SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poll: Wie gaat winnen?
• Bas, Gabriëlle, Bjorn
• Bas, Gabriëlle, Benjamin
• Bas, Naomi, Bjorn
• Bas, Naomi, Benjamin
• Ivan, Gabriëlle, Bjorn
• Ivan, Gabriëlle, Benjamin
• Ivan, Naomi, Bjorn
• Ivan, Naomi, Benjamin
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Inderdaad. Bas vertelt over de geitjes, staat het Waif er weer doorheen te blatenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:55 schreef lonneberga het volgende:
Nicole bij de stal,pfff,komt ze anders nooit![]()
![]()
Het lijkt niet moeilijk , maar ze krijgt het waarschijnlijk wel voor elkaar om het verkeerd te doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Rondemiss Gina met het bord te oefenen. Echt een baantje voor een amoebe als Gina.![]()
ik heb nog steeds ergens het idee dat bas iets achterhoudt, dat ie eigenlijk heel goed in kickboksen isTEAM TAFEL![]()
Bas houdt ook iets achterquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:58 schreef rowan634 het volgende:
ik heb nog steeds ergens het idee dat bas iets achterhoudt, dat ie eigenlijk heel goed in kickboksen is
hij heeft wel degelijk ervaring met kickboksenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naomi 60 kg en Gabriëlle 130.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bas weegt 73 kg, Ivan 96 kg.![]()
wowwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Naomi 60 kg en Gabriëlle 130.TEAM TAFEL![]()
Helaas gaat ie wel verliezen. Ivan zei net tegen een trainer dat Bas geen partij voor hem is, maar dat hij er iets leuks van gaat maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas houdt ook iets achter
hij heeft wel degelijk ervaring met kickboksenLeipe shit ouwe![]()
Zijn connectie is volgens mij Remco de Vogel, van Eagle Gym in Haarlem .....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:58 schreef rowan634 het volgende:
ik heb nog steeds ergens het idee dat bas iets achterhoudt, dat ie eigenlijk heel goed in kickboksen is
.![]()
wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bas weegt 73 kg, Ivan 96 kg.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: