abonnement Unibet Coolblue
pi_158604029
Hihi, m'n buik is wel echt groter dan vorige keer, maar ik heb van mezelf al wat zachte kussentjes (ik heb kledingmaat 44/46), dus wellicht lijkt het wat bescheidener daardoor en zwart kleedt af toch ;)

Ik heb ook wat nieuwe positiekleding gehaald, ook al heb ik dezelfde maat, ik merkte dat het toch een beetje uit model was gezakt door 2,5 jaar in een plastic opbergdoos.. Het was erg hobbezakkerig geworden en ik gebruik die broeken nu als klus-broeken :D (Op de foto heb ik er eentje van aan, klus-broek.)
  maandag 28 december 2015 @ 16:29:12 #252
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158604381
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:17 schreef elamanilo het volgende:
Hihi, m'n buik is wel echt groter dan vorige keer, maar ik heb van mezelf al wat zachte kussentjes (ik heb kledingmaat 44/46), dus wellicht lijkt het wat bescheidener daardoor en zwart kleedt af toch ;)

Ik heb ook wat nieuwe positiekleding gehaald, ook al heb ik dezelfde maat, ik merkte dat het toch een beetje uit model was gezakt door 2,5 jaar in een plastic opbergdoos.. Het was erg hobbezakkerig geworden en ik gebruik die broeken nu als klus-broeken :D (Op de foto heb ik er eentje van aan, klus-broek.)
Niet :o dat lieg je! Je ziet er altijd zo supersmal uit op je foto's.

Ik heb 10 kg minder tov de vorige zwangerschap (startgewicht nu 45,4 tov 55 vorige keer); op 1.60 is dat best een aardig aandeel dus het is misschien ook niet gek dat niks past :') Maar als ik in de spiegel kijk, vind ik mezelf best huge :+ Totdat je dingen aan probeert te trekken dus… Maar heey shoppen is leuk *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158608434
Sicilia opplakbuik O+

Chanty, wat een goede buik al voor je termijn! Wel een iets andere vorm idd maar qua grootte wel vergelijkbaar.

Dot, wat een geweldige foto! En hele mooie ronde buik O+

Wat een superlieve foto Lamb O+ en wat gaat je buik hard ineens!

Razz, wauw!! Gewoon prachtig! O+

Ela 20 weken omgwtf?! Je hebt een prachtige bol O+
  maandag 28 december 2015 @ 21:20:40 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158616392
Razz niiice! Echt zo'n overall zwangere buik O+ mooi hoog!

Ela seriously?? 20 weken al?? Ik dacht nog 17 :') Op de helft, en zo'n mooi rond buikje weer! O+

Crump, kom maar doorrrrr!
pi_158617417
hehehe, ik wacht nog even tot er echt wat te zien valt behalve al het kerst-vreten :') :P
  maandag 28 december 2015 @ 21:48:48 #256
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158617624
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 21:43 schreef Crumpette het volgende:
hehehe, ik wacht nog even tot er echt wat te zien valt behalve al het kerst-vreten :') :P
We moeten toch een nulmeting hebben :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158627347
Ela, supermooi half-way buikje.

En jij hebt steeds van die vrolijk gekleurde broeken aan. Waar haal je dat soort zwangerschapsbroeken? Ik heb tot nu toe drie rokjes aangeschaft, maar nog geen leuke broek gezien.
pi_158627378
Hier, behalve eten-tegen-misselijkheid-kilo's ook nog geen typisch zwangere buik. Maar, nu met bijna 15 weken, lijkt het er wel aan te komen.

Grappig, bij S, droeg ik pas een zw.-kleding vanaf 20 weken, bij R al vanaf 8 weken en bij deze moet ik nu ongeveer over.
pi_158627687
Ik sta er verbaasd van hoe gelijkend ik mijn buik vind met vorige keer, qua vorm. Het gaat nu ietsje sneller met voller worden, maar dat is volgens mij niet gek bij een tweede :)
En ook qua verder lichamelijke conditie vind ik het tot nu toe heel vergelijkbaar met de eerste keer!

Groofsken, deze broek had ik vorige zwangerschap bij de wehkamp, van de c&a is ie. Ik zie daar nu weinig vrolijks tussen. Kwam ergens online wel een okergele broek van noppies tegen in de aanbieding, maar het is qua kleur deze winter een heel stuk saaier inderdaad!

Ik heb nu twee nieuwe broeken via Zalando, eentje van NewLooks, heel betaalbaar en zit tot nu toe het fijnste :) Maar een saaie spijkerbroekleggingachtigiets...
En de andere is een donkerblauwe, beetje kleur maar nog steeds niet echt iets dat eruit springt.

Nog even in mn kast neuzen of ik nog een gewone oude gekleurde broek heb liggen die ik kan omnaaien tot positie had ik laatst al bedacht.
pi_158628656
Oké, jammer ;-).
pi_158628986
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 21:48 schreef Chanty het volgende:

[..]

We moeten toch een nulmeting hebben :P
Check. Ik heb een 3 weken (6 dagen voor nod streepjes) foto :7
pi_158629884

Bijna 24 weken buik. Inmiddels 25 weken en een week vakantie (met kerstdiners ook) achter de rug, dus alweer flink gegroeid... O+
Liep als klein meisje al met kussen onder m'n shirt en geniet er nu zooooo van dat het ook echt zo is! Heb in jaren niet zo'n strakke buik gehad. :7
pi_158631288
Nog even met echte aandacht teruggekeken. Wat een prachtige buiken, Ela mooi bolletje, Sicilia, prachtig stralend rond. Razz, je vakantiebuik is echt prachtig! En Dot, mooi al met je twee kinderen op de foto bij het boompje. ♡
pi_158663846
Jaja, een bolletje van start!

Morgen 15 weken (met mijn nieuwe, eerste zwangerschapsrokje deze ronde :P , ik pas vanaf vandaag officieel niet meer in mijn gewone kleding):


[ Bericht 20% gewijzigd door groofskendezoveelste op 31-12-2015 11:46:17 ]
pi_158756652
Oooh, Groof, ik zie het inderdaad, echt al een zwangerschapsbolletje! O+

:P
pi_158758181
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooh, Groof, ik zie het inderdaad, echt al een zwangerschapsbolletje! O+

:P
Ik schoot in de lach :D

ik wilde net komen zeg jaaaa daar komt ie! Maar je zag het zelf ook al dus :+ ;)
Je bent vast weer prachtig zwanger. En jeeeemig 15 weken alweer!
:)
pi_158758333
O+ Dankdank! :D :P

En mooi, ik hoop het maar, dat ik me er straks mooi bij kan voelen. Ik woog bij de vk mijn eindgewicht van R's zwangerschap. :') Toen ik reageerde met "Ah, dat is mooi, als ik dit gewicht de komende 9 mnd weet vast te houden, komt alles goed.", keek ze (de assistente) me toch een beetje vreemd aan.
pi_158759517
Groofsken, wat een enorm lief beginnetje en voor een derde ook mooi bescheiden nog! Waar haal jij rokjes?
pi_158763845
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:20 schreef elamanilo het volgende:
Groofsken, wat een enorm lief beginnetje en voor een derde ook mooi bescheiden nog! Waar haal jij rokjes?
https://www.zalando.nl/be(...)e-be829e004-c11.html

Deze heb ik aan op die foto. En ik had ook nog een paarse, maar daar moet mijn buik nog net wat voor groeien, en een spijkerrokje van Esprit besteld.

https://www.zalando.nl/es(...)e-es929e00d-i11.html

Deze paarse ga ik wel anders dragen, een beetje als heupmodel en niet zo over de bolling van de buik getrokken.
pi_158764144
Oeh leuk! Die paarse ook! Ik ga nog maar eens op Zalando neuzen ;)
pi_158768256
Ook leuk: de rokjes van Tante Betsy. Prima te dagen met zwangere buik.
pi_158768394
Hahahaha groof ik proestte bijna mijn cola over het scherm :D

Babybolletje O+
Benieuwd of je buik op de vorige keren gaat lijken!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158783251
:D Ik ben er ook benieuwd naar, maar het lijkt mij wel hoor. dat zal zo veel verschil niet maken denk ik. (Alleen begin ik dus 12 kilo zwaarder, dat zal wel te zien zijn. Al heb ik goede hoop dat nu een beetje recht te gaan trekken.)
pi_158799624
Leonietje! Wat een echte heuse zwangere buik heb je daar al! O+

En Groofs, zo fijn je ook in dit topic weer te zien! Echt al herkenbaar zwanger!

Ik ga er ook even eentje uploaden!
pi_158800132
Hierbij mijn 16+5-buik!
Nog heel subtiel als ik andere buiken soms zie, maar ik ben wel blij met het heuveltje dat ik nu heb, en nu echt van baby en niet meer van darmen, dat had ik rond 11 a 12 weken best wel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')