quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Du bist schon ganz gut integriert g*verdammtnochmal
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Du bist schon ganz gut integriert g*verdammtnochmal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Cees is niets anders aan het doen dan zijn hagje reddenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bas en Cees bespreken de financiën. Cees voorspelt dat het concept goed is. BB loopt ook nog in 28 landen
Trieste troep is hetquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bas en Cees bespreken de financiën. Cees voorspelt dat het concept goed is. BB loopt ook nog in 28 landen
en gelijk weer een SLquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cees is niets anders aan het doen dan zijn hagje redden
Normaal zie je hem nooit aan tafel een gesprek voeren
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:44 schreef DaniqueV het volgende:
Familie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee net in het andere filmpje wat ik er neer heb gezet is dat ze elkaar al 25 jaar heel goed kennen en zij gaan ook voor haar kat zorgenquote:
Zelfingenomen mensen met een ingenomen standpunt die vervolgens anderen gaan pushen dat standpunt ook in te nemen zijn doorgaans ergeniswekkendquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]dat moest ook wel
![]()
Renske kent Léonie Sazias
Armanda zegt zelf al, zal proberen niet te hard van stapel te lopen maar ik zal vast voor ergenissen zorgen..
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Zijn ze nogal snel mee tegenwoordigquote:
Beetje laat hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er is weer genomineerd dat ga ik wel ff terugkijken
heb je goedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik volg die roep bijna niet meer
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ze nogal snel mee tegenwoordig
Ja, en er zijn heul veul codewoordjesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Ze hebben daar waarschijnlijk zo´n grote rode noodknop staan, waar ze elke keer als er een bepaald codewoordje wordt uitgesproken op moeten slaan.
Ja na het zien van het dat filmpje heb ik ook zoiets van, ben bang dat ze flink gaat doordrammen, of gaat ze zonder weinig te zeggen sjago wezen omdat ze vlees eten, eitje bij het ontbijtje,, glaasje melk....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:48 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zelfingenomen mensen met een ingenomen standpunt die vervolgens anderen gaan pushen dat standpunt ook in te nemen zijn doorgaans ergeniswekkend
Vooral als ze er zelf de grootste lol in hebben..
Deze heb ik natuurlijk eerder opgenomen
aha misschien heeft ze en moeilijk kindheidquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:51 schreef Dotteke het volgende:
Renske met haar pleegmoeder Jody Pijper
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/jody.pijper?fref=ts
Ben zo bang dat ze gaat doorslaanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:51 schreef Gooddeal het volgende:
Niet al te veel gezien vandaag, maar heel klein beetje hoop dat Armanda iets kan gaan veranderen in Uto? Knap, beschaafd, vriendelijk, intelligent,en belangrijker nog, heeft een eigen mening en standpunt en blijft daar trouw aan. Hoop dat ze niet doorslaat want dan redt ze het niet. Zag vanmiddag, toen ze net binnen was een gesprekje tussen haar en Ivan, en die lijkt behoorlijk gecharmeerd van haar.Hij zei dat hij blij was dat ze er was.
Leuk, leuk,leuk, want waaif lijkt nu al jaloers, en dat levert ons weer mooie streams.
Het ons kent ons verhaaltje lijkt het weer.....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:51 schreef Dotteke het volgende:
Renske met haar pleegmoeder Jody Pijper
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/jody.pijper?fref=ts
Renske gaat niks toevoegen Danique, meer van hetzelfde.Wassen, poetsen en zich onder laten sneeuwen door de andere bitches.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja na het zien van het dat filmpje heb ik ook zoiets van, ben bang dat ze flink gaat doordrammen, of gaat ze zonder weinig te zeggen sjago wezen omdat ze vlees eten, eitje bij het ontbijtje,, glaasje melk....
Als ze echt zo zou zijn, zou bij mij andersom werken, dan ga ik het juist extra veel eten![]()
En ik vind die Renske helemaal niet zo verkeerd ook overkomen.
Maar heb ik maar kort wat dingetjes gezien hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |