quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ziet er niet uit, plus hou ik niet van ananas is mijn "warme eten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik moest lachen dat het in de categorie "Hollandse specialiteiten compleet" staat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, plus hou ik niet van ananas is mijn "warme eten"
De foto nodigt niet uit nee, ondanks dat het niet mijn smaak is kan je het prima verkopenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest lachen dat het in de categorie "Hollandse specialiteiten compleet" staat.
En dan zuurkool Hawaii verzinnen plus zo een foto erbij op de website, zal wel stormlopen daar.
Ik ook niet, ananas vind ik heel lekker maar dan wel koud en niet tussen mijn zuurkool of op mijn pizzaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, plus hou ik niet van ananas is mijn "warme eten"
Precies. Ik hou wel van een zoetje en zoutje gecombineerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ananas vind ik heel lekker maar dan wel koud en niet tussen mijn zuurkool of op mijn pizza
Toen ik het zag dacht ik eerst van niet, maar zag later pas dat het een salade is. Dat lijkt me inderdaad een lekkere combinatie, het zoete van de perzik en het zoute van de prosciutto met daarbij dan de fetaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Ik hou wel van een zoetje en zoutje gecombineerd.
Dit is zo lekker http://www.savorysweets.n(...)-feta-en-prosciutto/
Dequote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik het zag dacht ik eerst van niet, maar zag later pas dat het een salade is. Dat lijkt me inderdaad een lekkere combinatie, het zoete van de perzik en het zoute van de prosciutto met daarbij dan de feta
No fucking wayquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
mag ik dit topic weg uit Cul, word misselijk van al dat eten praat![]()
*Yvonne lief aankijkt*
Trouwens waar wil jij huizen dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
*Yvonne lief aankijkt*
Ik niet, Maar antwoord graag ?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil op reis, ben uitgekeken hier
Zwanger?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
*Yvonne lief aankijkt*
OUDquote:
Ik ook, volgende week naar Romequote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
nogmaals, dat maakt niet uit, ik wil gewoon op reis
Jij heb wel mazzel he? Verhuizen en op reisquote:
Ik zou geen betere plek kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
nogmaals, dat maakt niet uit, ik wil gewoon op reis
trvquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou geen betere plek kunnen vinden.
Het reisje was al beloofd voordat ons huis verkocht was. Ik ga samen met mijn dochter, afstudeerkadootjequote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij heb wel mazzel he? Verhuizen en op reis
Nice one.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het reisje was al beloofd voordat ons huis verkocht was. Ik ga samen met mijn dochter, afstudeerkadootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |