abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156714923
Kon niet op het strand trainen want er was olie aangespoeld dus heb maar op asfalt getraind. Ben benieuwd wanneer ik weer op m'n oude niveau zit, ongeduldig namelijk :) :)
pi_156715310
Voor diegene die de 4 mijl van Groningen gaan doen. Deze deelnemer heeft er blijkbaar erg veel zin in... _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156715595
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:02 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb hier anders geen last van hoor. Toen ik de 10km binnen het uur liep kreeg ik zat reacties.
Jaaaa maar jou hebben we alleen maar in het kliekje geaccepteerd omdat we je nodig hadden voor de Ekiden ;)

Ik kan het filmpje van die Groningen4mijl man niet afspelen, maar klinkt hilarisch :P Goede reclame voor het hardlopen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156715761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:38 schreef Oceanonix het volgende:
Voor diegene die de 4 mijl van Groningen gaan doen. Deze deelnemer heeft er blijkbaar erg veel zin in... _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is verschrikkelijk! En dan gewoon al 20 keer meedoen 8)7
pi_156716113
Kwam net bij DWDD voorbij. Waarom loop je dan alleen? Loop dan in een groep of ga darten ofzo
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_156717081
Zulke mensen zeuren om het zeuren..

Merk dat ik weer moet gaan trainen op hoogtemeters.. Het is hier nogal heuvelachtig, heul pittig!
pi_156717685
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:16 schreef Oceanonix het volgende:
Ik lees de boel hier al wat langer door en reageer bewust op posts waar niemand op reageert. Als de veel posters hier een scheet laat reageert de bekende club daarop. Is er een minder populaire wedstrijd of een persoon die niet bij de kliek hoort die per ongeluk het lef heeft gedurende deze periode te reageren dan wordt deze over het algemeen genegeerd.
En dat is niet van de afgelopen tijd.
Mwah, dat is toch ook niet gek op zich (en zo erg is het nou volgens mij ook niet t geval)? De veel postende mensen hebben meer een soort van band, hebben elkaar vaak ook in het echie ontmoet... etc. Het zijn ook de mensen die hier al heel lang mee bezig zijn en het volhouden.

Ik lees hier veel maar post amper, maar dat ligt vooral aan mezelf. Heb het idee dat iedereen hier open is, maar ik reageer ook eerder op een post van een vriend dan van een vreemde... Dat ik zelf minder post komt vaak ook omdat het hier zo rete snel gaat :P Dan ben je ergens mee bezig, of iets aan het tikken, en zijn de berichten alweer 2 paginas verder. Wel kan ik me het gevoel voorstellen dat je een soort van binnen dringt ofzo... maar ook dat ligt weer meer aan je/mezelf dan aan de club hier denk ik.

Anyway, ben zelf dan ook een 10km loper vooral ;) (wel ingeschreven voor de HM van Berlijn omdat ik dat wel als volgende stap zie). Ooit wil ik een marathon lopen, maar zie wel enigzijns op tegen de toewijding die je daarovor nodig hebt, de tijd die je daar aan kwijt bent. Maar wie weet, is dat over een tijdje helemaal vanzelfsprekend.

Morgen trouwens de vlinderloop in Houten :P Een fijne 5.2 km vol gaan en lekker dicht bij huis, gewoon klein en relaxed. Succes allemaal dit weekend, enjoy!
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:02:32 #258
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156717732
Succes morgen m0ridin! ^O^
pi_156717831
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:02 schreef GotC het volgende:
Succes morgen m0ridin! ^O^
Haha, thanks ;) Maar morgen is meer een 'voor de lol', kijken waar het schip strandt en waar het ook strandt... het is allemaal prima!

(Volgende week zondag weer de maliebaanloop, dan moet het echt gaan gebeuren ;) )
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:12:19 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156718072
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Haha, thanks ;) Maar morgen is meer een 'voor de lol', kijken waar het schip strandt en waar het ook strandt... het is allemaal prima!

(Volgende week zondag weer de maliebaanloop, dan moet het echt gaan gebeuren ;) )
Dat is precies zoals ik mijn loopje morgen in ga :) Veel plezier, daar gaat t om ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:12:48 #261
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156718095
quote:

[..]

Lekker he, die wedstrijdjes voor de lol?
En de maliebaanloop? Wat is dat precies en welke afstand ga je lopen?
pi_156718133
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Georganiseerd door de beste AV van Nederland! ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156718154
Dit weekend iedereen heel veel succes! Ben ook erg benieuwd naar alle verhalen, vooral van de marathonlopers natuurlijk. Hopen op supermooie prestaties en weer leuke overwinningen. ^O^
Hoge Veluwetrail lopers tot zondag! c_/
pi_156718191
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:19 schreef thelaudprince het volgende:
Kon niet op het strand trainen want er was olie aangespoeld dus heb maar op asfalt getraind. Ben benieuwd wanneer ik weer op m'n oude niveau zit, ongeduldig namelijk :) :)
Mooi dat het weer vooruit gaat in ieder geval! ^O^ dat oude niveau komt wel weer
pi_156718273
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is precies zoals ik mijn loopje morgen in ga :) Veel plezier, daar gaat t om ^O^
Veel plezier, maar toch ook wel de (persoonlijke) prestaties :P Een mooie balans ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef GotC het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Georganiseerd door de beste AV van Nederland! ;)
Hehe, enigzins bevooroordeeld? ;)

Maar maliebaanloop is een loop in Utrecht, afstanden tot 10km (welke ik dan ook ga doen). Doel is een nieuw PR, maar weet niet of dat realistisch is op het moment... Ook weer een lekker laagdrempelig loopje, fietsafstand en voor weinig :)
pi_156718369
Die zet ik maar weer eens op mijn lijstje voor volgend jaar. Dat is lang geleden dat ik die gelopen heb.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:22:47 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156718469
Wij gaan morgen ook op de fiets naar het loopje van Yur. Altijd fijn ^O^
pi_156718477
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef Oceanonix het volgende:
Die zet ik maar weer eens op mijn lijstje voor volgend jaar. Dat is lang geleden dat ik die gelopen heb.
Maliebaanloop? Ook een Utrechter? Vind hem wel leuk, maar singelloop leuker... Tenminste, dat is 1 grote ronde ipv de 2.5 vd maliebaan. Maar ach... Moet er dit jaar alleen wel aan denken aan de goede kant van de start te staan (stond afgelopen jaar helemaal achteraan omdat ik dacht dat er andersom gestart werd en kwam er pas vrij laat achter dat het niet zo was :P )

Ben trouwens op netflix allemaal docus aan het kijken over bergbeklimmers, ultrarunners, etc... Tof om al die mensen te zien die zo hun eigen grenzen verleggen, werkt toch best motiverend (kan ik dat bankhangen ook nog ns verantwoorden)..
pi_156718568
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Maliebaanloop? Ook een Utrechter? Vind hem wel leuk, maar singelloop leuker... Tenminste, dat is 1 grote ronde ipv de 2.5 vd maliebaan. Maar ach... Moet er dit jaar alleen wel aan denken aan de goede kant van de start te staan (stond afgelopen jaar helemaal achteraan omdat ik dacht dat er andersom gestart werd en kwam er pas vrij laat achter dat het niet zo was :P )

Ben trouwens op netflix allemaal docus aan het kijken over bergbeklimmers, ultrarunners, etc... Tof om al die mensen te zien die zo hun eigen grenzen verleggen, werkt toch best motiverend (kan ik dat bankhangen ook nog ns verantwoorden)..
geboren nu niet meer woonachtig (wel lang op Overvecht en de Halve Maan gewoond). Woon in een dorpje iets verderop.
  Redactie Sport vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:26:55 #270
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_156718622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jaaaa maar jou hebben we alleen maar in het kliekje geaccepteerd omdat we je nodig hadden voor de Ekiden ;)

Ik kan het filmpje van die Groningen4mijl man niet afspelen, maar klinkt hilarisch :P Goede reclame voor het hardlopen..
Jaja dat dacht ik al _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_156718644
quote:

[..]

Ha de Maliebaanloop, dat is ook één van mijn piekwedstrijden van dit najaar! Morgen is voor mij ook gewoon maar wat oefenen, voor de lol. En voor de punten voor HAAG in het superbelangrijke 1 van de 4 klassement natuurlijk
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:31:48 #272
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156718808
En nu mis ik Zwabber wel even hoor.... die even komt melden dat hardlopen helemaal niet leuk is ;)

Zwaaaaaaaaaaaab! :{w
pi_156718815
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ha de Maliebaanloop, dat is ook één van mijn piekwedstrijden van dit najaar! Morgen is voor mij ook gewoon maar wat oefenen, voor de lol. En voor de punten voor HAAG in het superbelangrijke 1 van de 4 klassement natuurlijk
Wordt gewoon weer een sub35 :P
pi_156718935
Ik had vandaag een van a naar B loopje. Van Houten naar huis lopen. Nu loop ik dan normaal gesproken via het ARK. Dat was nu alleen voor een stuk afgezet en moest een andere route bedenken. Dat werd via de Kamaalweg en kwam daar LT's in haar vorig sportleven tegen. Roeiers. Roeiende vrouwen. Waaronder een 4 vrouws met stuurman of coach. Ik hoor hem zeggen oke op 1, en 1 vrouw ofzoiets. Het zal dan wel vouw zijn geweest ofzoiets wat hij riep. LT jij weet vast wel wat hier gaande was.
pi_156719015
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik had vandaag een van a naar B loopje. Van Houten naar huis lopen. Nu loop ik dan normaal gesproken via het ARK. Dat was nu alleen voor een stuk afgezet en moest een andere route bedenken. Dat werd via de Kamaalweg en kwam daar LT's in haar vorig sportleven tegen. Roeiers. Roeiende vrouwen. Waaronder een 4 vrouws met stuurman of coach. Ik hoor hem zeggen oke op 1, en 1 vrouw ofzoiets. Het zal dan wel vouw zijn geweest ofzoiets wat hij riep. LT jij weet vast wel wat hier gaande was.
Ehh vrouw/vouw is niet echt een commando wat me bekend voorkomt :P Maar ja er fietsen ook genoeg 'coaches' rond die onzin uit kramen dus wie weet :P Maarja ik vind het nog steeds atlijd leuk om langs het kanaal te lopen, heb je meteen wat om naar te kijken ;)

Oja 'De Marathon' is weer op tv voor wie dat nog niet wist ;) Maar ik ga hem niet afkijken, proberen wat dubbel tellende uurtjes voor 12 te pakken aangezien ik waarschijnlijk weer heel vroeg wakker ben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')