Leuk dat je een kijkje komt nemen! Je kunt op korte termijn het volgende verwachten:
Er zijn hier nogal wat producten te vinden; daarom komt er op korte termijn een hands-on topic, waar ik af en toe eens een willekeurige doos opentrek en de inhoud hiervan bespreek. Input en suggesties zijn hiervoor natuurlijk van harte welkom! In dat topic hoor ik ook graag verzoeken voor coupons en deals. Het zou in dat geval ideaal zijn als meerdere mensen interesse hebben in hetzelfde product of dezelfde categorie, want dat maakt mijn onderhandelingspositie tegenover de betreffende category manager sterker!
Tot slot: we zijn deze week met een groepje naar twee warehouses afgereisd en hebben daar een kijkje genomen. De foto’s hiervan zijn hieronder te vinden en geven een beeld van hoe het in z'n werk gaat op het moment dat je een product bestelt.
Een medewerker van de customerservice, tussen allemaal andere medewerkers van de customer service. Niet in het warehouse overigens.
Een stukje warehouse.
En nog een stukje warehouse.
Verzamelruimte van het RC-gedeelte. Alle producten komen van bovenliggende verdiepingen en worden m.b.v. de schuine transportband, die door alle plafonds en het hele gebouw loopt, naar beneden gebracht.
Producten worden hier per groep verzameld
En vervolgens per klant bij elkaar gevoegd.
Om te worden verpakt en gelabeld.
Daarna op een transportband, waarop alle bestellingen belanden die klaar zijn voor verzending.
Alles gaat hier nog bij elkaar in grote bakken.
En tenslotte door naar het volgende gebouw, waar wordt geselecteerd op regio/land. Hierna worden de pakketjes in grote transportzakken in een vrachtwagen geladen.
RC-producten die staan te wachten om te worden verpakt.
En natuurlijk quadcopters,
Quadcopters,
En nog meer quadcopters!
Tot slot, geloof het of niet, maar deze jongens zijn de hele dag bezig met het testen van quadcopters. Uitpakken, stukje vliegen en dan weer inpakken. Lijkt me best leuk, voor één dag![ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 25-01-2018 03:15:20 ]