SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poll: Wie gaat winnen?
• Bas, Gabriëlle, Bjorn
• Bas, Gabriëlle, Benjamin
• Bas, Naomi, Bjorn
• Bas, Naomi, Benjamin
• Ivan, Gabriëlle, Bjorn
• Ivan, Gabriëlle, Benjamin
• Ivan, Naomi, Bjorn
• Ivan, Naomi, Benjamin
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Inderdaad. Bas vertelt over de geitjes, staat het Waif er weer doorheen te blatenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:55 schreef lonneberga het volgende:
Nicole bij de stal,pfff,komt ze anders nooit![]()
![]()
Het lijkt niet moeilijk , maar ze krijgt het waarschijnlijk wel voor elkaar om het verkeerd te doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Rondemiss Gina met het bord te oefenen. Echt een baantje voor een amoebe als Gina.![]()
ik heb nog steeds ergens het idee dat bas iets achterhoudt, dat ie eigenlijk heel goed in kickboksen isTEAM TAFEL![]()
Bas houdt ook iets achterquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:58 schreef rowan634 het volgende:
ik heb nog steeds ergens het idee dat bas iets achterhoudt, dat ie eigenlijk heel goed in kickboksen is
hij heeft wel degelijk ervaring met kickboksenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naomi 60 kg en Gabriëlle 130.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bas weegt 73 kg, Ivan 96 kg.![]()
wowwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Naomi 60 kg en Gabriëlle 130.TEAM TAFEL![]()
Helaas gaat ie wel verliezen. Ivan zei net tegen een trainer dat Bas geen partij voor hem is, maar dat hij er iets leuks van gaat maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas houdt ook iets achter
hij heeft wel degelijk ervaring met kickboksenLeipe shit ouwe![]()
Zijn connectie is volgens mij Remco de Vogel, van Eagle Gym in Haarlem .....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:58 schreef rowan634 het volgende:
ik heb nog steeds ergens het idee dat bas iets achterhoudt, dat ie eigenlijk heel goed in kickboksen is
.![]()
wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bas weegt 73 kg, Ivan 96 kg.![]()
![]()
? En ze was ooit 110quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Naomi 60 kg en Gabriëlle 130.![]()
Als we straks een schaal met halve plakjes krokant bruine leverworst door de lucht zien vliegen is het antwoord ja.quote:FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het met die hapjes voor de vips flink tegen gaat vallen, die groep kennende.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als we straks een schaal met halve plakjes krokant bruine leverworst door de lucht zien vliegen is het antwoord ja.![]()
Ivan Iheeft echt een ouwe kop voor zijn 27, dacht echt dat hij een jaar of 35 wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nee joh gabs is dichtbij de 100quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Naomi 60 kg en Gabriëlle 130.![]()
Ik heb het niet gezien net ,maar Gabs woog iets van 140 toen ze er in kwam en is heel erg veel afgevallen ( iets van 40 kilo dacht ik?)quote:
Dus Jan praat bullshitMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien net ,maar Gabs woog iets van 140 toen ze er in kwam en is heel erg veel afgevallen ( iets van 40 kilo dacht ik?)
Dus Jan praat bullshit![]()
![]()
komt door die baardquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Ivan Iheeft echt een ouwe kop voor zijn 27, dacht echt dat hij een jaar of 35 was
TEAM TAFEL![]()
op tv lijkt alles groterquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is ze heel kort, aangezien het nog steeds een blok vet is.![]()
![]()
ahh dacht alquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien net ,maar Gabs woog iets van 140 toen ze er in kwam en is heel erg veel afgevallen ( iets van 40 kilo dacht ik?)
Dus Jan praat bullshitTEAM TAFEL![]()
Blokjes kaas, halve plakjes leverworst en ossenworst. VIP waardig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het met die hapjes voor de vips flink tegen gaat vallen, die groep kennende.![]()
Daar komen de schuimpiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was wat eerlijker gevecht geweest jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Jammer dat Lot weg is. Gabriëlle vs. Lotte was leuker.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mens ziet er uit alsof ze 150 kg weegt, ik maak een voorzichtige schatting van 130 kg en dan is het niet goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dit vind ik
Maar ja we weten wie het zegt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: