SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oww hoe weet ze dat?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:11 schreef Kotsdrol het volgende:
Een Ex van Stiff is overleden, auto ongeluk.![]()
Zuipt ze dit vanavond nog op? Hoe groot is haar blaas? En hoe vaak wil die vannacht naar de wc?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hij had de fiets van Spijkerman moeten hebben, om er de poort mee uit te fietsenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef zodeju het volgende:
Heel af en toe heeft Cees de stem van Jack Spijkerman als hij in een goede bui is.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Wim heeft vandaag de hele akker geëgaliseerd! Wel knap dat hij de energie nog heeft om nog een potje te darten nu, petje af voor Wim!
Oh.. wacht! (is een andere Wim)![]()
Kweet niet, kweet niet, kweet nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef snetje het volgende:
Zuipt ze dit vanavond nog op? Hoe groot is haar blaas? En hoe vaak wil die vannacht naar de wc?
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
die fout maakte ik vandaag ook alquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:19 schreef DaSteeg het volgende:
Wim heeft vandaag de hele akker geëgaliseerd! Wel knap dat hij de energie nog heeft om nog een potje te darten nu, petje af voor Wim!
Oh.. wacht! (is een andere Wim)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
SNot jandorie iedere keer als ik stream is Armanda met Ben in beeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:32 schreef mario390 het volgende:
het is inderdaad met grappige muziek![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpadat moest ook wel
![]()
Renske kent Léonie Sazias
Armanda zegt zelf al, zal proberen niet te hard van stapel te lopen maar ik zal vast voor ergenissen zorgen..
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hoorde ik het toch goed die wil dat Cees er inblijftquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bas gaat dealtje maken met Armanda![]()
Hij gaat niet voor niets mee eten met haar de smichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
jammer dat Basvoor nog geen 7% staat ten opzichte van alle bewonersquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bas gaat dealtje maken met Armanda![]()
Maar moet zeggen, vind ik dat filmpje net Renske ook niet verkeerdLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: