SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wat voor restaurant?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja lekker wel
straks uit eten
Eerste jaar dat ik mijn studie volgde was er ook iemand die echt niet wist wat 6 x 7 was. Echt heel bizar om mee te maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] 35k. [..] Ik heb er zat die niet snappen wat 10 x 10 is.
Weet ik niet. Me opa en oma zijn 40 jaar getrouwd, dus vandaar.quote:
Ik heb echt een groepje van 4-5 in mijn studiejaar die echt zo dom zijn als een varken en dat ik me afvraag hoe ze hun a-levels hebben behaald.quote:
en in China?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee 35k inkomen heb ik ook niet.
Gelukkig heb ik wel veel vermogen vergeleken met Amerikanen.
Daar hoor je al bij de top 75% met een vermogen van 10$
Vraagt je toch af hoe die mensen aan hun diploma komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerste jaar dat ik mijn studie volgde was er ook iemand die echt niet wist wat 6 x 7 was. Echt heel bizar om mee te maken.
Typisch wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt een groepje van 4-5 in mijn studiejaar die echt zo dom zijn als een varken en dat ik me afvraag hoe ze hun a-levels hebben behaald.
Vreemd genoeg klieken ze ook nog samen met z'n allen.
Ik heb nu wel positief vermogen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee 35k inkomen heb ik ook niet.
Gelukkig heb ik wel veel vermogen vergeleken met Amerikanen.
Daar hoor je al bij de top 75% met een vermogen van 10$
geen idee hoeveel huizen in CHina onder water staanquote:
die van mij iets meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Mijn vermogen is op dit moment 40 euro
Mijn vermogen is wel oke.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Mijn vermogen is op dit moment 40 euro
Ah klinkt leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Me opa en oma zijn 40 jaar getrouwd, dus vandaar.
Tis met bowlen en eten in ieder geval
Buffertje? Jij werkt ook niet toch?quote:
Dat is voor latere zorgquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vermogen is wel oke.
Hoewel mijn studieschulden en andere lange termijn schulden wel aantikken op het vermogen
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buffertje? Jij werkt ook niet toch?
Hoe komde gij aan da geld dan?quote:
Hehehe, golddigger. Kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik volgend jaar getrouwd bent schiet mijn vermogen de lucht in!
i aint saying im a golddigger, but i aint messin with no broke bitches toch :$quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, golddigger. Kan het je niet kwalijk nemen.
Helaas is Lokje een pauper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |