Gelukkig kan men altijd een veilig onderkomen vinden in Europa als er nood aan de man is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
Staat nu ongeveer het hele Midden-Oosten in brand? Ik bedoel, begint te lijken op een mini-burgeroorlog. En Palestijnen gaan met messen de straat op om Israëli af te slachten. Waar is het nu nog vrede daar? Ja, in de V.A.E., Qatar, Koeweit?
In Koeweit en Jordanie misschien nog vrede, in V.A.E., Qatar etc. is volgens mij ook van alles aan de hand dat we gewoon niet horen. Daarnaast zijn de VAE en Qatar ook actief in Syrie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
Staat nu ongeveer het hele Midden-Oosten in brand? Ik bedoel, begint te lijken op een mini-burgeroorlog. En Palestijnen gaan met messen de straat op om Israëli af te slachten. Waar is het nu nog vrede daar? Ja, in de V.A.E., Qatar, Koeweit?
Hoezo? Er is altijd oorlog geweest overal. Het is opzich ook nog menselijk.quote:
Laat ik het eens met een plaatje verduidelijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wist niet dat erdogan een zionist isweer iets geleerd
Jij moet een boek schrijven; ik zal het lezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:10 schreef Deadre het volgende:
[..]
Laat ik het eens met een plaatje verduidelijken
[ afbeelding ]
En waarom dat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij moet een boek schrijven; ik zal het lezen.
Jouw visie op de wereld zal voor mij de ogen openen en ik gok ook voor velen anderen. Ik vind het super interessant!! !quote:
Het is goed knulquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw visie op de wereld zal voor mij de ogen openen en ik gok ook voor velen anderen. Ik vind het super interessant!! !
Nee, serieus. Ik ben zeer zeker benieuwd naar jou standpunten en hoe je er aan komt. Zonder sarcasme.quote:
Mijn standpunt komt meer in de buurt van de waarheid (voldoende bronnen en bewijzen) , dan jouw standpunt over Erdoganquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik ben zeer zeker benieuwd naar jou standpunten en hoe je er aan komt. Zonder sarcasme.
dat zou ik graag ergens willen lezen zodat ik eventueel mijn standpunt aan kan passen. Mits er iets wordt bewezen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:25 schreef Deadre het volgende:
[..]
Mijn standpunt komt meer in de buurt van de waarheid (voldoende bronnen en bewijzen) , dan jouw standpunt over Erdogan
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 10-10-2015 om 13:33:47REPORTS: HDP suggesting that the death toll could be as high as 69 people in #Ankara bombing. #Turkey.https://t.co/ozPa8YWpJ3 reageer retweet
De meeste mensen in het M-O leven in vrede. Als een paar EU-radicalen en separatisten in Oekraine tegen elkaar vechten, zeg je immers ook niet dat heel Europa in brand staat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
Snel je rukbunker in dus!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
De oorlog is nu eenmaal een gegeven. Dit gaan we ook hier krijgen. Nogmaals, de zeventig jaar durende vrede die we als Nederland hebben gekend is voorbij. Europa wordt meegesleurd in een bloedige oorlog.
Ja, dat is uiteraard bij wijze van spreke. Wat ik bedoel is dat bijna geen enkel land in het Midden-Oosten zonder gewelddadige conflicten lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De meeste mensen in het M-O leven in vrede. Als een paar EU-radicalen en separatisten in Oekraine tegen elkaar vechten, zeg je immers ook niet dat heel Europa in brand staat.
Het valt nog best mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
Kun je Turkije bijzetten in het geel. Israël wordt weer vuurrood binnenkort. In Saudi-Arabië schuift het ook bij de sji-minderheid. Egypte zie ik toch als een onderdrukte burgeroorlog dus geel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:38 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het valt nog best mee.
[ afbeelding ]
Rekenen we conflicten met de buren ook mee?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je Turkije bijzetten in het geel. Israël wordt weer vuurrood binnenkort. In Saudi-Arabië schuift het ook bij de sji-minderheid. Egypte zie ik toch als een onderdrukte burgeroorlog dus geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |