Waarvan akte.quote:
er is niet gezegd dat voor 1 veeg 1 rijles wordt gegeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
Dan ben je wel een goedkope hoer zeg, dat je je lichaam een uur verkoopt voor 4 tientjes.
Anders is het zo moeilijk afrekenen, afronden gaat nu ook niet zo goed met neuken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er is niet gezegd dat voor 1 veeg 1 rijles wordt gegeven.
Bij Rijschool 69 was het toch geheel verzorgd, tot en met het rij-examen. Nog een spoedcursus ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er is niet gezegd dat voor 1 veeg 1 rijles wordt gegeven.
Valt mee, sommigen hoef je alleen maar even 20 minuten mee te praten in de kroeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
Dan ben je wel een goedkope hoer zeg, dat je je lichaam een uur verkoopt voor 4 tientjes.
Na 4 uur, 10.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Valt mee, sommigen hoef je alleen maar even 20 minuten mee te praten in de kroeg.
Wat ik begrijp is dat die kandidaten alleen met seks kunnen betalen. Dus er is geen keuze en dat vind ik wel ver gaan toch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:47 schreef Nielsch het volgende:
Kan hier überhaupt iets aan gedaan worden als:
- de leerling 18 jaar is;
- de rij-instructeur bevoegd is?
Dan lijkt me toch geen strafbaar feit begaan.
Nicequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:49 schreef polderturk het volgende:
Ik ken een taxichauffeur waarbij een vrouwelijke klant een pijpbeurt had gegeven voor een gratis rit.
Dan is er alsnog een keuze om voor een andere 'rij'school te gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat die kandidaten alleen met seks kunnen betalen. Dus er is geen keuze en dat vind ik wel ver gaan toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |