Apartquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En de vraag is dan samen of apart.
Het was een grap. Het is gewoon haar echte eigenste haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik niet extension voor slapen gaan![]()
Nee, ik beloof het. Maar ik begrijp hier niet veel van.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
ik hoop wel dat als het uitgaat, jullie niet wéér in de slachtofferact van Waaif gaan trappen en dat ze dan weer opeens bovenaan staat ofzo![]()
is toch haar eigen haar?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik niet extension voor slapen gaan![]()
niemandquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, ik beloof het. Maar ik begrijp hier niet veel van.
Ivan liep tegen de douchedeur aan waar Bas achterstondquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat gebeurde er met Bas bij de douche?
LauB? Die is al langere tijd geleden vertrokkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
hopelijk gaat waaif nog even ventileren met Gabs. Waar is Stookneus als je der nodig hebt?
idd dacht hetzelfdequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef zodeju het volgende:
Bas weet ook wel zijn moment te kiezen om Ivan uit zijn tent te lokken........wat een timing.
ze lachen erom maar dat wordt wat zaterdagquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef zodeju het volgende:
Bas weet ook wel zijn moment te kiezen om Ivan uit zijn tent te lokken........wat een timing.
preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dann heeft ze vroeger te samen gebonden gehebt
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dann heeft ze vroeger te samen gebonden gehebt
is dat deze zaterdag al?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze lachen erom maar dat wordt wat zaterdag
jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
is dat deze zaterdag al?
Zie ik straks Fitz niet meer
Neuh zo laag zal ze niet gaan.. die Armanda heeft zelfs dat rare arrogante upperclass kraakje wat Sloomie ook heeft aangemeten.. heel irritantquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]je maakt het meteen heel spannend hahah
één trippende zooi.
Kan trouwens ook leuke beelden geven, een Christiane F utopia...ik eis dan wel optreden van David Bowie
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kan niet lang meer duren of Waaif gaat ventileren bij Stif of Gabs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |