zit je al in 6 vwo dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:58 schreef Kauai het volgende:
De inschrijvingen voor de opleiding die ik wil doen zijn al open. Wordt wel serieus ineens
Ik heb nogsteeds het gevoel dat ik pas over 5 jaar ga studeren
Ik ga meedoen aan de selectie voor geneeskundequote:
Jaquote:
ik heb al 12,50 verdiendquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Alles was hier al weg haha. Maar heb nog wel 1 gedaan voor 3,50.
maar jij bent toch pas 13?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ga meedoen aan de selectie voor geneeskunde
Schat m'n kansen niet heel hoog in. Plan B is (voorlopig) farmacie
[..]
Ja
Is er ook een reden waarom je je eigen kansen laag inschat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ga meedoen aan de selectie voor geneeskunde
Schat m'n kansen niet heel hoog in. Plan B is (voorlopig) farmacie
[..]
Ja
Strenge selectieprocedure, veel aanmeldingenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:04 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Is er ook een reden waarom je je eigen kansen laag inschat?
Mja, wel een populaire opleiding idd. Nooit begrepen waarom, je zou toch denken dat de gemiddelde scholier geen zin heeft om nog eens 7 jaar op school te zitten. Ik geef al die ziekenhuis series de schuld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Strenge selectieprocedure, veel aanmeldingen
scrubsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:08 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Mja, wel een populaire opleiding idd. Nooit begrepen waarom, je zou toch denken dat de gemiddelde scholier geen zin heeft om nog eens 7 jaar op school te zitten. Ik geef al die ziekenhuis series de schuld.
Dan vind ik het toch opvallend dat iedereen wel doktertje wil spelen en niet crimineeltjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:08 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Mja, wel een populaire opleiding idd. Nooit begrepen waarom, je zou toch denken dat de gemiddelde scholier geen zin heeft om nog eens 7 jaar op school te zitten. Ik geef al die ziekenhuis series de schuld.
Het interessantste qua onderwerpen op school vind ik de onderdelen van biologie die over het menselijk lichaam gaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:08 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Criminelen worden overhoop geschoten. Dat schijnt toch wel enigszins af te schrikken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan vind ik het toch opvallend dat iedereen wel doktertje wil spelen en niet crimineeltje
Ik had het ook niet over jou specifiek, maar over die mensen die verwachten dat ze hun McDreamy gaan vinden in de operatiekamer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het interessantste qua onderwerpen op school vind ik de onderdelen van biologie die over het menselijk lichaam gaan
Wilde het ook altijd al een beetje als kind door mijn ouders
Zulke types zijn er hier ook jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:12 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou specifiek, maar over die mensen die verwachten dat ze hun McDreamy gaan vinden in de operatiekamer.
zijn je ouders aziatisch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het interessantste qua onderwerpen op school vind ik de onderdelen van biologie die over het menselijk lichaam gaan
Wilde het ook altijd al een beetje als kind door mijn ouders
oh ja dat kan ik niet ruiken vanaf hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:17 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ze hebben allebei geneeskunde gedaan, vandaar
Ja dat had ik wel doorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat kan ik niet ruiken vanaf hier
was ook meer een grapje over een stereotyp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |