Ik denk dat je het antwoord zelf al geeft. De quality control van de fabriek is vaak slecht of afwezig. Kan vast ook niet als je bedenkt dat ze al quadcopters voor 12 euro kunnen verkopen. Inkoopprijs is dan misschien 4 euro.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:04 schreef Bart het volgende:
Tof.
Quadcoptertester.
Maar waarom alles testen? Is de aan jullie geleverde kwaliteit zo ondermaats dat dat nodig is? Ontevreden klanten wil je uiteraard niet hebben, maar dit zou toch ook niet nodig moeten zijn.
Banggood is toch wel een behoorlijke store, ik weet niet of Thomas dat mag prijsgeven maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel pakketjes er bijvoorbeeld de deur uit gaan per dag/maand?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Had het me in mijn hoofd allemaal wat kleinschaliger voorgesteld.
Dat doet FOK! automagisch en heeft Thomas niks mee te makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:54 schreef Qunix het volgende:
Moet je trouwens verplicht van de baas alle reacties aanpassen om van Banggood een link te maken?
Ah. Duidelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Banggood is toch wel een behoorlijke store, ik weet niet of Thomas dat mag prijsgeven maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel pakketjes er bijvoorbeeld de deur uit gaan per dag/maand?
[..]
Dat doet FOK! automagisch en heeft Thomas niks mee te maken
Ik probeer mezelf voor te houden dat ik hier binnen het bedrijf heel veel invloed heb, maar die reikt helaas niet tot de verpakkingenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Welkom Thomas.
Indrukwekkend om eens te zien hoe er daar aan toegaat. Geen kinderarbeid gelukkig...
Tip...probeer Banggood eens van die verschrikkelijke grijze vuilniszakverpaking af te krijgen
Bedankt voor de tips! Wie weet komt dat er nog eens van!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:15 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Dit heb ik nou altijd al een keer willen zien! Leuk!Ik bestel al zeker 15 jaar gigantisch veel pakketten in China, en nu eindelijk eens een kijkje achter de schermen!
Tip1: ik denk dat veel Fok!-ers liever de Chinese dames van Banggood hadden gezien op foto 1
Tip2: Is het misschien een idee om ook een topic aan de mooiste Banggood-medewerksters te wijden?
Goede vraag, ik ga hier eens naar informeren en laat het weten wanneer ik meer weet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:32 schreef eddepetfokt het volgende:
Thomas, weet je of BG ook van plan is om een import duty verzekering aan te gaan bieden, zoals bijv. DX en GB al hebben?
De kans op die heffing weerhoudt mij er iig nu van om duurdere artikelen bij BG te bestellen.
Dank je!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef tokko1 het volgende:
Hooi Thomas,
Super leuk dat je 't zo aanpakt en jezelf even voorstelt en een klein kijkje achter de schermen geeft van het 'grote' Banggood (hoe groot eigenlijk, is wat je daar ziet in pakketjes 1 dag of..?).
Ben benieuwd wat je allemaal voor ons gaat kunnen betekenen als Banggood representative, in ieder geval succes!
Als je maar niet zoals DX modellen gaat gebruiken. Moet wel authentiek blijven.quote:Op maandag 12 oktober 2015 07:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Wie weet komt dat er nog eens van!
Zou Tina52 een echte BG medewerkster zijn? http://forum.banggood.com/forum-topic-64044.htmlquote:Op maandag 12 oktober 2015 08:09 schreef Kenzi het volgende:
Interieur inrichters van kantoren in China; "welke kleur wil je de afscheiding hebben? Groen, groen of groen?". Elk bedrijf waar ik tot nu toe geweest ben heeft van die groene cubicles
[..]
Als je maar niet zoals DX modellen gaat gebruiken. Moet wel authentiek blijven.
Ja, ze houden hier wel van groen inderdaad. We hebben trouwens sinds kort ook oranje cubicles, die vind ik zelf dan wel weer heel mooiquote:Op maandag 12 oktober 2015 08:09 schreef Kenzi het volgende:
Interieur inrichters van kantoren in China; "welke kleur wil je de afscheiding hebben? Groen, groen of groen?". Elk bedrijf waar ik tot nu toe geweest ben heeft van die groene cubicles
[..]
Als je maar niet zoals DX modellen gaat gebruiken. Moet wel authentiek blijven.
René was al zo vriendelijk je tweede vraag te beantwoorden, en het veranderen doe ik dus inderdaad niet zelf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:54 schreef Qunix het volgende:
Cool!
Heb je al wat resultaten over de samenwerking tussen FOK! en Banggood?
Moet je trouwens verplicht van de baas alle reacties aanpassen om van Banggood een link te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |