Hopelijk vliegen we er uit. Het Nederlandse voetbal is compleet verrot, hopelijk worden die mongooltjes in Zeist wakker als we het makkelijkst te halen EK ooit niet gaan halen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
Fatih Terim vindt het maar vreemd dat Danny Blind een e-mail stuurde naar zijn Tsjechische collega Pavel Vrba. Het zou om een felicitatie gaan na de kwalificatie voor het EK. ,,Maar je hoeft niet heel intelligent te zijn om te begrijpen wat daar de onderliggende bedoeling van was,'' zei de bondscoach van Turkije.Gewoon beetje die landjes afbetalen toch
die moet je wel voor donderdag doen volgens mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa
sowieso die kaldi check doen
ik heb nu 460 XP dus nog 40 en dan zit ik in level 2.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:43 schreef Sked het volgende:
[..]
die moet je wel voor donderdag doen volgens mij
ja dat is nog 1 opdrachtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu 460 XP dus nog 40 en dan zit ik in level 2.
Dus ik red dat sowieso wel
en er zijn er nog 2 in behandeling atmquote:
dat komt wel goed danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
en er zijn er nog 2 in behandeling atm
Die blijven toch wel zitten. Dus kunnen we net zo goed onswel plaatsenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:42 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Hopelijk vliegen we er uit. Het Nederlandse voetbal is compleet verrot, hopelijk worden die mongooltjes in Zeist wakker als we het makkelijkst te halen EK ooit niet gaan halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smaakt beter dan dat het eruit ziet![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
wel lekker als zou ik zelf de ui in kleine blokjes snijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smaakt beter dan dat het eruit zietOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
oh ik doe altijd halve ringenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wel lekker als zou ik zelf de ui in kleine blokjes snijden
Niet naar ze luisteren. Uien moet je zo grof mogelijk snijdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik doe altijd halve ringen
'quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:53 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Niet naar ze luisteren. Uien moet je zo grof mogelijk snijden
Doe normaal manquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:55 schreef JoseArcadio het volgende:
Gewoon een rauwe ui eten. Is lekker man.
niet hele uit maar als ik aan het koken ben altijd snoepenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:55 schreef JoseArcadio het volgende:
Dat is echt genot jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:55 schreef JoseArcadio het volgende:
Wat wil je gaan doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:58 schreef Kauai het volgende:
De inschrijvingen voor de opleiding die ik wil doen zijn al open. Wordt wel serieus ineens
Ik heb nogsteeds het gevoel dat ik pas over 5 jaar ga studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |