SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens eerste redelijk succesvolle rugdraagpoging. Bij een ander knopen gaat een stuk makkelijker dan bij jezelf zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ah, dankquote:Op zondag 1 november 2015 20:59 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, ik bij https://www.facebook.com/metzcarrier/?fref=ts
Heb bij haar al 2 MT's en een SSC laten maken. Ben met allemaal erg tevreden, MT's is ze ondertussen uitgegroeid, SSC gebruiken we nog met heel veel plezier.
Ik weet niet of het helemaal is wat je bedoelt/zoekt, maar ik heb een rosé and rebellie laten maken uit een scraps van natibaby. Die scraps verkochten ze toen via natibaby. Zoiets kan ook een optie zijn?quote:Op zondag 1 november 2015 20:39 schreef mousemicky het volgende:
Ladies! Even een vraagje: heeft er iemand van jullie wel eens zelf een full buckle ssc laten maken uit een doek? Zo ja, spam je adresje please! Ik vind mijn doek zo mooi, maar ben toch meer van de dragers, dus dit zou een mooie oplossing zijn!
Ik vind dat echt zo'n mooie doek!quote:Op zondag 1 november 2015 12:41 schreef GotC het volgende:
Mooi ingee en Franny! Herfst
[ afbeelding ]
Het lijkt hier wel zomer. Incl chago kind want appel is op
Tof! Zal het doorgeven aan Kyaraquote:Op maandag 2 november 2015 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
E's poppendrager is van Kiind, echt doodsimpel!
Wat tof!quote:Op maandag 2 november 2015 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n mooie doek!
Waarschijnlijk ga ik maar proberen mijn Yaro en Woven Wings te verkopen om vervolgens hopelijk een Vesper te pakken te krijgen.
quote:Op maandag 2 november 2015 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n mooie doek!
Waarschijnlijk ga ik maar proberen mijn Yaro en Woven Wings te verkopen om vervolgens hopelijk een Vesper te pakken te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |