abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:48:47 #101
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_156746925
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 22:43 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat hangt er maar net van af of ze Nora in de groep willen hebben denk ik.
Zo niet dan zullen ze haar vast wel iets geven waar ze zo'n moeite mee heeft dat het de jury rechtvaardigt haar naar huis te sturen.
Ja precies, maar ik denk dat als ze haar er graag in willen hebben dat ze dan dat commentaar eruit hadden geknipt.
吴 曼 迪
pi_156747040
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 22:48 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja precies, maar ik denk dat als ze haar er graag in willen hebben dat ze dan dat commentaar eruit hadden geknipt.
Ik vond het idd meer over komen als 'we planten nu vast een zaadje zodat het straks niet uit de lucht komt vallen als we haar naar huis sturen'. Maar 't kan ook zijn dat ze haar nog even een obstakeltje wilden geven zodat ze tijdens de live shows iets heeft om te 'overwinnen'.
pi_156753425
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 12:20 schreef DumpTruck het volgende:
Paar opmerkingen die gemaakt moeten worden:
Kristel is het geilste wijf dat er is, vooral in die oude clip van Oya-Lele... dear Lord have mercy!
Jindra is vreemd, maar ze is wel knap.
Nora is de knapste van wat er nu nog in zit, dus ik heb mijn kristel vervangster al. :D
Ik wil pinten pakken met Karen, leek me altijd al een toffe vrouw en dat beeld is bevestigd.
Gert is de ultieme droogkloot en ik ben blij dat hij ook in dit programma zichzelf is.

De nieuwe lineup is vast en zeker goed, maar erg anders dan ik vantevoren zou denken. Ik denk dat achter de schermen door studio100 toch wel veel meer screening gedaan moet zijn, want anders is er soms wel erg snel over dingen beslist en potentieel talent verloten gaat zijn gegaan. De performance van Bij de Politie werd ik dan weer erg blij van.

Account gemaakt om te kunnen meelezen met de spoilers maar toch eens posten. Kan mij het schelen dat mijn 1e post over k3 gaat.
Haha ik had deze post zelf kunnen schrijven, blij dat ik een beetje support krijg. Welkom op het fok forum, ik heb zelf ook nog niet zo heel veel gepost, maar ik kan de humor hier altijd erg waarderen.
pi_156753674
Dat Suzan er nog inzit vind ik onbegrijpelijk. Dit gaat het toch écht niet worden, véél te groot, het is geen zicht met de andere meisjes ernaast. Ze beweegt zo houterig, alsof ze constant op stelten loopt.
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_156753835
Haar lengte is inderdaad jammer. Zangtalent en knapheid zijn het probleem niet.
pi_156754701
Ze heet dan nog eens Suzan De Reus

Dit is op dit moment de "stand" van de fans op hun Facebookpagina
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_156755057
3, 4 of 5 maakt qua populariteit niet zo veel uit.

Neem dan 1, 2 en 5, dan kloppen het visuele plaatje en de Nederland/België-balans iig. :+

En als Nora's stem het niet volhoudt, is Lauren alsnog een optie.

En ik vind Demi juist wél leuk. Maar ja, hoe stop je zo'n type nou in K3. :{

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 12:19:43 ]
  zondag 11 oktober 2015 @ 13:03:47 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_156755953
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:04 schreef iBenny het volgende:
Niet verwacht... maar eigenlijk vind ik Klaasje wel een K'tje, ergens.
laura is toch die ouwelijke met bloemenkrans om dr kop zodat ze 18 lijkt?
Geen k3 wat mij betreft.

Klaasje, die doet me denken aan ilse de lange. Ook geen k3 meisje.

Hanne, bleu, vraag me af of ze klaar is om k3 meisje te zijn, ik zie het wel in haar.

Nora, zonder twijfel zet ze een mooie show neer. Mooi, jong en spontaan maar vastberaden doet ze haar ding. Zie wel een k3 meisje in haar.

Lauren, ondanks dat ik haar wat te gemaakt vind overkomen zie ik wel een k3 meisje staan.

Lise...daar vind ik niet zoveel van. Pas bij de laatste aflevering haar naam onthouden. Kwam nu ook pas goed op gang. Niet echt k3, die moet er toch wel uitspringen.

Suzan en marthe, die namen moest ik even zoeken, welk gezicht hoort daar ook alweer bij. Geen k3, dat lijkt me duidelijk.

Demi, ik vind haar meer overkomen als stoer wijf en wat mij betreft zoek ik dat niet in een k3 meisje.
Ik vind haar ook te volwassen overkomen. Ik zie haar meer als een rock chick.

jindra. Lastig. Net als bij lauren denk ik nah nee, niet mijn type. Ook wat te gemaakt. Maar ze staat er wel, op zich zie ik wel een k3 meisje in haar, maar zou het mijn persoonlijke voorkeur niet hebben.

Hanne en Nora, dat is voor mij k2.
Wie het k3 maakt zal daarbij moeten passen. Lauren denk ik.
pi_156756401
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 22:43 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat hangt er maar net van af of ze Nora in de groep willen hebben denk ik.
Zo niet dan zullen ze haar vast wel iets geven waar ze zo'n moeite mee heeft dat het de jury rechtvaardigt haar naar huis te sturen.
Is het vanaf nu niet het publiek die beslist wie afvalt vanaf de liveshows?
pi_156756422
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 13:21 schreef berko13 het volgende:

[..]

Is het vanaf nu niet het publiek die beslist wie afvalt vanaf de liveshows?
Nee het publiek stemt voor de persoon die zeker door is naar de volgende week...
pi_156756465
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 13:22 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee het publiek stemt voor de persoon die zeker door is naar de volgende week...
Ja dat is voor die wildcard
Maar tijdens de liveshow gaat het publiek dan ook niet moeten stemmen of beslist de jury dan?
pi_156756595
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef berko13 het volgende:

[..]

Ja dat is voor die wildcard
Maar tijdens de liveshow gaat het publiek dan ook niet moeten stemmen of beslist de jury dan?
Ik denk dat ze wel voor een constructie zullen gaan dat het publiek bijvoorbeeld 1 meisje veilig kan stellen, maar dat ze de uiteindelijke keuze echt niet uit handen zullen geven.
Daarvoor hangt er veel te veel van af.

Al zie ik die likes op facebook wel aardig overeen komen met de keuze die ze gaan maken, ze zullen qua montage ook het publiek al wel aardig in de richting hebben geduwd die ze voor ogen hebben. (Blijkt wel uit populariteit Hanne, dat heeft ze echt wel te danken aan hoe ze in beeld is gebracht)
Hanne, Nora en Lauren zie ik zeker gebeuren ookal is het dan wel 100% vlaams, en zou Lauren geblondeerd mogen worden.
Eventueel Klaasje ipv Nora voor het plaatje en vertegenwoordiging van beide landen, al wordt de line-up daar in mijn ogen niet sterker van, Klaasje is te zoet.

Maar eerlijk is eerlijk: in Lauren zag ik voor deze week ook nog weinig, dus wie weet dat ik bijvoorbeeld een Klaasje in de live shows ook nog anders kan gaan zien.
(en ze stellen K3 natuurlijk ook niet in de eerste plaats samen voor 33-jarigen :P )
pi_156756893
1 heel zoet & braaf meisje mag er best bij, met het oog op 'voor elk wat wils'. Je moet alleen niet 3 Klaasjes naast elkaar zetten.
pi_156757454
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 11:52 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Ze heet dan nog eens Suzan De Reus

Dit is op dit moment de "stand" van de fans op hun Facebookpagina
[ afbeelding ]
De fans komen er wel snel bij moet ik zeggen!
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_156757469
Demi heeft gewoon een te moeilijk vindbare naam op Facebook :'(
pi_156759163
Dat de Belgische meisjes meer stemmen hebben zegt mij niet zoveel, het programma is populairder in België, en K3 is toch een Vlaams product. Ik vind het wel erg storend dat Hanne zo verschrikkelijk overdreven in beeld wordt gebracht als 'dat leuke spontane meisje', blijkbaar wil studio 100 haar per se binnen de groep hebben. Over Marthe hoeven we het niet eens te hebben, als die binnen K3 komt dan haak ik echt af. Ik denk toch dat we uiteindelijk uit gaan komen op 2 Vlamingen en 1 Nederlandse, dat stond volgens mij vantevoren al vast.

Mijn mening weten jullie inmiddels, ik vind alleen Nora een 100 procent geschikte kandidaat binnen K3. Van de rest van de Vlamingen ben ik niet zo kapot, ik vind Lauren ook een beetje gemaakt. De Nederlandse dames zijn knapper, maar ik moet toegeven dat de optredens tot nu toe niet denderend waren. Het is maar waar je voor kiest natuurlijk.
pi_156763797
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
De Nederlandse dames zijn knapper,
Dat valt toch wel mee?
pi_156763876
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:18 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

Hmm, ik weet het gewoon echt niet. Dit wordt nog echt best spannend.
Was kledingkeuze en pose eigenlijk voor eigen rekening bij deze shoot? Beetje vreemd die opgeknoopte blouse bij Lauren. :P
pi_156766256
Hanne gaat winnen. Publiekslieveling. We zullen zien of ze de liveshows aan kan. Belgische. Rood.
Nora, hoort er bij, behalve als haar heesheid een rol gaat spelen. Belgische. Donker.
Klaasje, sluit het trio, mits ze de zenuwen de baas is. Nederlandse. Blond.

Lisa, spettert van het podium en maakt nog steeds kans ipv Nora.
Lauren, geniaal, mis de mooie ogen en uitstraling.

De overigen vallen zoiezo af. Suzan gaat lang door, als kroegdochter zal ze veel stemmen krijgen.
pi_156768408
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:26 schreef A_Fortiori het volgende:
Hanne gaat winnen. Publiekslieveling. We zullen zien of ze de liveshows aan kan. Belgische. Rood.
Nora, hoort er bij, behalve als haar heesheid een rol gaat spelen. Belgische. Donker.
Klaasje, sluit het trio, mits ze de zenuwen de baas is. Nederlandse. Blond.

Lisa, spettert van het podium en maakt nog steeds kans ipv Nora.
Lauren, geniaal, mis de mooie ogen en uitstraling.

De overigen vallen zoiezo af. Suzan gaat lang door, als kroegdochter zal ze veel stemmen krijgen.
Perfecte analyse. Denk inderdaad hetzelfde. Zat net nog even stukken van de aflevering terug te kijken, maar sommige stukjes waren wel echt tenenkrommend.

Klaasje is ongelofelijk geschikt voor de foto's, een perfecter K3-meisje kun je volgens mij niet krijgen qua looks. Die zang komt heus nog wel, ze moet alleen even die zenuwen van zich afzetten.
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:32:05 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_156771013
Tijdens die fotosessie met hartjes vond ik klaasje helemaal niet sterk. Eerder een van de slechtsten. Maar wat niet is kan nog komen.
pi_156771398
Nora en Hanne kunnen 't ook al erg goed vinden, ook niet onbelangrijk.
Ik vraag me af of ze de uiteindelijke drie al geregeld met elkaar in één team stoppen om ze al een beetje met elkaar te laten 'bonden'.

Weinig verrassend zijn ook veel (alle?) meiden over die voor hun auditie al thuis werden opgezocht met een camera, zoals bijvoorbeeld Hanne, Klaasje en Nora. 't zou me niets verbazen als ze dit bij de uiteindelijk drie gedaan hebben zodat we gelijk al meer 't gevoel hadden ze te 'kennen' en met ze mee te leven.
pi_156771725
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:43 schreef Maartel het volgende:
Nora en Hanne kunnen 't ook al erg goed vinden, ook niet onbelangrijk.
Ik vraag me af of ze de uiteindelijke drie al geregeld met elkaar in één team stoppen om ze al een beetje met elkaar te laten 'bonden'.

Weinig verrassend zijn ook veel (alle?) meiden over die voor hun auditie al thuis werden opgezocht met een camera, zoals bijvoorbeeld Hanne, Klaasje en Nora. 't zou me niets verbazen als ze dit bij de uiteindelijk drie gedaan hebben zodat we gelijk al meer 't gevoel hadden ze te 'kennen' en met ze mee te leven.
Als je kijkt naar een poll van deze belgische krant, dan is de uitslag heel anders, gebaseerd op looks:

http://www.clint.be/enter(...)te-videospecial-poll

Wie is volgens jou de heerlijkste K3-finaliste?
Demi Matenahoru (NL) 10%
Jindra Van Schaijk (NL) 8%
Klaasje Meijer (NL) 9%
Lisa Michels (NL) 6%
Suzan De Reus (NL) 4%
Hanne Verbruggen (VL) 11%
Laura Aussems (VL) 7%
Lauren De Ruyck (VL) 22%
Marthe De Pillecyn (VL) 5%
Nora Gharib (VL) 20%
Total votes: 869

Opvallend is hier dat onder onze belgische buren, Lauren hoog scoort.
pi_156771848
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:51 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Als je kijkt naar een poll van deze belgische krant, dan is de uitslag heel anders, gebaseerd op looks:

Ja, maar de vraag is ook heel anders. 'Wie vindt jij het lekkerste wijf?' betekent nog niet dat deze personen hetzelfde zouden antwoorden als ze moesten antwoorden wie ze het geschiktst zouden vinden voor K3.

Oh en Marthe 'heerlijker' dan Suzan??
pi_156771876
Voila, Hanne is sowieso niet 'het lekkerste wijf' maar wel de absolute topfavoriet.
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')