abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:58:12 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156708217
Leuk dat je een kijkje komt nemen! Je kunt op korte termijn het volgende verwachten:

Er zijn hier nogal wat producten te vinden; daarom komt er op korte termijn een hands-on topic, waar ik af en toe eens een willekeurige doos opentrek en de inhoud hiervan bespreek. Input en suggesties zijn hiervoor natuurlijk van harte welkom! In dat topic hoor ik ook graag verzoeken voor coupons en deals. Het zou in dat geval ideaal zijn als meerdere mensen interesse hebben in hetzelfde product of dezelfde categorie, want dat maakt mijn onderhandelingspositie tegenover de betreffende category manager sterker!

Tot slot: we zijn deze week met een groepje naar twee warehouses afgereisd en hebben daar een kijkje genomen. De foto’s hiervan zijn hieronder te vinden en geven een beeld van hoe het in z'n werk gaat op het moment dat je een product bestelt.

Een medewerker van de customerservice, tussen allemaal andere medewerkers van de customer service. Niet in het warehouse overigens.

Een stukje warehouse.

En nog een stukje warehouse.

Verzamelruimte van het RC-gedeelte. Alle producten komen van bovenliggende verdiepingen en worden m.b.v. de schuine transportband, die door alle plafonds en het hele gebouw loopt, naar beneden gebracht.

Producten worden hier per groep verzameld

En vervolgens per klant bij elkaar gevoegd.

Om te worden verpakt en gelabeld.

Daarna op een transportband, waarop alle bestellingen belanden die klaar zijn voor verzending.

Alles gaat hier nog bij elkaar in grote bakken.

En tenslotte door naar het volgende gebouw, waar wordt geselecteerd op regio/land. Hierna worden de pakketjes in grote transportzakken in een vrachtwagen geladen.

RC-producten die staan te wachten om te worden verpakt.

En natuurlijk quadcopters,

Quadcopters,

En nog meer quadcopters!

Tot slot, geloof het of niet, maar deze jongens zijn de hele dag bezig met het testen van quadcopters. Uitpakken, stukje vliegen en dan weer inpakken. Lijkt me best leuk, voor één dag!

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 25-01-2018 03:15:20 ]
pi_156708990
Leuk topic _O_
(she/her)
pi_156708992
Volgens mij zie ik daar een pakketje van me liggen. ;)

Leuk topic Thomas en welkom! Ik ben benieuwd.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156709144
Welkom Thomas.
Indrukwekkend om eens te zien hoe er daar aan toegaat. Geen kinderarbeid gelukkig...

Tip...probeer Banggood eens van die verschrikkelijke grijze vuilniszakverpaking af te krijgen ;)
pi_156709173
_O_ geweldig! tof dat je dit met ons deelt
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 13:04:40 #6
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_156709177
Tof :D.
Quadcoptertester _O-.
Maar waarom alles testen? Is de aan jullie geleverde kwaliteit zo ondermaats dat dat nodig is? Ontevreden klanten wil je uiteraard niet hebben, maar dit zou toch ook niet nodig moeten zijn :o.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_156709262
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:04 schreef Bart het volgende:
Tof :D.
Quadcoptertester _O-.
Maar waarom alles testen? Is de aan jullie geleverde kwaliteit zo ondermaats dat dat nodig is? Ontevreden klanten wil je uiteraard niet hebben, maar dit zou toch ook niet nodig moeten zijn :o.
Ik denk dat je het antwoord zelf al geeft. De quality control van de fabriek is vaak slecht of afwezig. Kan vast ook niet als je bedenkt dat ze al quadcopters voor 12 euro kunnen verkopen. Inkoopprijs is dan misschien 4 euro.
Ik heb al een keer een quadcopter met 2 batterijen gehad..waarvan 1 kapot. En ook 1 met 2 laadkabels waarvan 1 kapot. Beetje knullig dat ze kapotte onderdelen gewoon in de doos laten zitten...

Benieuwd of ze op de 18plus afdeling ook testers hebben..of ik heb gewoon een zieke geest...
pi_156709517
YAY wat een leuk topic leesvoer :D
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 14:34:05 #9
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_156710731
Erg leuk om te lezen !
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_156711053
Tof om te weten! Bedankt dat je dit deelt met ons :P
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:14:22 #11
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_156711348
Bedankt voor het kijkje in de Banggoodkeuken. De foto's maken het voor ons hier allemaal wat minder abstract.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_156711349
Leuk om te zien hoe het nou gaat daar, en dat echt al die quads worden getest _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156711417
Awesome!
pi_156714860
Dit heb ik nou altijd al een keer willen zien! Leuk! :D Ik bestel al zeker 15 jaar gigantisch veel pakketten in China, en nu eindelijk eens een kijkje achter de schermen!

Tip1: ik denk dat veel Fok!-ers liever de Chinese dames van Banggood hadden gezien op foto 1 :@
Tip2: Is het misschien een idee om ook een topic aan de mooiste Banggood-medewerksters te wijden?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:54:45 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156719572
Hooi Thomas,

Super leuk dat je 't zo aanpakt en jezelf even voorstelt en een klein kijkje achter de schermen geeft van het 'grote' Banggood (hoe groot eigenlijk, is wat je daar ziet in pakketjes 1 dag of..?).

Ben benieuwd wat je allemaal voor ons gaat kunnen betekenen als Banggood representative, in ieder geval succes!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_156720705
Thomas, weet je of BG ook van plan is om een import duty verzekering aan te gaan bieden, zoals bijv. DX en GB al hebben?
De kans op die heffing weerhoudt mij er iig nu van om duurdere artikelen bij BG te bestellen.
  Redactie Games vrijdag 9 oktober 2015 @ 22:44:05 #17
181272 crew  Noppie2000
pi_156721044
Leuk topic :Y
pi_156723234
Wat leuk om een kijkje achter de schermen te krijgen!
pi_156729805
Vet topic! Had het me in mijn hoofd allemaal wat kleinschaliger voorgesteld.
pi_156738618
Cool!

Heb je al wat resultaten over de samenwerking tussen FOK! en Banggood?

Moet je trouwens verplicht van de baas alle reacties aanpassen om van Banggood een link te maken?
pi_156740336
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Had het me in mijn hoofd allemaal wat kleinschaliger voorgesteld.
Banggood is toch wel een behoorlijke store, ik weet niet of Thomas dat mag prijsgeven maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel pakketjes er bijvoorbeeld de deur uit gaan per dag/maand?

quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:54 schreef Qunix het volgende:
Moet je trouwens verplicht van de baas alle reacties aanpassen om van Banggood een link te maken?
Dat doet FOK! automagisch en heeft Thomas niks mee te maken ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156741083
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Banggood is toch wel een behoorlijke store, ik weet niet of Thomas dat mag prijsgeven maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel pakketjes er bijvoorbeeld de deur uit gaan per dag/maand?

[..]

Dat doet FOK! automagisch en heeft Thomas niks mee te maken ;)
Ah. Duidelijk.
  CHI shopkeeper maandag 12 oktober 2015 @ 05:58:18 #23
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156775478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Welkom Thomas.
Indrukwekkend om eens te zien hoe er daar aan toegaat. Geen kinderarbeid gelukkig...

Tip...probeer Banggood eens van die verschrikkelijke grijze vuilniszakverpaking af te krijgen ;)
Ik probeer mezelf voor te houden dat ik hier binnen het bedrijf heel veel invloed heb, maar die reikt helaas niet tot de verpakkingen ;)
  CHI shopkeeper maandag 12 oktober 2015 @ 07:38:08 #24
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156775668
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:15 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Dit heb ik nou altijd al een keer willen zien! Leuk! :D Ik bestel al zeker 15 jaar gigantisch veel pakketten in China, en nu eindelijk eens een kijkje achter de schermen!

Tip1: ik denk dat veel Fok!-ers liever de Chinese dames van Banggood hadden gezien op foto 1 :@
Tip2: Is het misschien een idee om ook een topic aan de mooiste Banggood-medewerksters te wijden?
Bedankt voor de tips! Wie weet komt dat er nog eens van! ;)
  CHI shopkeeper maandag 12 oktober 2015 @ 07:40:21 #25
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156775674
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:32 schreef eddepetfokt het volgende:
Thomas, weet je of BG ook van plan is om een import duty verzekering aan te gaan bieden, zoals bijv. DX en GB al hebben?
De kans op die heffing weerhoudt mij er iig nu van om duurdere artikelen bij BG te bestellen.
Goede vraag, ik ga hier eens naar informeren en laat het weten wanneer ik meer weet.
  CHI shopkeeper maandag 12 oktober 2015 @ 07:54:01 #26
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156775709
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef tokko1 het volgende:
Hooi Thomas,

Super leuk dat je 't zo aanpakt en jezelf even voorstelt en een klein kijkje achter de schermen geeft van het 'grote' Banggood (hoe groot eigenlijk, is wat je daar ziet in pakketjes 1 dag of..?).

Ben benieuwd wat je allemaal voor ons gaat kunnen betekenen als Banggood representative, in ieder geval succes!
Dank je! :)
Deze kantoorvestiging heeft tegen de duizend werknemers en we hebben nog drie andere (kleinere) vestigingen. Daarbij komen nog alle warehouses waar flink wat personeel rondloopt. Een precies aantal kan ik je niet geven, maar het complete bedrijf heeft dus een flinke omvang.

Wat betreft het aantal bestellingen dat per dag/maand wordt afgehandeld: hier heb ik naar geïnformeerd, maar deze informatie blijkt vertrouwelijk en mag ik dus helaas niet delen.:( Wat ik in ieder geval wel kan melden is dat wat je op de foto's ziet allemaal op die dag is verzameld en verpakt, en dat dit van slechts één warehouse afkomstig is. Zo heb je hopelijk een klein beetje een idee! ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Banggood op 12-10-2015 08:12:45 ]
pi_156775773
Interieur inrichters van kantoren in China; "welke kleur wil je de afscheiding hebben? Groen, groen of groen?". Elk bedrijf waar ik tot nu toe geweest ben heeft van die groene cubicles _O-

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 07:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips! Wie weet komt dat er nog eens van! ;)
Als je maar niet zoals DX modellen gaat gebruiken. Moet wel authentiek blijven. ;)
pi_156775901
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 08:09 schreef Kenzi het volgende:
Interieur inrichters van kantoren in China; "welke kleur wil je de afscheiding hebben? Groen, groen of groen?". Elk bedrijf waar ik tot nu toe geweest ben heeft van die groene cubicles _O-

[..]

Als je maar niet zoals DX modellen gaat gebruiken. Moet wel authentiek blijven. ;)
Zou Tina52 een echte BG medewerkster zijn? http://forum.banggood.com/forum-topic-64044.html
  CHI shopkeeper maandag 12 oktober 2015 @ 08:49:13 #29
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156775974
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 08:09 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Ja, ze houden hier wel van groen inderdaad. We hebben trouwens sinds kort ook oranje cubicles, die vind ik zelf dan wel weer heel mooi ;)
  CHI shopkeeper maandag 12 oktober 2015 @ 11:42:13 #30
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156777936
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:54 schreef Qunix het volgende:
Cool!

Heb je al wat resultaten over de samenwerking tussen FOK! en Banggood?

René was al zo vriendelijk je tweede vraag te beantwoorden, en het veranderen doe ik dus inderdaad niet zelf.

Wat betreft de resultaten: ik merk dat er al aardig wat mensen zijn die het fijn vinden dat ze hier in het Nederlands met vragen en opmerkingen terecht kunnen. Dat is makkelijker, scheelt soms frustratie en is in veel gevallen ook een stuk sneller.
Verder heb ik nog erg veel op m'n bord op dit moment, maar ben ik wel druk met het voorbereiden van Fok-zaken waar ik op korte termijn actief mee aan de slag ga. Nog even afwachten dus! ;)
pi_156783348
Tof dat je jezelf hier voorstelt!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:21:34 #32
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156841546
Leuk topic! Gaaf dat je daar zo aan het werk mag :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')