Moet iemand ff voor je een avatar maken met hemquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
is dat deze zaterdag al?
Zie ik straks Fitz niet meer
je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:49 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Neuh zo laag zal ze niet gaan.. die Armanda heeft zelfs dat rare arrogante upperclass kraakje wat Sloomie ook heeft aangemeten.. heel irritant
Dergelijk ziekte is al een tijdje bekend
Nadat Wim dat zei tegen Ivan kwam er een SLquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft Wim de lijkkist al klaar of zit hij nog steeds krap in zijn tijd?
echt wel (val altijd op oudere mannenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Moet iemand ff voor je een avatar maken met hem![]()
Maar is wel een leukerd ja
Ivan vond het toch maar geen goed idee. Misschien moest hij er zelf wel in. Misschien is Bas wel kickbokskampion geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft Wim de lijkkist al klaar of zit hij nog steeds krap in zijn tijd?
ja maar mannen hebben ook vaak, hoe ouder, hoe meer charismaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:52 schreef lonneberga het volgende:
[..]
echt wel (val altijd op oudere mannen)
nee das niet waar, zal wel weer een verzinsel van iemand zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef Paule33 het volgende:
vandaag was een privé bericht gekomen van Ivan fans pagina :
" Heeft er hier iemand gezien dat de fam van Ivan Mauloed gisteren aan het hek was bij utopia , zie een filmpje da van instagram afkomt maar weet niet hoe ik het moet pakken "
Dus zal iemand van Ivan familie bij de hek gisteren "
Weet jullie iets over?
Echt heeft hij dat gezegd?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef Enah het volgende:
[..]
Ivan vond het toch maar geen goed idee. Misschien moest hij er zelf wel in. Misschien is Bas wel kickbokskampion geweest.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja maar mannen hebben ook vaak, hoe ouder, hoe meer charisma
Heb het filmpje gezien bij zusje van Ivan. In de cos niets erover gelezen. Ik denk achter een SL.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef Paule33 het volgende:
" Heeft er hier iemand gezien dat de fam van Ivan Mauloed gisteren aan het hek was bij utopia , zie een filmpje da van instagram afkomt maar weet niet hoe ik het moet pakken "
Weet jullie iets over?
heb er niets over gelezenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef Paule33 het volgende:
Weet jullie iets over?
Jawel is een filmpje van.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee das niet waar, zal wel weer een verzinsel van iemand zijn
oh, ok..bedankt,ik wil het zoeken maar ik weet niet waar zal dit zijn,merci bien!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee das niet waar, zal wel weer een verzinsel van iemand zijn
ohh echt waar?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:56 schreef Enah het volgende:
[..]
Jawel is een filmpje van.
Ik zal het even zoeken.
nee enah zegt dat het wel waar is, ze gaat het filmpje zoeken!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:56 schreef Paule33 het volgende:
[..]
oh, ok..bedankt,ik wil het zoeken maar ik weet niet waar zal dit zijn,merci bien!
staat misschien wel op de fb groep? daar ben ik van verbannenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:56 schreef Enah het volgende:
[..]
Jawel is een filmpje van.
Ik zal het even zoeken.
@(#($/*$)@)#*#&$#(#($)/quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee enah zegt dat het wel waar is, ze gaat het filmpje zoeken!
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
staat misschien wel op de fb groep? daar ben ik van verbannen
rob gaat niet voor de moeilijke weg, dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef mijntjexx het volgende:
Typisch weer dat Stif, rob en Wim voorkeur voor Renske hebben. Verbaasd me van Rob, ze lijkt op Dido, zijn familielid. Qua praten helemaal. Maar Rob wil dat niemand em in de weg zit als ie zijn lap vlees in zijn bakkes douwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |