oh das wle jammerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja blijkbaar
ik dacht dat er soms wel meerdere konden gaan
Ja, morgen is datquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
zometeen lekker kaas uienbroodje maken
#zinoan
Lief dagboek....quote:
Ja heb ik wel zin in. Heb die vriendin ook al heel lang niet gezien dus dat is ook wel leuk!quote:
Darkraver en Paul Elstak als headlinersquote:
Komt tie dan he komt tie komt tiedan heequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Darkraver en Paul Elstak als headlinersPaultje is alleen acceptabel als ie oude meuk gaat draaien, code red enzo.
whatsapp het je voortaan welquote:
ik ga nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Darkraver en Paul Elstak als headlinersPaultje is alleen acceptabel als ie oude meuk gaat draaien, code red enzo.
waar doe je dat op? bladerdeeg ofzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit nog in de oven
ben net klaar met uien snijden en kaas erop pleuren
moest huilen
verwarmde dekenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:17 schreef supersof het volgende:
volgende week wordt het super koud zei mijn huisgenoot
en ik had het vannacht al koud in bed
dus ik ga zo maar naar de stad om een sprei te kopen
nee deegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
waar doe je dat op? bladerdeeg ofzo?
dit kan je kant en klaar kopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee deeg
gist, bloem, snufje suiker en water mixen tot deeg en dan even laten rijzen en dan platrollen, uitje snijden en erop doen dan wat kaas en dan 25 minuten de oven in
zooooo doe je koksopleiding wpquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee deeg
gist, bloem, snufje suiker en water mixen tot deeg en dan even laten rijzen en dan platrollen, uitje snijden en erop doen dan wat kaas en dan 25 minuten de oven in
mehh dat lijkt me niet fijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |