Het is volgens mij een hoop moeite voor weinig geld. Maar we gaan het zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik mijn nieuwe telefoon heb wil ik het ook wel proberen.
Dat is al het werk toch? xDquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is volgens mij een hoop moeite voor weinig geld. Maar we gaan het zien
wil je een site waar je geld kan verdienen met reviews opschrijvenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is al het werk toch? xD
Maar ik heb wel veel vrije tijd, dus wellicht levert het wel iets voor me op.
drugsreviews zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wil je een site waar je geld kan verdienen met reviews opschrijven
Als iemand met zo'n conditie een kind ter wereld brengt kan die zeggen: "ik heb je uitgepoept/geplast"quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
A persistent cloaca is a complex anorectal congenital disorder, in which the rectum, vagina, and urinary tract meet and fuse, creating a cloaca, a single common channel.[1]
Cloacas probably occur in 1 in 20,000 live births. [2] [3]
Wat?
ik doe magazijnwerk broerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrouwen bevredigen
computers fixen
heb dat keertje gedaan bij auto onderdelen leverancierquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik doe magazijnwerk broer
ja klopt is wel foktupt werktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb dat keertje gedaan bij auto onderdelen leverancier
wat een kutwerk is dat zeg nooit meer
studentje aan huis?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrouwen bevredigen
computers fixen
Sounds legit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrouwen bevredigen
computers fixen
Ik had andersom gehoopt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerste was een grapje
computers fixen doe ik wel met enige regelmaat
hier ook 11quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:12 schreef Paxcon het volgende:
In Groningen wel veel 'kroegentochten' beschikbaar voor 10 euro per stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |