geen idee ik kijk nu FP2 terug.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:52 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi en alles.
Hoe gingen de trainingen? Bijzondere dingen gezien of iets?
Ergo: wat heb ik gemist wat de moeite waard was?
Ik kan niet kijken, moet de kat eten en een spuitje geven. En dan zelf koken en douchen en scheren en naar een verjaardag/bier drinken.quote:
ik heb de trainingen opgenomen. Maar veel van het weekend kan ik ook niet zien. Zelfs de race kan ik niet in z'n geheel zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, moet de kat eten en een spuitje geven. En dan zelf koken en douchen en scheren en naar een verjaardag/bier drinken.
Nieuw Chinees recept gevonden vosss?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, moet de kat eten en een spuitje geven. En dan zelf koken en douchen en scheren en naar een verjaardag/bier drinken.
Was ik daar naar op zoek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:17 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Nieuw Chinees recept gevonden vosss?
ik dacht precies hetzelfde toen ik 't lasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:17 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Dan zou hij hem eerst een spuitje geven en daarna pas eten lijkt mequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:17 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
genieten van het mooie uitzicht is ook leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spoel door naar de laatste 10 minuten en je mist niks
Hier misschien??quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Heej, rare vraag, familie van mij is bezig met een quiz en 1 vraag is een lijst met bochten waar je dan t circuit bij moet zoeken(Google en hulplijnen mogen). Meeste bochten weten we inmiddels, maar 1 bocht niet. Westbank. Komt misschien hier iemand bekend voor?
Als je de race niet kan kijken kan je hem in dit topic live volgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:37 schreef MakkieR het volgende:
In verband met spoilers, wanneer mag je nou eigenlijk reageren over de race van zondag? ik heb sport1 dus ik kan lekker live kijken, maar ik begreep dat het niet gewaardeerd werd tijdens of vlak na de race te reageren over de race?
uuuuh, in dit topic mag je gewoon reageren voor, tijdens en na de race. Users die niet live kijken moeten dit topic maar mijden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:37 schreef MakkieR het volgende:
In verband met spoilers, wanneer mag je nou eigenlijk reageren over de race van zondag? ik heb sport1 dus ik kan lekker live kijken, maar ik begreep dat het niet gewaardeerd werd tijdens of vlak na de race te reageren over de race?
Alles mag, behalve de uitslag in de headline op de frontpage zetten of kritiek geven op Max.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:37 schreef MakkieR het volgende:
Tuurlijk wel. In dit topic praat iedereen live mee. Alleen in de Topictitels is het niet toegestaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:37 schreef MakkieR het volgende:
Pcies, deze reeks is al jaren een goede review/informatie bron hoe goed/spannend de race was als ik niet live heb kunnen kijken. Post maar lekker mee dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. In dit topic praat iedereen live mee. Alleen in de Topictitels is het niet toegestaan.
Nouja, misschien had het wel gemogen over randzaken, die belachelijke brilletjes van Hamilton, de blauwbaard van Alfons of het Arnie-Albers kapsel van Merhi..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zou toch wat zijn als je niet live mee mocht posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |