig. antraciet zou beter gaan lijkt me.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je geen fotos kunnen maken als het zwart is? Is een kwestie van goed uitlichten en beetje weten wat je doet met een camera.
Staan in de OP, Samzz krijgt morgen Magic George in de bus waarbij ze zelf kan kiezen of het een paard of een eenhoorn wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:47 schreef Puala het volgende:
Oooooh tof Saisaiwelke heb je al gemaakt nu? Lijstje?
Mij schiet zo te binnen..quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
Staan in de OP, Samzz krijgt morgen Magic George in de bus waarbij ze zelf kan kiezen of het een paard of een eenhoorn wordt.
Oeh.. goeie ideeën!quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Mij schiet zo te binnen..
- uil (= ook lekker in de mode nu)
- aap (zo'n lief klein schattig aapje voor op de rand van een kast)
- giraffe
- olifant
- dolfijn
- vlinders
Maar helemaal grafisch uitdenken lukt mij niet. In elkaar zetten vast welen binnen een week.. Ja hoor. Kan zittend dit
Ja hoor. Iphone 6 doet t best prima en als het op de laptop tegen valt kan altijd de camera nog gepakt wordenquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Oeh.. goeie ideeën!En, heb je een goede camera?
![]()
Doet zequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:04 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben ook benieuwd of je deze tzt verkoopt als pakket, want ik weet al 2 mensen die ik hier heel blij mee kan maken!
quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor. Iphone 6 doet t best prima en als het op de laptop tegen valt kan altijd de camera nog gepakt worden
Ik verkoop ze als doe-het-zelf pakketjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:04 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben ook benieuwd of je deze tzt verkoopt als pakket, want ik weet al 2 mensen die ik hier heel blij mee kan maken!
Inderdaad zelf in elkaar zetten. Het vouwen op zich is niet echt moeilijk, het in elkaar zetten/ lijmen kan soms lastig zijn. Ligt er ook aan welk model je hebt hoor, de stier is bv vrij gemakkelijk maar de wolf is 1 brok frustratiequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:35 schreef Gebruikersna het volgende:
Ik zou wel heel graag willen helpen, maar mijn vouwkunsten komen niet veel verder dan een hoedjeIk weet niet hoe belangrijk het vouwgedeelte is?
Als je ze gaat verkopen, verkoop je dan ook de doe-het-zelf-pakketjes? Neem aan dat een geplakt ding lastig verzenden is?
Probeer eens een trailversie van keyshot uit om je plaatje beter te renderen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:48 schreef Saisai het volgende:
De leeuw is bijna af, ik moet nog het één en ander finetunen. Ik krijg hem niet echt duidelijk in een plaatje, dit is het beste wat ik ervan kon maken (heb hem wel ietsje veranderd ondertussen, maar toen lukte een mooi plaatje helemaal niet meer)
Ga kijken of ik er vanavond nog aan kan beginnen, anders wordt het morgen. Moet nog administratie doen.quote:
Foto doet het niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:56 schreef Saisai het volgende:
Oh trouwens, zwart kun je prima op de foto zetten. Ik heb de wolf vanmiddag matzwart gespoten en een foto maken ging prima.
[ afbeelding ]
Fijn om te lezenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond beginnen aan George. Vind het tot nu toe allemaal erg duidelijk, dus daarvoor alvast complimenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |