SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa maar jou hebben we alleen maar in het kliekje geaccepteerd omdat we je nodig hadden voor de Ekidenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hier anders geen last van hoor. Toen ik de 10km binnen het uur liep kreeg ik zat reacties.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:38 schreef Oceanonix het volgende:
Voor diegene die de 4 mijl van Groningen gaan doen. Deze deelnemer heeft er blijkbaar erg veel zin in...
Het is verschrikkelijk! En dan gewoon al 20 keer meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, dat is toch ook niet gek op zich (en zo erg is het nou volgens mij ook niet t geval)? De veel postende mensen hebben meer een soort van band, hebben elkaar vaak ook in het echie ontmoet... etc. Het zijn ook de mensen die hier al heel lang mee bezig zijn en het volhouden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:16 schreef Oceanonix het volgende:
Ik lees de boel hier al wat langer door en reageer bewust op posts waar niemand op reageert. Als de veel posters hier een scheet laat reageert de bekende club daarop. Is er een minder populaire wedstrijd of een persoon die niet bij de kliek hoort die per ongeluk het lef heeft gedurende deze periode te reageren dan wordt deze over het algemeen genegeerd.
En dat is niet van de afgelopen tijd.
Haha, thanksquote:
Dat is precies zoals ik mijn loopje morgen in gaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, thanksMaar morgen is meer een 'voor de lol', kijken waar het schip strandt en waar het ook strandt... het is allemaal prima!
(Volgende week zondag weer de maliebaanloop, dan moet het echt gaan gebeuren)
Lekker he, die wedstrijdjes voor de lol?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, thanksMaar morgen is meer een 'voor de lol', kijken waar het schip strandt en waar het ook strandt... het is allemaal prima!
Georganiseerd door de beste AV van Nederland!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker he, die wedstrijdjes voor de lol?
En de maliebaanloop? Wat is dat precies en welke afstand ga je lopen?
Mooi dat het weer vooruit gaat in ieder geval!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:19 schreef thelaudprince het volgende:
Kon niet op het strand trainen want er was olie aangespoeld dus heb maar op asfalt getraind. Ben benieuwd wanneer ik weer op m'n oude niveau zit, ongeduldig namelijk![]()
Veel plezier, maar toch ook wel de (persoonlijke) prestatiesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is precies zoals ik mijn loopje morgen in gaVeel plezier, daar gaat t om
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker he, die wedstrijdjes voor de lol?
En de maliebaanloop? Wat is dat precies en welke afstand ga je lopen?
Hehe, enigzins bevooroordeeld?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Georganiseerd door de beste AV van Nederland!
Maliebaanloop? Ook een Utrechter? Vind hem wel leuk, maar singelloop leuker... Tenminste, dat is 1 grote ronde ipv de 2.5 vd maliebaan. Maar ach... Moet er dit jaar alleen wel aan denken aan de goede kant van de start te staan (stond afgelopen jaar helemaal achteraan omdat ik dacht dat er andersom gestart werd en kwam er pas vrij laat achter dat het niet zo wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef Oceanonix het volgende:
Die zet ik maar weer eens op mijn lijstje voor volgend jaar. Dat is lang geleden dat ik die gelopen heb.
geboren nu niet meer woonachtig (wel lang op Overvecht en de Halve Maan gewoond). Woon in een dorpje iets verderop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Maliebaanloop? Ook een Utrechter? Vind hem wel leuk, maar singelloop leuker... Tenminste, dat is 1 grote ronde ipv de 2.5 vd maliebaan. Maar ach... Moet er dit jaar alleen wel aan denken aan de goede kant van de start te staan (stond afgelopen jaar helemaal achteraan omdat ik dacht dat er andersom gestart werd en kwam er pas vrij laat achter dat het niet zo was)
Ben trouwens op netflix allemaal docus aan het kijken over bergbeklimmers, ultrarunners, etc... Tof om al die mensen te zien die zo hun eigen grenzen verleggen, werkt toch best motiverend (kan ik dat bankhangen ook nog ns verantwoorden)..
Jaja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jaaaa maar jou hebben we alleen maar in het kliekje geaccepteerd omdat we je nodig hadden voor de Ekiden
Ik kan het filmpje van die Groningen4mijl man niet afspelen, maar klinkt hilarischGoede reclame voor het hardlopen..
Ha de Maliebaanloop, dat is ook één van mijn piekwedstrijden van dit najaar! Morgen is voor mij ook gewoon maar wat oefenen, voor de lol. En voor de punten voor HAAG in het superbelangrijke 1 van de 4 klassement natuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer een sub35quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ha de Maliebaanloop, dat is ook één van mijn piekwedstrijden van dit najaar! Morgen is voor mij ook gewoon maar wat oefenen, voor de lol. En voor de punten voor HAAG in het superbelangrijke 1 van de 4 klassement natuurlijk
Ehh vrouw/vouw is niet echt een commando wat me bekend voorkomtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik had vandaag een van a naar B loopje. Van Houten naar huis lopen. Nu loop ik dan normaal gesproken via het ARK. Dat was nu alleen voor een stuk afgezet en moest een andere route bedenken. Dat werd via de Kamaalweg en kwam daar LT's in haar vorig sportleven tegen. Roeiers. Roeiende vrouwen. Waaronder een 4 vrouws met stuurman of coach. Ik hoor hem zeggen oke op 1, en 1 vrouw ofzoiets. Het zal dan wel vouw zijn geweest ofzoiets wat hij riep. LT jij weet vast wel wat hier gaande was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |