SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my, ik zit hier heel zenuwachtig te zijn. Over een half uur ga ik onderweg naar m'n eerste run ooit, en dan ook nog 10k met obstakels'Komt echt wel goed' is het mantra dat ik al de hele ochtend herhaal
![]()
Nikki, veel plezier in het bos!
Burd, hoeveel koffie al ondertussen?![]()
Wij waren gisteren ook even naar het bos, ik probeerde het principe van blazen naar de paardenbloem uit te leggen. Ging niet helemaal goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef Chanty het volgende:
Whahaha razz
Fazz omnomnomrapley hé
Pruillippen zijn ze goed in ja.
En hij weet het. Hij moest enorm lachen gelukkig
20 juni is echt de allertofste datumquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef Chanty het volgende:
Ik vind het echt heel bizar![]()
En heel tof ook al was het idee dat we over een jaar zouden nadenken over een tweede
Mijn UD wordt ook leuk: 20 juni volgens de berekening nu Lucas is van de 21ste![]()
Timing: I haz it. Zal morgen met het arbeidsvoorwaardengesprek maar niet zeggen dat ik zeer waarschijnlijk zwanger ben
Ik ookquote:
Bewaar die nog maar even tot dinsdag. Ik wil eerst zien dat die streep donkerder wordt voordat ik echt ga juichenquote:
Precies dat dus.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ookGewoon een baby gemaakt zoals het hoort: zonder gedoe, ovulatietesten, en de hele meuk
Hopelijk mag ik weer zo fijn zwanger zijn als de vorige keer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat spannend, Chanty,quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bewaar die nog maar even tot dinsdag. Ik wil eerst zien dat die streep donkerder wordt voordat ik echt ga juichen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, het is je zeer gegund!!"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:42 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Wat spannend, Chanty,Haha hij vroeg hier ook of die vage streep genoeg is en of dat niet door de borstvoeding kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, het is je zeer gegund!!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Hij moest ontzettend hard lachen en hebben ons vervolgens samen verbaasd over hoe het mogelijk isquote:
Hopen wel, denken nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat fijn Chanty! En ondanks dat het misschien wat snel is, toch ontzettend tof dat het weer gewoon zelf gelukt is. Had je dat drie jaar geleden durven hopen?
Lokquote, ik moest nogquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh nee r. zou niet boos zijn die snapt ook wel dat ik het zeker wil weten eerst. Maar met het oog op het arbeidsvoorwaardengesprek morgen is het misschien beter dat ik het wel zeg want kan nu mijn hoofd nergens bij houden en moet nog voorbereiden. Kan ik het tenminste delen. Niet dat jullie niet goed genoeg zijn om het mee te delen maar het neemt de spanning niet weg
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Precies dat dus.![]()
Wij hebben het heerlijk gehad in het bos vanmorgen. T en S hebben al heel fijn geknutseld met de blaadjes die ze in het bos vonden en nu liggen ze lekker te slapen.Welke verf heb je ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Chanty, mocht het zo zijn!
Een voorzichtige gefeliciteerd ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Rijstebuiltje op 11-10-2015 17:07:20 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Welke verf heb je ?!
En Chanty, mocht het zo zijn!
Een voorzichtige gefeliciteerd ..Action kinderverf. Geen idee overigens of opeten een probleem zou zijn, maar ik zit er toch met mijn neus bovenop, vandaar dat ik me niet in de 'ingrediënten' heb verdiept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Jaaa leuk! Wel eerst ff op vakantiequote:Op zondag 11 oktober 2015 21:16 schreef BlueEyes het volgende:
JM echt als ik eerdaags weer in het Noorden ben en jij en ik hebben beide tijd en ruimte 'moet' ik jullie leuke jochie echt weer eens zien hoor!![]()
En je spoiler![]()
Trouwens, cool shirtquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:36 schreef JufMariska het volgende:
Ghehehe Razz!
En ChantyToitoitoi!
Om te bewijzen dat onze smurf echt niet altijd lacht maar ook een prachtig pruilbekkie kan trekken:
https://instagram.com/p/8sVpT8HEsN/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |