Als een ouwe wijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien slankt dat gewoon als laatste af.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook geen mannelijke plek om vet te bewaren
Geen idee hoe het kan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel apart voor een man. Hoewel ik het eerder heb gezien.
Komt omdat je een erectie had.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik was vandaag een broek aan het passen en kreeg hem niet dicht :s
Krijg je dan zo'n muffintop? Ben zo blij dat ik daar geen aanleg voor heb. Heupen zijn breed genoeg gelukkig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Geen idee hoe het kan.
Maar ben nooit echt dik geweest.
Maar merkte het wel in mijn bulks dat het vet zich vooral aanzette in de heupen.
Apart wel. Maar niet per se verkeerd lijkt me. Beter dan je buikquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Geen idee hoe het kan.
Maar ben nooit echt dik geweest.
Maar merkte het wel in mijn bulks dat het vet zich vooral aanzette in de heupen.
Maten kloppen ook niet altijd. Heb laatst ook broeken in een maat groter moeten kopen, ondanks -7kg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik was vandaag een broek aan het passen en kreeg hem niet dicht :s
Warm kussentje om op te liggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef Kauai het volgende:
Ik kom nooit aan bij m'n benen, als ik aankom is het bij m'n buik
Geen idee. Zoveel vet heb ik nooit gehad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg je dan zo'n muffintop? Ben zo blij dat ik daar geen aanleg voor heb. Heupen zijn breed genoeg gelukkig.
Heb ik wat om beet te houden tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel muffintop.
Maar vind mezelf eigenlijk altijd wel beetje dik, zie het altijd overal zitten.
Ik heb brede bovenarmen. Dat heb ik altijd gehad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel muffintop.
Maar vind mezelf eigenlijk altijd wel beetje dik, zie het altijd overal zitten.
Je hebt altijd je eigen muffintop nog.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik wat om beet te houden toch
wow nee dat nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een erectie had.
Ja, die vooroordelen zijn wel tekenend. Ik heb van die dunne armpjes, dus mensen denken dat ik niets kan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb brede bovenarmen. Dat heb ik altijd gehad.
Soms denken mensen daardoor wel dat ik sterk ben of zo.
Waar vind jij jezelf dik dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, die vooroordelen zijn wel tekenend. Ik heb van die dunne armpjes, dus mensen denken dat ik niets kan.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt altijd je eigen muffintop nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Is datmisschien niet een vertekend beeld deels aangepraat door anderen? Vanwege je zusje enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Buik, bovenbenen, heupen, borsten.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:00 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh nee dat vind ik al vele jaren langer dan dat mijn zusje een eetprobleem heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is datmisschien niet een vertekend beeld deels aangepraat door anderen? Vanwege je zusje enzo![]()
Ik kan jou nou verre van dik noemen eigenlijk
gwn beetje skinnyfatquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, het is ook niet echt dik, het zijn gewoon vetjes die me echt niet bevallen. Maar tegelijkertijd altijd te veel honger om minder te gaan eten.
Wel zonde dan dat je nooit echt happy met je lichaam kan zijn als er weinig mis mee isquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik al vele jaren langer dan dat mijn zusje een eetprobleem heeft.
Maar goed, het is ook niet echt dik, het zijn gewoon vetjes die me echt niet bevallen. Maar tegelijkertijd altijd te veel honger om minder te gaan eten.
Sssssssttttttt, ik probeer te slapen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:57 schreef Kauai het volgende:
[..]Als ik aankom, wat zelden is
Het schommelt
Ja, dat schijnt maar een verplichting te zijn tegenwoordig, dat tevreden zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel zonde dan dat je nooit echt happy met je lichaam kan zijn als er weinig mis mee is
Never be satisfied.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt maar een verplichting te zijn tegenwoordig, dat tevreden zijn.
m.a.w. wegblijven hierquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg steeds "webpagina is opnieuw herladen wegens een probleem" als ik dit opeb
Nou ja. Het is geen verplichtingquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt maar een verplichting te zijn tegenwoordig, dat tevreden zijn.
Wat moet ik dan de hele tijd doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Het is geen verplichtingMaar is toch gewoon prettig als je je dar niet druk om hoeft te maken?
Obese kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet ik dan de hele tijd doen?
Dus beetje zeggen dat het wel goed is met jezelf omdat het bij anderen erger is. Ik weet niet hoor.quote:
Dat was een grapje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus beetje zeggen dat het wel goed is met jezelf omdat het bij anderen erger is. Ik weet niet hoor.
Ga morgen uitslapen dan en deze week frisse start maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik val iedere keer in de middag in slaap, waardoor ik te laat naar bed ga.
Dan ben ik in de ochtend te moe, waardoor ik in de middag in slaap val
Ik hou geen autisten-handboek bij sorry. Daar is LMI voor. Die weet waarschijnlijk beter dan jijzelf hoe je in elkaar zitquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je niet doen bij autistische mensen
eerste die in me opkomen zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:06 schreef supersof het volgende:
kuauijiaiu ken je nummers als disclosure - jaded ??
Elke keer een disclaimer met "dit is een grap" erbij zetten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou geen autisten-handboek bij sorry. Daar is LMI voor. Die weet waarschijnlijk beter dan jijzelf hoe je in elkaar zit
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke keer een disclaimer met "dit is een grap" erbij zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |